Danielle, voor jou dus ook herkenbaar minder slaap nu. Wij zijn ook steeds druk bezig met vast ritueel maar helpt tot nu toe nog niet veel maar we houden gewoon vol
Oke wist niet dat daar verschil in zat. Zal onze doek zo ff showen Als mn zusje weg is die komt net binnen.
Hey meiden Ontstoken oogje is over! 3 keer een druppel BV inlaten lopen en het is echt weg Hier een enorme offday. Ga morgen even bellen voor mn B12 injectie moet eigenlijk volgende week maar merk het aan me lijf. Misschien ook wel door het vele bloedverlies vd bevalling? Weet niet of dat met elkaar te maken heeft. Vandaag even over de BV gehad met mn vriend vind het bestwel pittig ik reageer altijd heftig op hormonen en nu dus ook. Zit niet helemaal lekker in mn vel. Klinkt heel egoistisch maar ga begin augustus overstappen dan heeft ze 2 maanden volledig en 1 maand deels gehad en wil ik eind augustus helemaal stoppen met de BV. Flesje oefenen gaat heel goed dus heb dr wel vertrouwen in. Maar dit bovenstaande is echt alleen maar gezeur vanmezelf. Ik lees net een heel triest bericht op het begin juni forum van firefly ben totaal in shock en verdrietig. Pagina 228... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/308522-uitgerekend-de-eerste-helft-juni-2012-a-229.html
Ow het draagdoeken verhaal heb ik even over geslagen want heb dr geen kaas van gegeten. Krampjes. Ja hier ook, zielig he... knuffel maar veel en hoop dat het snel beter gaat.
Ben benieuwd Ja, groot verschil, rekbaar of geweven, maar beide zijn goede manieren om je kindje lekker dichtbij te dragen.
Lin, helemaal goed toch als je dan stopt met bv. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik had heel veel moeite dat bv eigenlijk niet lukte (uiteindelijk wel maand gegeven), want ik zei dat ik mijn kindje het beste wilde geven en dat was volgens mij bv. Toen reageerde zij dat het beste voor een kindje is dat de mama goed in haar vel zit en dat was in mijn geval als ik toch stopte met de bv. En gelijk had ze en als dat voor jou ook het beste is dan is het toch helemaal prima. Ik ga straks ff topic lezen, er wordt er hier eentje wakker. Ik weet niet of dit dezelfde is maar als ook iemand waarbij met 37, 2 weken het kindje overleden is Zo intens verdrietig
@Leonie. Nee is niet dezelfde firefly was 15 juni uitgerekend en 12 juni bevallen haar kindje is dus 6 dagen later overleden. Echt zo erg. Ja, zo denk ik ook over bv. eerst even kijken wat de b12 injectie doet want voel me weer zo als eerst.. wil zo en zo alleen in mn verlof bv geven dat was het plan al dit ivm mn werk. Ik wil mn eigen werk weer hervatten anders krijg ik vervangend werk wat ik inmiddels al v.a juni vorig jaar gedaan heb en ik wil gewoon weer mn eigen ding doen. Voor N ook fijn als dr mama blij is. Ga morgen even de dokter bellen voor een b12 shot en zal als ik de 2e naar het consulatiebureau moet wel vragen om een afbouwschema. Geen idee hoe dat werkt namelijk.
Hierbij Y. in de draagdoek. Is een dragdoek van draagdoek.nl Limited edition gekocht op de 9mnd beurs vorig jaar. Bekijk bijlage 255549
Hoi dames, Ik heb wel wat terug gelezen maar niet alles. Sorry ahhaha druk, druk, druk... @ firefly, ow wat erg Wat schrik ik van dit bericht zeg !!! Dit vind ik echt heel erg om te lezen want dit gun je dus echt niemand toe :x @ Hier gaat alles goed. Onze kleine meid doet het goed qua eten slapen etc... Ik moet wel zeggen dat ik de nachten nog een beetje wennen vind dat ik zo vaak eruit moet ahahha. @ s'nachts, tijdens het voeden s'nachts ben ik vaak erg moe dat ik in slaap val. ik doe nu vanaf vannacht het grote licht maar aan want ik vind het doodeng als ik in slaap val. Dit heeft vannacht goed geholpen en hoop vannacht weer. Heeft iemand tips voor mij om wakker te blijven ? hahah. @ Ik had eigenlijk geen bloedverlies meer maar sinds een uur komt er weer bloed uit. Dit is niet gek toch? Want ik weet wel dat het wekenlang kan duren maar is dit ook als het bloedverliesal zo goed als gestopt was? Nou wij liggen hier al lekker in bed, heerlijk ahahhah Kuss
Firefly: heel veel sterkte meid mocht je dit lezen. CN: ben vannacht ook in slaap gevallen hoor. Y lag bij mij op het kussen schrik wakker van een smak geluidje was de fles dus uit haar mondje gevallen... Dus geen tips voor je... mijn bevallingsverhaal staat ook op de aparte site.
Tip wakker blijven: niet lekker gaat zitten tijdens t voeden ik donderde ook steeds in slaap maar kga nu op rand van het bed zitten als ze de fles krijgt. Zo blijf ik vanzelf wel wakker
Ja hier ook problemen met wakker blijven. Groot licht aan doe ik niet dan word en mn vriend wakker en ook N gaat niet makkelijk meer slapen. Hebben het licht op de hal aan en niet lekker onder de dekens gaan liggen helpt ook wel wat.