Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje leuke foto!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net ff opgezocht wanneer D.amian voor het eerst omrolde en dat was met 15weken. Dus nog 5weekjes en dan kan ik t misschien al van C.harlie verwachten :p wat gaat de tijd snel!!
    heb D.amian zn 1e omrol gefilmd, heel onverwachts en mijn reactie was mega verbaasd haha. leuk om dat na 3jaar weer terug te zien

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    We waren koud binnen en ze had dorst ;) de anderen zaten buiten, ik binnen met m'n rug naar hen toe. Kon ik toch mee luisteren. Het ging prima :)

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Trots! Lucky shot...

Bijgevoegde bestanden:

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Fijn! Soms lost het zich vanzelf op hé. Goed gedaan!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mooie foto!

Als er wat op site moet hoor ik t wel

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat een mooie foto's komen er voorbij M kan dr hoofd echt nog niet zo mooi en lang hoog houden! Nu doen we iedere dag gymmen ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    C.harlie kan dat ook niet hoor :p Dat was eerste 2weken een echte buikslaper maar nu wil ze voor geen goud meer op haar buik. Dan gaat ze krijzen, gek kind.

Kylie meid waar ben je? Benieuwd hoe t na gisteravond is gegaan.

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

onze nieuwe aanwist voor A

Bijgevoegde bestanden:

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Peekabo; liefff

Danielle; wat een lieve foto

Jaymee kan ook al best lang zijn hoofdje omhoog houden, stond er echt van te kijken vanmiddag, hij houdt het zeker 5 minuten vol als het niet langer is!

Hier een gezellige dag gehad.. Vanmorgen eerst ff langs me werk geweest, daarna met de kids naar de Kiviet (grote speeltuin incl water) daarna naar een vriendin die net geopereerd is en daar lekker gegeten met de kids :D
    Nu liggen ze beide lekker plat.. Morgen heel "saai" naar Blijdorp :D

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Boh als de kids niet bij mekaar zijn zijn het zon schatjes maar zodra ze samen zijn zijn het echt boeven Pfff

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik zie ook ineens zo tegen het beginnen met werken op :( ben ik nog niet aan toe hoor..
    3 sept mag ik weer vd week maar eens met mijn baas om de tafel gaan zitten!!!

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb ook niet echt zin om te gaan werken. Mijn verlof stopt op 3 september. Maar omdat ik deze zomer niet op vakantie ben geweest , kon ik nog 2 weken vakantie opnemen. Fieke gaat die week al wel naar de opvang. En ik begin dan 17 september weer te werken . Ik moet dan helaas weer 32 uur per week werken .

14. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zie er ook heel erg tegenop! Hoewel ik enorm zin heb om te werken hoor! De werkzaamheden, m'n meiden (collega's), de klanten. Maar ik ga M dan zo missen! Wou dat ik haar gewoon mee kon nemen!
    Ga 11 september weer werken. (20 aug verlof afgelopen, en nog drie weekjes vankantie). Voor 37 uur. Wordt heavy.
    Ben benieuwd. Scheelt dat m'n man de week van 11 sept thuis is, zodat de overgang voor de kleine minder heftig is.
    Eerst zonder mij, maar mét papa lekker thuis. En die week erna begint het bij de oppas. Hoop dat het klikt tussen M en de oppas en haar dochtertjes! Tussen ons klikt het wel. Echt een superleuke meid. Volgende week afspraak om 'proef' te draaien.
    Spannend!

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ik mag 19-9 weer. officieel volgende week maar heb ook 4 weken vakantie. Heb ook wel weer zin in, maar vind het heel moeilijk als hij naar kdv moet ... verder passen de omas op dus die overgang vind ik minder lastig.

16. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ik mag 24-9 weer aan de slag voor 36 uur (fulltime) over 4 dagen verdeeld. Ik heb dan nog 3 1/2 week vakantie gehad na mijn verlof, had nog niets opgenomen dit jaar. Laatste week van mijn vakantie gaan de meiden allebei 2 dagen naar het KDV en heb ik dus 2 dagen vrij ;) Zie er niet tegenop weer aan het werk te gaan maar het is nu nog lekker om vrij te zijn!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lijkt me vreselijk om weer (fulltime) aan t werk te moeten. Hier werkloos, gedeeltelijk eigen keus. Dus kan lekker blijven genieten van de kids. Al vind ik t heerlijk als de oudste weer naar psz gaat :p

ego: Net afspraak gemaakt voor het steriliseren van onze kat. Hebben t geld er totaal niet voor maar we raken haar anders aan de straatstenen niet kwijt. Niemand wil een poes die niet gesterilieerd is pff. Snap ik ook wel want is een smak geld. kortom, we zijn nog blutter dan blut nu bah. Morgen kan ze al terrecht alleen kreeg ik nu net een mail van een vrouw die Loena wel wilt hebben alleen dan moet ze én geholpen zijn én ze mag niet naar buiten... ehhh... juist.. waarom laat je een poes steriliseren als ze toch niet naar buiten mag of denk ik nu heel scheef? :p

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Dan heb je nog tijd zat voor eventuele volgende kids toch?! ik ben al een par maanden 32 en ik wil graag over een jaar of 4 graag een derde!
    Maar eerst even genieten deze kleine druif! En de iets grotere druif natuurlijk!

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Weer bijgelezen!

@alle foto's die ik voorbij zag komen: super lief! Ook de pup!

@maten en winterkleding Super lastig he?! door al die hilarische dames moet je nu al je winterjas gaan kopen anders zit je er naast maar ik heb gewoon nog geen idee wat de maat zal zijn in die tijd!
    Mijn kleine meid heeft nu maat 56, net uit de maat 50. Sommige vestjes kan ze al aan van maat 62 maar de meeste nog niet. Ik heb voor haar een winterjasje besteld in maat 68/74. Zal dat goed zijn denken jullie? Ik kon ook kiezen voor een maat 68 (ipv 68/74) maar toch de grotere gekozen. Moeilijk!! Volgens mij wordt hij deze week nog geleverd dus ik zal zien hoe hij valt!

@draaien Het is dat mijn moeder er bij was, anders had niemand mij geloofd!! 4,5 week was mevrouw toen zij voor het eerst draaide van buik naar rug! Ze herhaalde het gelijk nog een keer en nu is ze er spaarzaam mee maar vertoont ze het kunstje nog een paar keer per week. Zo lachte ze ook na 1 dag na geboorte.
    Laat haar verder maar rustig aan doen hoor, niet te snel. het gaat toch al zo snel!

@werk Ik zou officieel weer op 3 september moeten starten en zou dan vakantie opnemen tot 1 oktober maar ik kan helaas nog niet werken! Ik heb nog steeds ernstige bekkeninstabiliteit. De fysio wees mij er vandaag weer op dat het echt nog niet goed gaat en dat ik nog aan het nulpunt sta om op te bouwen :( Ik heb veel pijn en kan weinig. Zelfs de verzorging van de twee kids red ik niet zonder hulp, laat staan het huishouden. Ik heb moeite dit toe te geven omdat ik het niet wil toegeven en ik vind het ook zwak om het toe te geven. Ik zou liever weer helemaal de draad op pakken.. Mijn kids zelf verzorgen, mijn huishouden en ook weer lekker aan het werk. Weer iets voor mijzelf! (ik heb hierin wel de mazzel dat ik leuk werk heb en nog leukere collega's)

@hier Gisteren uitje gemaakt naar een strandtent waarbij ik niet veel hoefde te lopen en over een verhard pad. Maar het was kennelijk toch teveel want ik kan vandaag geen kant op. Pijn en mijn linkerbeen weigert weer.

Vanmiddag even kijken of ik mijn man zover kan krijgen dat de BBQ weer aan gaat! (door al de passieve dagen en verveling ben ik 3 kg aangekomen. Echt balen!)

Nu een koffie verkeerd op het balkon en een zonnetje pakken. Dan maar mank, dik maar wel bruin :D

Fijne dag!

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo, daar ben ik weer!
    Sorry dat ik afwezig ben geweest, weet niet of jullie me gemist hebben?

Zal even vanaf het begin beginnen.

Maandag dus naar de HA geweest, kreeg 2 tabletjes die de melkproductie moesten stoppen. De eerste heb ik rond 1500u die middag ingenomen.
    Aan het begin voelde ik meteen een fikse borstontsteking links opkomen.
    Uiteindelijk HAP gebeld, die zeiden dat ik dinsdag maar naar m'n eigen HA moest zolang ik nog geen verhoging had.
    Zei al tegen Danny: Nou, heb al rillingen dus koorts kan niet zolang uitblijven.
    En ja hoor, half uurtje later koorts.
    Weer HAP gebeld en kon om 21.15u langs komen. Kon gelukkig nog nét zelf rijden.
    Ik had toevallig dezelfde huisarts als overdag. Kuur gekregen, meteen bij de apotheek een doosje Ibuprofen meegenomen.
    Later die avond steeg m'n temp naar 39.0 maar zakte ook weer wat voor het naar bed gaan.
    Voelde me flink beroerd toen we gingen slapen, ook een paar keer over moeten geven (kon komen van die tablet).
    De dag erna, Danny was net weg naar z'n werk. Ik met veel moeite Jens verschoont en fles gegeven. Toen maar gelijk hulptroepen ingeschakeld, want het ging echt niet.
    M'n moeder en zusje zijn de hele dag hier in huis geweest, om voor mij en Jens te zorgen. Mijn temp was opgelopen tot 40,0 en was absoluut niet in staat om voor Jens te zorgen. Lag alleen maar te zweten en te ijlen op de bank.
    Rond 17en moest m'n moeder naar huis, en ze heeft Jens meegenomen. Danny zou pas rond 19uur thuis zijn.. Dus Jens heeft vannacht voor het eerst bij Oma gelogeerd.
    Ik heb de hele dag en nacht geslapen, weinig meegekregen van alles.
    Vandaag koortsvrij en voel me redelijk fit.
    Controle gyn gehad, alles was goed. En ze heeft op mijn aandringen nog even met de echo gekeken, omdat ik uitgesloten wilde hebben dat er iets achter was gebleven (wellicht oorzaak van al die ontstekingen?)..Niet dus.
    Daarna gelijk Jens opgehaald, dus hij is weer lekker thuis!\
    Volgens de gyn is je immuunsysteem minder na de bevalling en heb ik gewoon elke keer pech? Ben nooit (!) ziek, en nu ineens binnen 6 weken 5 ontstekingen? Als het nog een keer gebeurd, keren ze me maaar binnenstebuiten.

Deel Deze Pagina