is dit iets? http://www.kleertjes.com/meisjeskleding/babykleding-maat-56-74/vesten-colberts-gilets/bolero.html?page_size=40 lionne: spannend meid, hopen dat alles goed gaat
Danke roozjuh maar ook daar had ik tussen gekeken! Maar ik ben een krent meer dan 15 euro uit geven het is voor een jurkje voor bij de bruiloft van mijn broer
Dankzij het geld van de rommelmarkt zojuist toch het speelkleed van de Nutricia actie besteld. Alleen nu heeft de site vak tot 26aug en gaan wij 1 sept. weg heb ze gemaild of hij er voor 1sept kan zijn indien mogelijk. Hoop het kunnen ze hem meteen testen. Zal aflsuiten want huis is nog niet aan kant en M. slaapt nu nog anders komt het nooit opgeruimd want dan gooit hij het weer overhoop
Ik ben weer lekker thuis. (heb bij mijn ouders meegegeten). Op zich is alles goed gegaan. Er waren meerdere stukjes weefsel blijven zitten. Waarschijnlijk stukjes/vlokjes placenta. De placenta heeft waarschijnlijk goed vast gezeten en daarom zijn er kleine vlokken blijven plakken. Ze zijn 45 min bezig geweest, in plaats van 15 min. Ze konden niet alles 100% schoonmaken. Over vier weken controle. De restjes moeten er nu als stolsels alsnog voor die tijd uitkomen. Zo niet, dan over vier weken weer dagopname . Ik hoop dus dat alles er gewoon uitkomt. (ik was net blij dat het vloeien minder werd en het is weer volle bak terug en het voelt alsof ik ontzettende menstuatiepijn heb. Geef je bv, word je voorlopig niet ongesteld, heb je dit )
Lionne: hmzz balen dat er nog steeds wat zit. nu hopen dat het er snel uit is en je niet nog een keer opgenomen moet worden. hoe ging t met de kleine meid? die mocht bij je op de kamer toch?
Jeetje Lionne nog geen zekerheid. Ik ben na mijn curretage redelijk snel herstelt, hoop dat het voor jou ook mee gaat vallen.
Roozjuh: beterschap Ladybabs: beterschap. Mag ik een stekje van die geldboom? Is dit wat? (bolero) Janet4Kids - ++Ziezoo tricot roze bolero 56 Met f op de kamer ging het goed. In het zhbed bv gegeven. En toen net de gyn . Ze is nu wel heel erg onrustig maar ja, ze heeft vandaag weinig geslapen. Dus ik denk dat als ze eenmaal slaapt, ze in een comatje belandt Ik neem zo voor het slapen gaan een diclofenac en dan komt het vast goed. De pijn valt mij 100% mee.
Wat een rust hier, sem al een uur wakker, gerekt tot nu, en nu maar een fles! Ging pas om 1 uur slapen dus kort nachtje, gaap!
Gm, hier ook wakker, jens heeft geslapen tot 6uur. Ik word net de dag meer verkouden, ben bang dat ik de kleine aansteek
Gdm Hier de slaapzak aan! En madam word net wakker Lionne veel beterschap hopelijk knap je snel op Kylie ja hier ook heb denk ik de griep de oudste 2 hoesten Zich al een ongeluk! Ben bang voor M dat ze ziek word volgende weej krijgt die haar spuiten pas ..
Ik heb alleen een ruggeprik gehad. Ze zeiden dat je sowieso ruggenprik krijgt bij curretage. En evt. een roesje, als je het niet bewust meewilt maken. Ik zei dat zolang ik niet precies zie wat ze doen en ik niks voel ik niet onder zeil hoefde. F heeft heerlijk lang geslapen. Ze lag er om 23.00 in en werd om 05.45 wakker. Papa kwam haar brengen, ze is gevoed en slaapt weer. Ik ga zo ook nog even lekker proberen te slapen. Ik heb wel wat buikpijn en bukken,opstaan, hoesten etc. is wat gevoelig, maar het gaat wel. Straks weer een pcm. In het zh hielden ze trouwens heel goed rekening met de bv . Ik heb niks gekregen wat ik niet mocht, alleen pcm, een ruggeprik en een shotje augmentin.(antibiotica, want ze waren iets langer bezig dan gepland)
@lionne: ik ben wel volledig weg geweest, maar mijn curretage was ook spoed. Mijn schoonzusje had geen speod, is ook volledig weg geweest. En iets voor mezelf halen? Sta er van te kijken dat het ik na al die ab nog verkouden wordt..
Ik denk dat het per zh verschilt wat ze doen. Je zou indrdaad denken dat een verkoudheidsvirusje het niet red met al die ab in jouw lijf
Ja he.. Snap t ook niet. We zijn erachter dat Jens langer doorslaapt 's nachts als hij de laatste voeding van Danny in een fles krijgt. Die houden we erin.
wat rustig hier zeg. ook ik ben lekker ziek aant worden. mn neus zit half verstopt en mn keel is verrot. hoofd staat op exploderen. hopen dat het vandaag of morgen over is waren vannacht ff flink verbaasd. ze had om 21.00 laatste fles gehad en viel al snel in slaap in de box. om 23.00 in bed gedaan boven en ze sliep lekker verder. om 4.30 kwam ze pas weer melden!! gewoon dikke 7uur geslapen zonder voeding
Onze babys beginnen allemaal zo langzaamaan te snappen dat ze door mogen slapen Straks naar cb voor de prik