Die van ons komt denk ik do. (met 4 werkdagen) kreeg net mail. M. zit nu in 92 heb 104 gekocht. Laat je wel ff weten hoe hij valt. Is D. breed of smal qua bovenlichaam? M. is smal en lang nl. (Shirts 92 sinds juni, broeken nu 92 en omgekruld.) 89 cm nu.
Eef: al contact gehad met een huilpoli? Volgens mij stond er een stuk in de WIJ jonge ouders of heb je die niet? Balen dat je zoveel moet trap lopen. Heb je al een grotere speen voor de fles geprobeerd? Maat 2 of een ander merk weet niet welke fles je gebruikt.
Boef: D is smal en iets langer dan gemiddeld. nu 1meter en weegt 15kilo. 92 is te kort kwa broeken en shirts wil ik wat langer bij hem hebben dus die heeft hij nu in 110. Benieuwd hoe de jas bij M valt! eef: welkom terug! wat verrot van je bekken zeg (weet heo t is, heb er 11jaar mee gelopen) beterschap en hopen dat je kleine beeb snel wat minder gaat huilen. Hier ook bijna elke 3uur gewoon weer fles hoor. zit zal verlopig ook zo blijven dat je continu met luiers en flessen bezig bent Maar 45min over 60cc is wel erg lang. zou een speen #2 proberen als ik jou was, denk dat het je beeb ze veel werk is om t drinken eruit te krijgen als ie maar 60cc drinkt in 3kwartier. succes! ego: naar Bart Smit geweest voor de Loco Bambino spel dinges maar ze hebben alleen die van 4-6jaar. of kan mijn zoon die ook gewoon spelen? is in juli 3 geworden. klopt t dat die spelletjes 25,- zijn?? wat een prijzen! nu met t eten beginnen, hubby komt zo thuis van t werk. oja kijkt er hier iemand Terra Nova?
Loco bambino heeft geloof ik minder steentjes, echt voor de kleintjes ja! Had t ook voor mn zoontje toen ie 3 was geworden, en ja tis duur, maar de boekjes los kosten minder.
Ja hier terra Nova.. Tenminste ik probeer t als D niet heel de tijd loopt te jammeren.. wel een mooie serie vind ik..
Eef, wat balen van je bekken! En dan ook nog een huilbaby.. Het zit je niet mee! Jaymee drinkt veel, krijgt 5x 200 cc aangeboden, daar gaan er 2-3 helemaal op.. Roozjuh, loco is idd duur, maar wel erg leuk! en heel erg leerzaam.. Kylie, weet je al meer? Hier een lekker dagje.. Gezellig bij schoonzusje en nichtje geweest, en uiteindelijk met hun ff naar zoetermeer geweest.. Lekker ongezond bij de MAC gegeten hihi.. Wel nog een "nare" afsluiting, schoonzusje ging ff naar een winkel wat halen, zij nam Jaymee mee in de wagen omdat Djayson moest poepen en Ivy plassen hihi.. Bij de c&a afgesproken als we klaar zouden zijn.. Na 20 min in de c&a nog geen schoonzus en jaymee.. Wij opzoek naar ze, nergens kunnen vinden.. Klote was, mijn telefoon zat in de luiertas, en ja die was bij jaymee.. Uiteindelijk na 45 min elkaar weer gevonden, schoonzusje had me man al gebeld en die was al onderweg met de fiets om ons te komen zoeken hihi.. Goede les voor de volgende keer, alle 2 onze mobiel meenemen als we gespreid weggaan hihi...
Baarmoederontsteking is nog niet weg en er zaten weer leuco's in m'n urine. Andere kuur voorgeschreven gekregen en ga maandag m'n huisarts bellen om de afscheiding op kweek te zetten..
Terra Nova: heb nu heel wat aflevringen gezien via internet. geweldige serie! krijgt een hele spannende wending in NL zijn we bij aflevering 5 ofzo en heb nu t/m 11 gezien. Loco: volgende maand maar spelletje halen, helaas nu blut. kylie: lekker dat de belasting geld gestort heeft! hier in begin feb al en was binnen 2maanden op enuhh voor de mac mensen, ik wil die glazen!! als we ooit meeting hebben dan wil ik ze hebben hoor. ben een mega coca cola glazen freak, heb er al zo'n 50>
Eef en kylie knuffel! @boefjesmama. heb dat ook gelezen in de wij over de huilpoli. misschien is een osteopaat een idee? @hier nog geen idee kwa flesvoeding hoeveelheid eergisteren dronk ze 100 en had daar te weinig aan. Gisteren lukte het niet dronk ze 10 en vandaag jaja ben zo blij! 150 aangeboden dronk ze 120! dus we gaan rap afbouwen ben die bv helemaal zat! drukke dag gehad, alle meubels van de huiskamer naar zolder (splitlevel) 2 hardhoutentrappen en het parket schoongemaakt en in de wax gezet! morgen gaan we weg 2 dagen dus kan t mooi intrekken. wat een werk zeg. N doet t super slaapt meestal door. Alleen huilt ze nu wat meer ivm obstipatie. ga ervoor naar de osteopaat het is gewoon zielig. maandag even bellen. fijn weekend mama's!
Zo wat een bui zonet hier. Regen, hagel onweer. 6,2 mm regen in 10 min. Lees net op Fb dat de grote tent van Woodstock hier in ingestort met enkele licht gewonden. Feest afgeblazen. Mn zusje haar vriend is daat bewaker probeer haar al te bellen maar ze neemt niet op.. Y. slaapt voor het eerst in het ledikantje de hele dag. Laatst 1 slaapje proefgedraaid. Wiegje afgehaald, uitgewassen dus die kan als het goed gaat terug na mijn ouders.
Een huilpoli? Nog nooit van gehoord! Ik zal er eens naar vragen als ik woensdag weer naar het zh moet. En ik gebruik al vanaf het begin een speen M gezien ze niet kon drinken uit een S. De L is voor pap dus dat lijkt me echt wat te groot. Maar bedankt voor de tip! Ik ga eens navragen. Wie weet helpt het!
Thanx! Jij zit dus ook nog aan de 8 voedingen? Balen hè?! Ja, die 45 minuten is ook vermoeiend! Ik heb al speentje M dus ben bang dat ikgewoon geduld moet hebben! En mijn bekken,,,tja... Ik kreeg al een verwijzing naar de pijnpoli maar dat vind ik een eind station en niet een station na 7 weken na bevalling! Ik ga nog shiatsu proberen (een tip van iemand) en werkt dit niet vraag ik een verwijzing naar het spine and joint centrum. Daar had jij veel baat bij gehad toch?
Eef; anders een standenspeen? Dan kan je eventueel een beetje afwisselen.. Zelf vind ik de standen niet overeen komen met s,m,l ik vind de 1 iets groter dan s, 2 groter dan m en 3 groter dan l.. Ik weet ook niet waar je woont maar het Erasmus in rotterdam heeft volgens mij een speciale bekkenafdeling!
Nanni en lin ook thanx! Ik ga eens informeren bij een osteopaat! Wie weet! Ik heb het kleintje net in bad gedaan, kan bijna niet meer staan van de pijn maar de baby ruikt weer heerlijk, vond het zalig en is nu soezig dus ik ben tevreden! Beetje jammer dat mij peuter nu al een half uur in zijn bed aan het aandacht trekken is. Zeurderig huilen en gillen terwijl ik een half uurterug nog bij hem ben wezen kijken, er was niets. Ik ga niet weer 6 trappen lopen. Degene met peuter en baby in huis: Is de peuter bij jullie ook zo opstandig momenteel? Geen aandacht is genoeg, zin door drijven, gillen en brullen, slaan en stoute dingen doen als ik even met de baby bezig ben. Begrijpelijk maar vermoeiend! Gelukkig is hij wel heel lief voor de baby.
Eef wat enorm vervelend allemaal... 45 min. is idd erg lang.. Lijkt of jij en beeb in een verkeerde cyclus zitten waar je ff uit moet komen.. Ik zou ook een andere fles + speen gebruiken. J.op drinkt 165 in een kwartier leeg... En dan drinkt hij echt wel rustig. 8 voedingen.. pff ik snap dat je helemaal op bent. Succes...
Ik woon in dordrecht dus dat zou heel goed te doen zijn. Is dat het zelfde als het spine and joint centrum? Die zit ook in rotterdam. En van die 3 standen speen, dat ga ik ook proberen. Beetje jammer dat ik die nieuw in verpakking laatst nog heb weggegooid. Ik had hem toen voor mijn zoontje, van difrax maar dat waren zulke onduidelijke spenen dat je niet goed kon zien op welke stand je zat. Maar nu baal ik dat ik ze niet meer heb! Het proberen waard!
Ja.. hier ook een opstandig jochie.. Nu heeft papa ook gelukkig vakantie, en is rust aardig weer terug. Maar ook hem moesten we idd weer ff flink de teugels aantrekken. Maar ook hier, superlief voor broertje gelukkig!
Geweldige dag gehad trouwens vandaag... Echt exact hoe ik het zo graag zie... Wakker worden-verschonen-voeden-samen knuffen-alleen spelen in box- en naar bedje toe na anderhalf uur.. Hier valt hij vervolgens heeeel rustig zelf in slaap... Het gaat echt de goede kant op hier... ben heel erg blij..!
3 flessen van 165 leegedronken, en 2 van 200. De laatste was ook een fles van 200. Ben benieuwd hoe deze nacht wordt!