Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Het staat nu op het juni-forum. Vond ik wat overzichtelijk dan hier ergens op een random pagina ;)

"Elders" moet ik mijn draai nog beetje vinden, heb daar momenteel geen topic waar ik mijn verhaal kwijt kan.

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    zo eef wat een narigheid!Sterkte!

@afrola. inderdaad een hele onderneming fijn dat ze het zo goed doen

@bijntje wat een gave foto!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ow ik heb mn bevallingsverhaal ook eindelijk opgeschreven. Niet elk detail want het zijn er al voldoende maar het was al een lang genoeg verhaal. Staat op het afgeschermde forum net als die van bijntje.
    Niet lezen als je nog moet bevallen..

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ow trouwens gisteren voor het eerst met het flesje geoefend mn vriend heeft er 50ml ingekregen en het ging best goed. Ze was erg aan het klusteren dus wel fijn even tepelrust!

Planning. Vandaag de andere helft van mn vriends familie aan n voorstellen. We gaan naar mn souders daar komt iedereen heen.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin jeetje heftige bevalling! heb je het nu allemaal beetje een plekje kunnen geven?

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lin, mijn hemel :$

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zo lekker met mn moeder en Y. de stad in.
    Helaas slaapt M. nog die dus moet maar bij papa blijven.
    Kunnen de mannen boodschappen doen voordat pake en beppe langs komen vanmiddag.

Zal de luiertas inpakken. (wat een gedoe weer en zoveel wat meemoet voor het geval dat..)

9. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wat neem je allemaal mee boefjesmama?
    Wij gaan morgen voor het eerst weg.. Mijn nichtje is jarig :)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    in luiertas als ik weg ga: luiers, billendoekjes, zakjes voor de poepluiers, 1 setje reserve kleding, spuugdoekjes, wikkeldoek(die van Happy kidzz) fv met alle toebehoren en haar tutje. gok dat dat m wel zo ongeveer was

vanavond ook luiertas mee en dan ook een thermofles met gekookt water zodat ik haar flesvoeding kan maken zonder een magnetron.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb bij Renske zo weinig gebruik gemaakt van de luiertas (en ook niet van de kinderwagen trouwens), dat ik hem op marktplaats ga zetten. Ik heb bij een iets langer uitje 2 luiers, een paar doekjes en een onderlegger van Ikea bij me. En misschien 1 schoon rompertje, maar die moeite doe ik echt niet als ik de stad in ga, dan maar met vieze boel en schone luier naar huis :D Het scheelt natuurlijk dat de voeding in mijn lijf zit ;)

Vandaag een iets langer wandelingetje gemaakt met V eerle in de draagdoek, maar zit nu toch een beetje draaierig op de bank.

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier net ook een rondje woonkamer gedaan in de draagdoek.
    aller eerste keer voor ons beiden. Knoop heeft nog wat werk nodig, maar wat vonden we het fijn :)

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb mijn banner inmiddels vervangen.

afgelopen nacht om 23.30, 04.30 en 08.30 gevoed. Baby komt nog niet zelf om de voedingen en dus maken we haar ervoor wakker.

Mooie foto Bijntje en wat een mooi kereltje!

Heftig verhaal Eef! Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie gezinnetje.

Wij blijven voorlopig lekker thuis. De kraamzorg is er tot en met maandag en vanaf dinsdag komt er steeds een beetje bezoek. Ik hoop dat wij dan wat meer ons ritme gevonden hebben. Dat vind ik namelijk nog best moeilijk. Ik ben ook (nog steeds?) doodmoe. Vandaag aan de Floradix begonnen, hopelijk werkt dat een beetje.

Ik ga nu even wat eten, daarna zal ik wat foto’s plaatsen van onze meid.

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    3 weken wave voor N!

bevalling.. ja ben ik nog vergeten te melden dat ik nog allergisch was voor de toucheergel dus stond id fik (gevoel van tijgerbalsum in je..)
    ja wel wat gezakt maar praat er niet zo graag over. beetje globaal maar niet zo in detail dus wel goed om t opgeschreven te hebben.
    Ik weet echt niet of ik nog een keer zwanger en bevallen ga trekken. Heb ook tm 24 weken extreem gespuugd en daarna heel moe ivm een b12 gebrek.
    zal een hoop overeeding voor nodig zijn wil ik t nog een keer doen..

ow ff eten!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @lionne dat is normaal hoor komt vanzelf

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Heb ik ook Lionne ;)
    Nog steeds veel moe! Lig halve dag op bed, vaak ochtends nog wel actief, maar dan merk ik tegen uur of 1 dat ik wel weer te moe ben..

Meiden,
    Durven jullie je kindje alleen te laten?
    Wij wonen gelijkvloers, Tobin slaapt bij ons in de slaapkamer.
    Zoals nu ligt hij heerlijk naast me. Maar als ik dan in de woonkamer zit, maak ik me zorgen om hem. Of ik hem wel hoor als hij gaat huilen enzo. Terwijl ik weet dat ik dat echt wel hoor..
    Liefste heb ik hem dag en nacht in mijn armen.
    Is dat normaal? :p

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh, ik heb V eerle ongeveer non stop op me, tegen me aan, of aan de borst :D Ze zijn maar even zo heel klein... en ze komen pas net uit je buik!

Doekje ziet er mooi uit, knoop kan ik zo niet beoordelen ;)

Ik ben ook nog erg slappies, kan je op deze foto wel zien, en dat was nog voor ik mijn enorme wandeling van 1 km gemaakt heb ;)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: nee dat heb ik totaal niet. Vanmorge lag ze lekker in de box en ik moest hubby zn bed uit schoppen en heb haar gewoon lekker laten liggen. D was ook beneden, die zat vrolijk op zn potje :p Nee ik ga niet met de kids zeulen door het huis als ik ff wat moet doen. dan blijf ik bezig met mijn vergiet hoofd :p

leuk die foto's dames! heb hier een Bjorn Borg draagzak. Ze mag er al in maar denk niet dat mn lekkende boobies dat zo leuk vinden een kind er tegenaan :p

ego: lekker gegeten al is de griek niet mijn 1e keuze. maar hubby heeft heerlijk zitten smullen. ik lust geen gyros en helaas zit dat in elk gerecht en dan je halve bord vol. achja heb genoten van de tzaziki en een Sunday Caramel van de mc als toetje :D

oja de mac ben ik vanaf nu helemaal op uitgekeken. ja en dat zegt iemand die er elke week zat in de zwangerschap :p maar ze hebben de Flurry KitKat uit assortiment gehaald!!!!! *shock*

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha hubby zat mee te kijken op juni site en zag foto van CN. hij vind je een mooie vrouw :p

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb de box nog niet eens gebruikt xD

Deel Deze Pagina