Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mooie foto's kylie! Welke wil je op site?

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Mooie foto's Kylie!

4. Kylie1986

Kies maar, alles staat op facebook

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Morge dames.. Nog effe lekker kunnen slapen na de fles vanmorgen.. Zo aankleden en fles erin want moeten om 12 uur bij de osteopaat zijn.. denk ik de laatste keer..

@kylie: mooie foto's!!!

@werken: vanaf 1 oktober weer.. Dan heb ik verlof gehad + 3 weken vakantie.. Heb altijd 36 uur gewerkt (4x9uur en dan de ene week vrijdags vrij en de andere week woensdags) maar vanaf 1 oktober ga ik 3x8 werken en ben dan woensdag en vrijdag vrij.

@rest: week effe nie meer.. Ik lees straks weer bij,.

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    wat een rust hier.

7. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Ikke, je moet beginnen te hoogte van je broekboord. Daar komt de eerste band die later buitenom moet.
    Ende schouderbanden goed aantrekken.
    Y. zit in de kikkerhouding met haar hoofdje net boven mijn borsten en voetjes bij mijn navel zeg maar.

8. boefjesmama

Zolang slaapt Y. al 2wkn.
    Mag best als ze haar aantal flesjes maar krijgt per dag.
    Worden vanzelf wakker als ze honger krijgen

9. boefjesmama

Werken: officieel 28 aug laatste dag verlof. Maar nog steeds invaller dus afwachten. Al ga ik binnenkort wel solliciteren maar nog geen idee als wat.
    Zag iets als postsorteerder bij TNT. 3 ochtenden altijd iets om mee te beginnen. Dan rustig verder kijken. Heb ik eerst wat. alleen jammer dat het maar 9 euro bruto verdient. Schiet niet op dus.
    Kids gaan dan na de gastouder.

Kan pas later in sept beginnen aangezien we de eerste sept week op vak. gaan en de 2e week M. zijn amandelen eruit gaan.

10. Kylie1986

Pff Jens is al de hele ochtend onrustig. Hij ligt nu wel met z'n ogen dicht in de box, maar kreunt regelmatig, tilt z'n beentjes op.
    Gisteren had ie nog goed ontlasting,alleen was het wat harder dan ik gewent ben bij bv (geen keutels hoor). En vanmorgen had ie zo'n klein wurmpje poep.

11. boefjesmama

Kylie lukt het al met de doek of nog niet weer geprobeerd?
    Eerst ff oefenen met knopen als hij goed zit dan pas J. erin doen in mijn ervaring.

Alles goed strak aantrekken.
    Dus voordat je de schouderbanden bij de "voordoek" in doet eerst even aantrekken: naast je oor vastpakken en strak naar beneden trekken.
    Dan door de doek en naar achter om te knopen.

12. Kylie1986

Nee, vandaag niet meer geprobeerd..
    Bedankt voor de tips

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Is normaal.. bij bv kan het zoiets als chocoladepasta zijn zo dik... hier ook hier poept ze 2 dagen niet en dan weer etc. Dit is bij ons ook ineens veranderd zo rond de 5 weken..

Ik lees mee hoor maar heb echt niet de tijd om overal op te reageren. Sorry!
    Even snel leuk berichtje:)
    N. Heeft gisteren bij papa toen ik sporten was 100ml gedronken.
    We hadden 1 week pauze gehouden en heb fv in de fles gedaan en ze vond het zo lekker dat ze ging brullen om meer! hihi daarna nog de nacht doorgeslapen ook! echt vet leuk. Oja ook speentje 2 erop gezet dat ging veel beter.

ga even snel verder want de huiskamer moet leeg (vloer gaat id olie) heb een berg was nog en moet inpakken want we gaan 2 daagjes weg. Dus een beetje druk!

14. boefjesmama

Succes, het is even oefenen maar als je het eenmaal door hebt.
    Zitten ze heerlijk en draagt er erg fijn.
    Ook goed tegen de krampjes en niet willen slapen.

Zou wel buik tegen buik dragen voor jezelf draagt dat ook het fijnst.
    Gewicht mooi in het midden ook voor je bekken loopt dat het lekkerst. Kun je mooi recht op blijven lopen.
    Anders hangt het gewicht toch iets meer naar een kant.
    (vond ik altijd)

15. Kylie1986

Bedankt Lin.
    Ik hoop dat ie de rust vind om te gaan slapen.. Het is niet dat ie perse bij mij wilt liggen, anders had ie wel gaan huilen..
    Misschien nog nasleep van de osteopaat?

16. Kylie1986

Hij lijkt mij ook erg fijn! Als ie wakker wordt (hopen dat ie nu langer dan 5 min z'n ogen sluit), ga ik eens kijken

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Werken, hier de 1e week van sept weer werken en dan de: ma do en vrijdag :) in totaal 24 uur.
    We krijgen een GO in huis :) is vinden wij veel praktischer met 3 kiddies...

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kylie. Ja en het kan zelfs heel de week wegblijven bij bv is me vertelt door de huisarts. Maar hier ook wel gedoe met poepen hoor heel winderig en krampjes. Maar het was dus allemaal normaal..

ik ga nu echt de was doen.. zucht (geen zin)

O even een leuke tip heb kleding gekocht en vandaag binnen gehad op Babykleding maat 44 tm 74 | Kinderkleding-tekoop.nl
    is het nu ook uitverkoop. had 2 lief t-shirts met korte mouwen en een feetje setje (broekje en shirtje )voor 20,- bij elkaar

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Werken hier 26 sep. 1e dag heb ik 5 weken vakantie en mn verlof gehad.

20. Kylie1986

@lin: het kan zelfs tot 10 dagen wegblijven, is goed mits ze er geen last van hebben..Een paar weken geleden had Jens bijna 14 dagen niet gekakt..
    Toen ik uiteindelijk voor de zoveelste keer bij de huisarts kwam nadat ik de boel op stelten had gezet, deed ik daar de luier open en had ie een giga volle poepluier haha..
    Jens krijgt nog steeds elke dag Kindicol druppels en 1 ml Lactulose.

Deel Deze Pagina