Roozjuh: hierbij M. in zijn winterjas. Bekijk bijlage 266403 Gister even snel gemaakt toen hij hem aan had.
@duim: hij heeft een speentje maar als hij die er uitfloept dan wil hij wel s z'n duim pakken.. Meestal wordt het dan heel z'n vuist want die duim alleen snapt ie nog niet altijd
Hier zo af en toe een speen maar ze zoekt ook haar vingers. Stopt haar wijsvinger zo af en toe in haar mond. Vanmiddag met M. en mijn vader naar TT circuit Assen geweest. Vriend was motorracen met CRT dagen. Dus racen met eigen motor achter een instructeur aan. De hele dag was hij er. Wij hebben 2 racen gezien. M. vond het super al die motors.
Peekaboo, heb ook een vuilniszak vol van M. En dat na een rommelmarkt waar ik toch best nog wat van hem heb verkocht. Gaat na de kinderkledingbeurs hier. Hoop ik er nog wat van te verkopen. De kleertjes van Y. bewaar ik nog even kan ik nu nog niet weg doen. Wat ga jij ermee doen?
peek: altijd heerlijk fris weer na een opruiming ruimte voor nieuwe kleren ahhaha susan: heb de foto op site gezet.
o susan, helemaal vergeten: stoere jas!!! die crocs er ook onder whahaha. Als de jas in oktober er nog steeds is voor die prijs koop ik m ook ff op kinderbijslag wachten want ben blut nu
zal wel stond vorig jaar ook al in het boekje nl toen vond ik hem ook al leuk maar past hij nog niet. Foto is oke
Sorry meiden! Ik lees alles wel, maar heb weinig tijd om te reageren Waar Jaymee eerst zo rustig was, zo onrustig is hij nu! Hij blijft voeding omhoog krijgen en weer doorslikken.. Verborgen reflux dus! Nu kleinere flessen, meer indikken en goed rechtop houden! Werkt dit niet dan krijgt hij medicijnen! De kleinere flesjes helpen gelukkig al wat, merkte ik vandaag! Arme schat was zo moe, maar kon nie slapen elke keer Vandaag voelde hij zich wat beter en kon hij ook een paar keer lachen gelukkig
Suzan, wat een gave winterjas. Waar heeft u die gekocht Peek: gaan jullie verhuizen? Roozjuh oeh heerlijk uitslapen ... Ik vind het al uit slapen nu de fles id verschoven naar 6 uur Nanni, hè wat vervelend en wat sneu voor hem! Duim dat het snel beter gaat. Lionne, hoe gaat het met je?
Ah maar dat is toch ook heerlijk? Gewoon ff eruit is nu gewoon al heel erg lekker merk ik. En zeker lekker hapje eten, lekker biefstukje dan? Binnenkort gaat kleine J en T uit logeren bij oma en opa, wij hebben een feestje. Kleine J voor het eerst, dat vind ik wel ff moeilijk. Binnenkort maar eens samen met mijn lieverd uit eten. Maar dan denk ik dat ik iemand vraag om even hier te zitten. En is het bij jou miss een idee om haar in te bakeren? Dat ze wat rustiger ligt? Want eerst kon J. zich er ook niet aan overgeven. Na een paar dagen echt de Rust en regelmaat erin houden + inbakeren, weet hij wat er "verwacht" wordt. Nu slaapt hij in een slaapzakje, en kan hij ook zonder ingebakert te zijn in slaap komen. Miss is dat een tip? Eventjes inbakeren in een hydrofiel luier?
Oh meiden, Gister had mijn man mij verrast toen ik laat thuis kwam met een warm bad en een roseetje In her bad zat badedas, maar toen ik aant bevallen was van M moest ik gaan doesje voor de weeën En toen ik op de badkamer kwam en ik rook de badedas begon ik spontaan te huilen! En ik kon niet meer stoppen ... Kreeg ineens zo raar gevoel
Oh Danielle, ik zou het ook raar vinden als M de 1e keer gaat logeren. Wat ik dan het raarste vind als je dan thuis komt en je ziet die lege bedjes
Ja.. de lege bedjes is idd niet leuk... T. is op een leeftijd nu dat hij logeren echt leuk vindt, en dat het zelfs wel eens zomaar gebeurd omdat oma en opa dat dan vragen. Vinden ze gezellig. Maar kleine J. gaat eerst bij mijn ouders logeren, die houdt me dan fijn op de hoogte met smsjes enzo, omdat ze wel weet dat ik dat zo fijn vind. Met schoonmoeder is dat dan toch anders hé.. Maar blijf er wel bij dat je dat "regelmatig" wel moet doen... Is zoo belangrijk voor een relatie. En je bent samen met je vvriend toch wel de basis van het gezin.