Zo he moest ik zowaar 1 pag. meelezen!! Iedereen op vak hier? Y. huilt vanaf gister ook meer dan we van haar gewend zijn. Zit nu ook onder de warmte bultjes. Arm kind. Ligt nu in haar romper in de slaapzak te slapen onder een lakentje. Ze kan maar moelijk in slaap komen. Kylie: toch nog moeten kolven rechts? Roozjuh: balen van je rug. Warmte shirt is dat niks voor je? BLijft je rug tenminste warm.
Susan, warmte shirt? Ik ken wel die warmte pleisters maar die kan ik niet gebruiken omdat het mn hele rug is en kga niet 10 van die dingen op mn rug plakken. Maar van zo'n shirt heb ik nog nooit van gehoord. Waar koop je zoiets en hoe blijft dat warm? Ik slaap nu met een gloeiend hete kruik tegen mn rug maar bij elke draai zit ie niet meer goed ('klem' m achter mn bh-rand)
Die van mij zat in groep B, oranje met grijze motor, wit met zwart pak en een Rossi helm (allerlei kleurtjes). Hahah leuk, dinsdag moet ie weer.. Hij rijdt ook alleen op circuit, is geen wegmotor.
ach roozjuh wat enorm rot van je rug... sterkte!! hier ook onrustig jongetje.... niet leuk en geen idee wat het is?...
@danielle: wat vervelend.. Jens had erg last van verslikken met drinken. Al tig flessen en spenen geprobeerd.. Kapitalen aan uitgegeven de afgelopen dagen.. En we hebben een winnaar! De Etos eigen merk brede halsfles!
Fijn Kylie!!! Anders had je nog nutriton kunnen proberen om het iets in te dikken maar als je de goede fles hebt is het alleen maar fijner!! ff een spam, net voor het naar bed gaan... Bekijk bijlage 266983 Bekijk bijlage 266984
Was hij met een vw auto en zwarte partytent waar de motor in stond? Zo ja dan stond hij naast mijn vriend op de parkeerplek.
thx! ego: voel me echt zwaar verrot, dus D.amian blijft een nachtje langer bij opa en oma slapen. ze stelden voor dat C.harlie daar ook slaapt vannacht zodat ik een nacht echt goed kan doorslapen en morgen kan uitslapen. heerlijk! nu dus kindloos. Net filmpie met hubby gekeken, Friends with Kids. Daarna Glee gekeken en nu My sisters keeper. prachtige jank film!! had t opgenomen dus nu voetjes omhoog en lekker sniffen en snotteren
heb alles zo'n beetje al geprobeerd. ik zie net een pittenkussen voorbij komen op internet. 1 die zo groot is dat ie van nek tot onder rug komt. ideaal! want mijn kruik is maar op 1 plek en is steeds dus maar 1 stukje warm ipv mn hele rug. alleen hijs 35,- en dat heb ik nu helaas niet baal dus beetje
Is op zich niet duur voor zo'n groot kussen.. We zijn vandaag lekker naar mijn moeder geweest, onverwachts gebbqt. Zo bbq je nooit en dan ineens 2 dagen achtereen. Baal een beetje, ben m'n pinpad kwijt.. Niet ergens bij jou laten slingeren Roozjuh?
Jep dat is m. Ik vroeg t net en hij zei; ja volgens mij heb ik daar nog mee staan praten als dat m is erg toevallig!!!
Moest wr hier 1 wakker maken om 7 uur! vanaf 21.00 uur. Hoe fijn!! geef fles nu helr dag om 3,5 uur komen we weer 21 uur uit. hele fijne tijd!
Moguh! Heerlijke nacht gehad, net wakker. Kids nog bij mn vader, hubby naar zn werk. Zo lekker op mn gemak brood halen en ontbijten. Erg fijn wakker worden zo. Behalve dat ik keelontsteking heb en verkouden ben grr