Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Volgens mij is Juffie druk bezig om hier mee te kunnen schrijven :)

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Even abbo :D

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dippertje misschien kun je hem eerst aanleggen dan kolven.
    Als je eerst aanlegt zit er meer druk op je borst en kan hij het tepelhoedje misschien ook beter aanhappen omdat je borst wat voller is.
    Als hij niet genoeg heeft gehad dan afkolven.
    Zo moest ik het doen in het zkhuis toen.

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hebben dat in het ziekenhuis ook geprobeert boefjesmama, maar bedankt voor het meedenken!

Daan is gewoon een lastige smurf :p kan ook niet anders met zo een moeder hahaha :p
    Heb nu ook een avent borstkolf gekocht die is elektrisch maar ook handmatig te bedienen. Dus die gaat in de luiertas mee. Gister paar uur weggeweest kolfde meteen 120cc af LOL voelde ook beetje vol aan :p

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Abbo hopelijk tot snel!

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ahhaah ik heb ook alvast een abbo genomen en ik hoop dat ik snel mee kan kletsen hier :)
    kuss

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaaaa ik kom me hier ook aanmelden!!! :D hoop dat ik t beetje kan bijhouden al gaat t gelukkig niet zo snel als bij juni bevalligns topic want had net gewoon 200 berichten om bij te lezen en dan ben ik morgen nog niet klaar :p

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Kom me hier ook even melden :)
    Bedankt voor de uitnodiging Joekie ;)

Helaas heb ik nog niet zoveel tijd. Lees vaak bij op mijn telefoon, maar dat reageert niet zo lekker ;) .
    Na lastige start groeien ze nu super goed op mijn melk, suPerblij mee :) . Zal snel proberen een fotootje te plaatsen.

Tot later...

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hey Afrola en Roozjuh, gezellig er komt steeds meer bij.
    Haha 200 pag bijlezen lukt zeker niet met kleine Charly, hoe gaat t met jullie?
    Weinig tijd hoezo ?......grapje hier ook m'n handen vol aan 6 pondjes mini Eva =D
    Vanmorgen lekker gebadderd, heerlijk ontspannen nu.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    abbo. lees mee.

Hier alles okay. Vandaag de kraamhulp voor het laatste.
    1 ding is dus niet zo relaxt en dat is dat ik echt veel te veel melk heb. Lactatiekundige, vk, kraamhulp (iedereen dus) geeft advies maar het wordt nog niet erg stabiel ervan. Hoop dat dit wel snel gebeurd. Verder alles goed. Wel nog druk maar krijg nu wel wat momentjes voor mezelf. Kan ik even bijlezen enzo;)

Groetjes

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mirri, ja hier gaat alles goed :D C drinkt erg goed en slaapt als de beste. Ze is een echte buikslaper dus dat vind mn man dood eng :p D is flink aan het uitproberen en kent het woord 'luisteren' niet meer. Hij doet zn roots eer aan, oost-indisch doof! En hoe is het met jou en de kleine Eva?

Leuk dat we hier weer lekker bij elkaar komen kletsen :D
    Hier maandag voor het laatst de kz. Manlief heeft net bloemmetje gehaald en doosje Merci.

Vandaag kwam de kz aanlopen met een doos vol geboorte cupcakes. zo lief!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Lin hectisch hè de eerste week, hoop dat je melk zich stabiliseert
    Afrola, jij zal t dubbel zo druk hebben ;) al n beetje jullie draai gevonden?
    Fijn dat t goed gaat Roozjuh, zou mijn man ook eng vinden een buikslaper, op dr zij vind ie al eng terwijl dat t advies was toen onze jongens klein waren, is veel veranderd.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @miri. ja bizar snel gegaan ook.

@roozjuh. hier ook bloemen en choco voor de kraam. zn tof mens. kon echt alles loslaten

bv is echt even niet leuk. maar als t volgende wk nog steeds drama is stap ik echt over desnoods met medicatie stoppen. ik reageer zo heftig:( voel me dr ook niet blij onder.
    even aankijken nog.

n. doet t super. ze is zo lief. ben ook helemaal verlieft en we zijn ook echte watjes geworden

visite..
    hoe gaat t bij jullie? Ik vind t erg vermoeiend. komt ook omdat die bv niet lekker gaat. maar heb dr niet veel behoefte aan..

groetjes

oja 1 week wave:d

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, echt last van stuwing dus. Pffff geen idee meer hoe je daar nou echt vanaf kwam. Enige wat in me opkomt is soms even de druk er af halen.

Roosjuh, fijn dat C het zo goed doet! D dus wel vanalles aan het uitproberen de kleine boef. hihi.
    O ik zou de kleine nog niet op de buik durven leggen hoor, dus snap je man wel haha

Afrola, kan me voorstellen dat je het met 2 extra extra druk hebt. Leuk dat je toch wel bijleest :)

Mirri, hoe gaat het met jou? Nog last van de bevalling? En hoe vinden je jongens het?

Visite, hier komt het gelukkig langzaam op gang, merk het verschil wel dat dit de tweede is. Maar ook door de ks en het opengaan van de wond houdt iedereen er rekening mee om wat later te komen.

o de spelers van NL elftal komen op, heb kriebels!! :D :D :D

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier geen stuwing gehad dus daar weet ik gelukkig niks van. Kolf al vanaf geboorte alles eruit en dat is helaas nog niet genoeg.
    Laatste paar dagen gekruid gegeten en vandaag en gister huilen huilen ivm krampjes dus nu weer ff flesj kunstvoeding erin en meneer ligt rustig te tukken nu. Komende dagen dus maar even simpel macaroni enzo eten. Kijken of dat verschil maakt.

Voor de leuk even fototje

Bijgevoegde bestanden:

• oranje.jpg
      oranje.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,3 KB
      Weergaven:
      9
  16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dippertje haha, leuke foto!

stuwing: o god ik dacht dat mn boobs zouden ontploffen!!! Donderdag was vk hier, ze vroeg nog of ik er last van had, nop niks. Ging smiddags dutje doen en werd wakker en BAM! doet zo'n pijn pfff. Heb haar savonds gebeld of ze kon afbinden maar kreeg tips en heb pijnstiller ingenomen. gister was t al minder maar nu na dutje begint t weer. bah bah

Verdere ego: net ff ingestort. D haalt bloed onder mn nagels vandaan. terwijl hij normaal zó makkelijk is. maar tis echt een duivel nu. heeft al zo'n 60x op strafstoel gezeten vandaag. en op een gegeven moment ben ik in janken uitgebarsten. hubby schrok ervan want ik huil nooit snel. morgen gaat ie met D lekker zwemmen als kz er is zodat ik even niks aan mn hoofd heb. zo lief. maarja mn man is zelf ook helemaal uitgeteld :(

Verder geniet ik echt volop hoor :D ben zo in love op mn poppetje!!

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hoi

nee de stuwing heb ik al gehad. Tis echt overproductie maar voelt ongeveer het zelfde aan als stuwing.. kan zn beetje 4 baby's voeden. Ze noemen het echt een luxe probleem.. nou vind het zwaar #$@^$
    dus inderdaad de druk er af halen met de hand want kolven stimuleert weer tot meer. Dus mag alleen voor t slapen gaan (leeg maken) en smorgens bij t wakker worden 20ml voorkolven. Anders kan de kleine niet eens drinken want t spuit echt dr mondje in.

O dat verlieft zijn heb ik ook zit ik te kijken begin ik ineens te janken omdat ze zo super lief is.
    Ben echt een softie geworden.
    (papa ook hoor;)) super leuk om hem zo te zien.

Wat hebben jullie als vaderdag cadeautje?
    Hier bij de hema.nl een iphone hoesje met een foto vd kleine erop gedrukt bestelt maar wil dr nog wat bij doen.. maar wat..

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier bij HEMA een beker besteld met 3 foto's erop 1 van Daan in zn eerste pakje, 1 van papa die Daan op zn blote borst heeft en 1 van daan en ik. :) Hopen dat hij het leuk vind!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dippertje wat een onwijs leuke foto van je mooie mannetje!

Wat een leuke cadeau's hebben jullie besteld.
    Ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Ik wilde eerst een canvas bestellen met een mooie foto van beide dames erop maar krijg ze niet echt mooi op de foto en ben nu al te laat met bestellen hihi.

dus nog geen idee, knutsel anders wel wat in elkaar met ze.

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Dank je :D

Bij de Hema kon je t/m 10 juni je vaderdag cadeaus bestellen.. Wie weet kan je daar nog iets vinden ofzo :)

Deel Deze Pagina