Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ze heeft om 23.00 gedronken. Ik heb haar wakker gemaakt. Ze slaapt net 5 minuutjes. Ik vrees dat ik er over drie uur weer uit mag. Ach, we zien wel. Morgenochtend om 09.30 nacontrole bij vk.

Hmm, zo te horen is ze weer wakker. Ik ga maar eens kijken.

Eef, sterkte met dweilen.
    Dames, rustige nacht gewenst.

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @annemama: heerlijk Oostenrijk. Deden wij vroeger ook toen ik nog klein was (niet dat ik nou heel groot ben ;)). Een huis huren samen met mijn oom en tante. Vind Oostenrijk ook heel mooi in de zomer..

@vakantie: nee dit jaar niet denk ik.. Vorig jaar zijn we met m'n zusje en vriend naar Tenerife geweest voor 10 dagen.. Alles all-in en nog bakken met geld kwijt ;) Dit jaar nog niks op de planning behalve een dagje thermen met zussie en vriendin. Vriend gaat met een paar vrienden naar oktoberfest in Duitsland. Misschien nog een weekendje weg ofzo..

@roozjuh: balen dat je nog geen opvang hebt voor je hond..

@eef: ik ook niet snap (ben van origine ook een blondine dus....)
    Is die slang uit je bad gefloept??

@hier: D heeft vanmiddag redelijk geslapen na z'n prikjes. Vanavond niet.. Heel hangerig en huilen.. Om 22.00 viel die eindelijk in slaap en heb er net toch nog 80cc in gekregen en nu ligt ie weer te slapen.. Hij had wel wat verhoging dus toch maar een zetpilletje erin gedaan (met moeite want hij perste m tot 3x toe weer uit :))

Ik ga ook slapen.. Truste dames!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hmm, het experiment is dus mislukt, madame had alweer honger. Ze heeft net gegeten.

De bovenbuurvrouw is de was aan het doen, hoor ik. ;)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat een tijd om De was te doen haha

Jens is vroeg vannacht.. Danny werd ook wakker en heeft ff een glas drinken gehaald, ben ineens verkouden.

@vakantie: nope, hopelijk volgend jaar Italie. Danny gaat nog wel een weekendje naar Boxtel

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier ook ff boeren en slapen :)

6. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Etenstijd!! Probeerde het nog te rekken maar helaas, mislukt.. Zometeen nog maar effe verder dutten want ik heb echt beroerd geslapen vannacht.. :(

@planning voor vandaag: voorlopig helemaal niks :)

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    sluit ik me bij aan... wil mensen in mijn omgeving niet zelf "vervelen" met baby geleuter . En hier mag het! Voor overige dingen over mijn leven heb ik andere mensen. Deel ik liever niet hier het is hier zo openbaar , iedereen kan gelezen...

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    gisteren naar burgers zoo geweest. Was leuk maar o ooh wat is die T.im aan het peuter puberen ... verschrikkelijk . Liep met krijsend kind aan de arm getrokken over de parkeerplaats . Waar hij vervolgens in de auto gaat flippen omdat ik zijn jas open had gedaan??;) pittig meneertje nu....

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ga vandaag maar eens slaapzak halen. J.op ligt steeds boven dekentje . ga inbakeren dus vervangen voor de zak. heb het idee dat het meer het op tijd in bed leggen is waardoor hij lekker slaapt nu.

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oh herkenbaar Danielle! Was de zoo wel leuk ?

11. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Jammer Lionne! En hoe laat kwam ze vanmorgen? Je buuf heeft zeker een timer op haar wasmachine. Hoort ze dat dan zelf niet :(

12. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Sappie: Is D zijn verhoging weer over? Nog even geslapen?
    @ Danielle: haha, heel herkenbaar. Peuters kunnen uit hun stekker gaan om zulke onzinnige dingen. Leuke dag gehad?

@ hier: M was vanmorgen om 6 uur even wakker en huilde. Na 2 minuten was zij weer stil maar was F wel wakker. Kon ik er alsnog vroeg uit. Balen! Manlief had vannacht de deuren van de slaapkamers open gelaten. Afgesproken dat hij ze vannacht dicht doet om het geluid te dempen ;)

@plannen: huishouden en boodschappen. Hoor alleen net dat het in Midden NL veel regent vandaag. Met de auto dan maar....

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    F is om 05.30 weer gekomen en slaapt nu nog. We moeten over een half uur weg en F moet nog aangekleed, nog voeding, ik moet nog douchen en aankleden en ontbijten en ik heb inmiddels koppijn :(

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@lionne: dat is heel krap..
    Jens kwam hier rond 3 uur en toen om 7.30u.. Ligt nu in de box, maar slapen doet ie niet hihi..
    Melkproductie met kolven begint op gang te komen.. Had voorheen soms maar 30ml uit 2 boobs na een voeding en nu 40ml uit 1.

Om 10.30u naar het CB, ben erg benieuwd wat ie is aangekomen.

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    even ego:
    Hier erg druk, gaan, als alles lukt met inpakken enzo, donderdagmorgen op vakantie. Waar we naar toe gaan is nog een discussiepunt tussen mijn man en mij ;). Mn man wil persee naar het mooie weer (lees geen regen en alleen maar zon) maar dan moeten we naar onder Lyon en Lyon is hier vandaan al 1000 km rijden :$. Maar we zien wel waar het schip strand.... we gaan rijden en zien het wel.
    Mn man heeft 4 weken vakantie dus kunnen rustig aan doen.
    Vandaag het huis aan kant maken en spullen bijeen zoeken. Dus weinig tijd om te reageren.

Dikke knuf allemaal en waarschijnlijk tot over een week of 4 :D

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    hey allemaal ik lees ook nog mee hoor..oh echt erg heb hier al anderhalve week niks geschreven...sorry!

maar ben zo druk met 2 kids en lekker aan het genieten eindelijk weer..ben gelukkig steeds minder moe..en ben aan het kijken of ik eventueel een andere opleiding ga doen..weet nog niet of ik terug voor de klas wil dus als ik even tijd heb dan ben ik daarmee bezig op internet om van alles uit te zoeken...
    twijfel heel erg..ik vind verpleegkundige erg interessant, maar weet niet of ik tegen wisseldiensten kan en doktersassistente ook wel..
    maar iedereen verklaart me voor gek aangezien ik nu zo vaak vakantie heb..maar het werk boeit me niet het is vooral andermans kinderen opvoeden en ik heb zelf al 2 waarbij ik dat moet doen...

@ Danielle herkenbaar..hier af en toe ook gedoe met de oudste die ook wel een karaktertje heeft..leuk he! :D Maar is hij is ook ontzettend lief!
    @ Eef haha handig zwembad in je kamer..
    De nachten gaan hier nu sinds twee weekjes steeds beter..nu laatste voeding vaak om elf uur en daarna rond half zeven...fijn!!
    Oh Bram wil weer voeding...hoop dat ik straks bij kan lezen..

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Was ik niet duidelijk? ;) De slang van het babybadje HING in het bad toen ik wegliep maar toen ik terugkwam had ik een zwembad in de badkamer van 2,5 cm hoog! Slang was uit het bad gegaan en heeft zich dus geleegd in mijn badkamer. Wat een hoeveelheid water zit er in zo'n badje!!! Ik heb een badkamer van 2,5 meter bij 4 meter, dus een flinke om te vullen!
    Dat gebeurt mij (hopelijk) niet meer! :)

@hier Wat een regen!! Heerlijk voor de plantjes maar beetje jammer dat ik nu geen idee heb wat ik ga doen vandaag.

Fijne dag!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

@juffie Wat fijn dat je eindelijk lekker kan gaan genieten! En moeilijk om een keuze voor een opleiding te maken! Doktersassistente verdient wel een stuk meer en regelmatige diensten terwijl een verpleger onregelmatige diensten draait (niet handig met opvang voor kids. uit ervaring spreek ik) en verdient niet veel. Alleen de onregelmatigheidstoeslag is interessant. Ik wil ook het roer omgooien maar weet ook nog niet helemaal hoe en wat. Ik zit juist nu in de zorg en wil er toch echt uit!
    Nog lekker genieten meid! En succes met je keuze!

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ja was leuk! alleen was sfeer grotendeels beetje gespannen. hahaha. Gelukkig zorgt dit iet voor spanningen tussen vriend en mij.. liggen we juist daardoor meer op 1 lijn. Vanmorgen met T.im nog erover gesproken hoe jammer ik het van gisteren vond. En dat papa en ik alleen nog maar luisteren als hij netjes vraagt en niet schreeuwt of jammert. Tot nu toe werkt het... :) Vandaag meubels schuren! @Lionne: laat je niet gek maken.. die tijd redt je nooit meid..

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Weer thuis, en het is gelukt. (nouja, zonder te douchen)
    Net nacontrole gehad bij vk. Mijn bloeddruk was ineens 105/75 :eek:
    Donderdag in het ziekenhuis was ie nog 135/105

Deel Deze Pagina