Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik gebruik zelf de Anais doek of een rekbare omslagdoek (die ze toen bij de Kruidvat hadden). Heb vandaag een Puckababy binnen gekregen.
    Wij gebruiken het eigenlijk alleen overdags. Als Jens een tijdje slaapt, maken we de doek losser. Zo kan hij uiteindelijk toch zn favo houding aannemen.
    Ik heb er ook erg aan moeten wennen

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    GEWELDIG! dank je!! daar ben ik al een uur naar op zoek... ;)
    Heb nu zelf wat "bedacht", maar dit ziet er ff beter uit zo!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lol als ik C.harlie zo 'vastbind' gaat ze flippen :p die wilt controle hebben en haat het als ze vast zit. net dr moeder hihi.

leuke foto weer voorbij zien komen

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zal er morgen even voor gaan zitten moet ze van usb stick plukken nl.

5. boefjesmama

Danielle is het ook niet een manier van in slaap komen.
    Y. huilt zichzelf in slaap vaak begint ze na 15min. weer te huilen/jengelen en slaapt ze gewoon verder. Dit kan zo wel 1,5uur door gaan.
    Totdat ze echt vast slaapt.

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nee, heb het heel lang aangekeken, omdat onze oudste idd ook 20 minuutjes moest huilen.
    Maar bij hem gaat het echt over in hysterisch huilen, mét traantjes. En dat gaat me te ver...

7. boefjesmama

Dat is idd minder. Hopen dat dit wel helpt.
    Je kunt ook een hydrofiel onder hem leggen zoals op het linkje van hierboven.
    En danlinkerkant doek onder rechter zij leggen en rechterflap onder linker kant kindje.
    Dan kun je als hij slaapt zo 1kant afhalen en hem op de hydrofiel laten slapen.
    Zo deden wij het op het kdv vaak.

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Danielle, fieke maait zichzelf ook wakker en heeft een puckababy. Hierin kan ze wel bewegen, alleen de armpjes nietboven hrt hoofd en de beentjes kan ze op zich vrij bewegen. Het werkt bij ons heel goed.

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Daar zit je echt niet op te wachten! Succes!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lang leve buikslapertjes :p die maaien zichzelf niet wakker

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heerlijk is dat hè! Hoop dat je snel klachten vrij bent!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Nee die trekken alleen spenen uit hun mond hahaha.. Maar idd ze maaien zichzelf niet wakker!

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Leuke foto's!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha gelukkig wil madam hier geen speen. weet nog wat voor drama dat bij haar broer was phoe. ook buikslapertje en die wilde wel speen. elke 10sec kon je weer terug naar bedje lopen om die speen terug te proppen :p

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Houden jullie ook zo van jullie man/vriend?

Hier lag D. Bij me op de bank wat te jengelen door krampjes. Ik was zijn buikje aan het masseren. Komt mijn man hierheen en pakt D. Op en zet hem tegen zijn bovenbenen aan. Duurt nog geen minuut schijt D. Zijn luier vol, klonk echt of ging alles er naast.
    Zegt m'n man: haal je even een nieuwe luier dan kun jij hem even verschonen!
    Sorry? Jij hebt hem op schoot en je hebt nog nooit zijn luier verschoont!
    Nee, dat doe ik alleen als jij er niet bent, dus als het moet :(

Ja lieverd ik hou ook van jou...... ;)

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland

Hier weigeren ze beide de speen.
    M. Heeft zijn duim met knuffel (blauwe van Nestlé) en D. Heeft mijn tepel :p al probeert hij al wel zijn duim in zijn mond te steken :D

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Luier: Hihi,..ik vraag het Danny wel eens, maar meer omdat ie dan ook even tijd met Jens heeft..Als hij werkt, maakt ie hem al zo weinig mee.. Niet dat de luier verschonen quality-time is :D
    @speen: Jens heeft ook een speentje, wil alleen die van difrax (die ronde). Van de rest gaat ie kokhalsen :)
    @slapen: Jens leg ik overdag wel eens op z'n buik, maar dan wordt ie na een uurtje weer wakker. 's nachts gebruiken we het zijligkussen, ideaal ding! Overdag ligt hij in de box op een aankleedkussen.

@Osteo: Waar ik nu meteen verschil in merkte? Ten eerste zag ik daar aan het einde van de behandeling dat hij veel flexibeler was in zijn bekken. Aan het begin tilde ze z'n beentjes op, die kwamen niet echt verder dan ter hoogte van zijn kruis en aan het einde kon ze hem bijna dubbelvouwen haha..
    Als ik hem wilde aanleggen aan de linker borst, was het eerst altijd 5 min worstelen, hij boos, ik gefrustreerd.. En nu kon ik hem in 1 keer aanleggen!
    En verschonen was altijd een groot krijsfestijn. Ik dacht dat dat normaal was, tot de huisarts vroeg of hij altijd zo huilde bij het verschonen.. Maar dat gaat nu gepaard met rustig liggen en lachen!

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat vond ik zelf net ook een handiger maniertje, en idd dan is hij ook gewend "los" te slapen, gebruiken we het alleen om in te slapen.
    Geweldig! Ik ben blij, ik hoop dat dit echt dé gouden tip is...
    maar het ziet er hoopvol uit na vanavond...

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Fijn Kylie dat je al verschil merkt! Mij is wel altijd gezegd dat het eerst erger word en dan minder word!

@ etos voeding weet niet meer wie die gebruikte maar die is precies hetzelfde als van de AH :)
    Wij gebruiken hem ook maar voor mij is het niet handig om naar de stad te gaan met drie kids totdat iemand zei dat de ah voeding hetzelfde is als etos :)

20. boefjesmama

Kon door mijn vriend gezegd zijn.
    Herkenbaar, zelfs bij M. doet hij het nog niet.

Deel Deze Pagina