Ik heb geen idee hoeveel M op een dag slaapt! Ik was al blij dat ze 30 min in dr eigen bed had geslapen sinds we uit het zh zijn huilt ze zoveel! Denk ook dat ze in een sprongetje zit! Terug tel naar de uitgerekende datum was ze nu 6 weken dus dat kan kloppen... Pfff Ze slaapt zo slecht snachts Als ze deze nacht weer zo slecht slaapt leggen we haar tussen ons in! Niet de beste oplossing maar wel ff de slimste anders kieper ik om van de slaap!
@ luie man Hier totaal niet! Echt respect voor hem. Vaak begint zijn dag al om 4 uur en pas tegen 20.00 terug! Dan kan hij rustig de fles geven van 23.00 en nog de was ophangen Ook in het weekend doen we 50/50 en terecht Met 3 kids heb ik ook een fulltime job
Dan is het juist wel de beste oplossing - de oplossing waar jullie allemaal het meeste baat bij hebben Sterkte hoor... klinkt heel zwaar. Heb je een draagdoek? Kan helpen bij veel huilen, en dan heb je je handen vrij overdag.
Ik verbaasde me erover hoe snel je wilt stoppen met borstvoeding... Maar de tijd gaat zo snel! De kleine alweer twee maanden! Drie maanden is perfect toch. Straks lekker de vrijheid van een flesje.
M'n streven is zes maanden. Gaat volgens mij wel lukken. Missc hien zelfs langer als het lukt. Vind het erg fijn om zo samen te zijn. Voelt ook goed voor mij. Nu alleen het kolven nog. Ben nog niet super tevreden over mezelf en kolven. Ga volgende week afspraak maken met ld. Ff checken of ik het wel vergoed krijg... En jij? xxx
Oh haha Dus ze bestaan! hihi Heerlijk lijkt me dat. Niet dat het lastig is, maar beetje meer rust zou fijn zijn. Je hoort vaak dat je overdag je slaap moet pakken door ook te gaan slapen als de baby slaapt. M slaapt ongeveer drie kwartier tot een uur. Haha Geniet ervan! Lekker hoor Wat voor jas heb je gekocht? Zomerjas? Ben nog op zoek naar een leuke. Zo'n driekwart met ceintuur. Maar ben echt nog te dik (was 20 aangekomen. 10 Waren er meteen af, de andere tien blijven maar plakken :x) Vind dat niets me staat hihi xxx
Zou fijn zijn als ie lekker ligt idd! Beetje rust voor dat ventje. En voor mama. Veel plezier bij je moeder! Ze zal wel vol verhalen zitten. Fijn dat ze weer dichterbij is. xxx
Man: ook niets te klagen! Nou ja, soms dan... Hij doet echt veel.Hij kan haar heel goed in slaap brengen. Verschoont haar, ook de poepbroeken. Speelt met haar, enz. Een baby is echt een relatietest. Je leert elkaar op een totaal andere manier kennen. Ik heb een kant van hem gezien die ik nog niet kon. Maar ook hier is het als hij binnenkomt dat ik wordt genegeerd. En bij afscheid moet ik vragen om een kus, terwijl M overladen wordt met kusjes hihi Wel kan hij niets als hij haar vast heeft: Haal dat vuiltje weg bij haar oog. Geef dat doekje eens aan. Pak haar slofjes en doe ze aan. Moet daar wel om lachen, moet je kijken hoe wij vrouwen het doen! Ik voedt zelfs staand als het moet haha Maar respect voor hem hoe leuk hij is met zo'n klein mensje waar je nog zo weinig mee kan zeg maar xxx
Kun je anders eens een foto sturen van Jens in de doek. Miss. kan ik aan de foto zien waarom hij niet lekker zit.
Ow lekker verse koffie Ik zit al een aan wijntje hihi, maar ik ga optijd naar bed want manlief heeft nachtdienst..
Hier gaan bv en kolven goed. Het flesje drinken is nog wat wisselend, maar gaat steeds beter. Ik wil voorlopig wel doorgaan, weet nog niet tot wanneer, maar ik wil zeker geen peuter of kleuter aan de borst.
Net een leuke winterjas voor M. besteld bij de H&M en 2 zomer korte broeken voor mezelf. Met 2 kortingscodes nog 15 euro korting gekregen altijd lekker. Vriendlief is al film kijkend Y. de fles aan het geven maar schiet niet erg op ze valt steeds in slaap zonder dat hij het door heeft. Moet ze beide steeds erbij houden. Vriend heeft nu 2weken vakantie heerlijk. Maar volgende week al een volle agenda met uitjes van hem, krammvisite nog, en rommelmarkten waar ik ga staan met vriendin met kleertjes van M.
Het merklabeltje moet in het midden die zit nu bijna aan de zijkant. Zo blijft je doek evenlang. De schouderbanden moet je dubbel dragen dat geeft meer stevigheid. Zodra je de band voor je buik langs na achter hebt gebracht en over je schouders doet. Doe je ze dubbel. Ik doe dan 1 band even tussen mn benen zodat ik de ander goed dubbel kan doen. Even achterkant voelen of het goed zit en aantrekken. Dan ruilen tussen je benen. Daarna onder de band door doen en nogmaals aantrekken. Na achter voor een knoop en evt. voorlangs nog een knoop Verder zit hij wel goed volgens mij je zou hem iets hoger kunnen dragen door de band met label iets hoger de beginnen. De hoogte waar je begint is bijna de hoogte van je kindje zijn voetjes in buik-buik dragen
Oke, dank je wel.. Voorlangs nog een knoop red ik niet.. En het stomme is, dat als ik hem om doe, het labeltje wel in het midden zit, maar uiteindelijk schuift ie door naar de zijkant. Is ook een kwestie van oefenen..