Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Werken: mijn verlof stopt op 13 sept, dan nog 2 of 3 weken vakantie. En dan kijken hoe het met mn bekken gaat.

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik hoop dat het hier bij blijft kylie! Het is inderdaad genoeg geweest zo! Beterschap!

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Zo leuk, m is dr handjes aant ontdekken :)
    En straks moest ze ook schater lachen! En liep een traantje van geluk over mijn wang!

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Kylie meid! Ik hoop dat er snel betere tijden voor je aan breken hoor! Je hebt je portie ellende wel gehad!!!!

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    wat een verhaal weer kylie.. wat een pech telkens... beterschap meid!!" ik hoop dat het nu rustig mag worden....

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Maandag ff met mijn baas alles door nemen *spannend *
    Hij was wel blij dat ik binnenkort begin want dan kan hij uit slapen ;)

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoe is het met ons naam genootje :)

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Zal ik gewoon een pagina in mijn uppie vol lullen :)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, tijd dat je mag gaan genieten zonder ziek te zijn! wel fijn dat ze nog ff met echo is gaan kijken voor je. Heel spannend voor iedereen toen J.ens bij oma bleef slapen! Wat vond oma ervan? scheelt weer dat hij nu op volledige fv zit, anders had je nog moeten gaan zitten kolven met je zieke koppie.

lachen: hier ging madam uit haar dak op K3 vanmorge. heel leuk om te zien, heb t opgenomen. Op de achtergrond hoor je grote broer gillen dat mama niet mee mag zingen :p en de kleine meid lag heerlijk te lachen.
    ook hier een vreugde traantje ;) D.amian kwam mama al troosten haha mama mocht niet huilen 'mama blij zijn!' :D

10. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Kylie: jemig wat een verhaal weeë. Zit je echt niet mee. Hoop dat dit echt de laatste keer was en dat je nu echt kan gaan genieten van je mannetje. Doet J het goed op
    @Eef: Wat k dat zelfs de kleinste inspanning zoveel pijn bezorgt. Kijk inderdaad maar goed uit met werk. Tip: vast pro-aktief in overleg met je lg een afspraak met de arboarts inplannen.
    @leeftijd: ik ben nu 36, in april geworden. Ik was net 34 jaar toen F werd geboren. Wel ouder dan ik altijd zelf dacht dat ik zou zijn. Ik wilde graag 3 kinderen voor mijn 30e ;) Zo zie je maar dat het leven niet te plannen is. Ben enorm gelukkig met 2 gezonde meiden en daar blijft het dan ook bij. Dus Lionne 32 hoeft niet te oud te zijn hoor!
    @fulltime aan het werk: het is heel goed te doen doordat we de zorg voor de kids echt samen doen. Sterker nog manlief werkt minder dan ik. Hij heeft daardoor ook veel tijd alleen met de meiden en dat is toch anders dan als ik er óók ben. Daarnaast heb ik ook een hele leuke baan dus dat scheelt ook. En het verdient ook nog eens beter ;) voor ons werkt het dus maar kan mij ook voorstellen dat het niet voor iedereen opgaat.

@hier: lekker dagje bij mijn ouders in de tuin gehad. Om half 7 thuis en dan spitsuur. M had honger, F moest onder de douche, aangekleed etc. Pfff das echt bijna niet te doen alleen maar het is niet anders. Heb ooit eens iemand horen zeggen dat van 1 naar 2 kinderen moeiteloos gaat in tegenstelling tot van 0 naar 1. Nou ik vind 2 echt wel pittiger hoor. Ik heb tenslotte maar 2 handen. Toen F een baby was paste ik gewoon mijn leven aan haar aan. Bijvoorbeeld koken en eten als zij sliep maar dat kan nu niet. F moet tenslotte ook op tijd eten want anders is ze te moe en gaat er niets in. Hoe ervaren de andere moeders dit?

11. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Goed! Heeft inderdaad ook haar handjes ontdekt. Ze maakt ook leuke geluidjes, zo grappig! Is jullie M helemaal opgeknapt? Moet je nog terug naar het ZH?

12. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Haha, was druk aan het typen! :)

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Anne mama de overgang van 1 naar 2 vond ik juist idd heftig idd je hebt maar 1 paar handen!
    Hier ook spits uur rond 19.00 uur de ene keer gaan de boy's iets eerder naar bed zodat ik tijd met M heb en soms krijgt M eerder de fles zodat de boy's langer Mogen op blijven ;) je vind vanzelf je weg erin :) en ik mee dat ik erg creatief word met 1 paar handen

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oeh daar zeg je me wat! Moet de afspraak nog verzette ! Ja ze moet ter controle nog terug naar het zh
    Het gaat voorzichtig beter leer haar steeds beter kennen!
    Ze zit ok heerlijk in dr vel en maakt ook super leuke geluidjes heerlijk :)
    Soms denk ik kan niet wachten totdat ze meer kan! Maar dan gaat me de tijd te snel ...

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hmmm man lief is in slaap gevallen dan maar de was vouwen ..

16. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Goed ben ik hè, jou even helpen herinneren :D.

Zo herkenbaar! Dan zie ik bijvoorbeeld een baby van 6 maanden kruipen en dan denk ik: leuk dat gaat ze ook straks ook doen maar daarna denk ik gelijk: Neeee nog even rustig aan! Wil nog heel rustig aan genieten van mijn laatste baby :(

Edit: enorme taalfout eruit gehaald :p

17. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Morgen trouwens naar het CB voor APK en de 2e prikjes. Ben benieuwd hoe het gaat. Vorige keer was ze er ziek van....

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    1 naar 2 kids is idd heftiger dan van 0 naar 1. dat ging echt soepeltjes alsof t nooit anders is geweest. maar nu bluh jeetje zwaar hoor. idd als de kleine de fles moet, dan heeft grote broer ook opeens honger, en dan als ze net ligt te slapen, hop brood erin bij de oudste, dan wilt ie spelen, lawaai, dus de kleine meid weer wakker. beiden willen altijd tegelijk aandacht en als madam bijvoorbeeld de fles wil, dan wil ze t ook NU en niet over 1min. dus die zet t dan op een krijzen. maarja was met grote broer bezig die dan nu opeens op 'non stop' word gezet kwa aandacht. ja die wil dan ook. ik kom soms echt handen tekort :p Ergste is eind van de dag als ik wil gaan koken... hoe ik t ook probeer te timen, madam wil ALTIJD de fles als ik aant koken ben en grote broer moet ALTIJD nodig plassen en kan t dan opeens niet zelf meer. krijs kind hier, gil kind daar, zwarte aardappels, verkookte groente. ja heerlijk joh :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zkh, o bah moet ik 4sept ook nog heen. op de fiets met 2 kids, bah bah. echt geen zin in. hopen dat D.amian rustig blijft als C.harlie die echo krijgt en geen drama staat te maken in de wachtkamer. wie kan er een paar handen uitlenen aan mij? :p

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@roozjuh: was niet eens in staat geweest om te kolven, hadden ze voor me moeten doen denk ik..lag alleen maar te ijlen.
    @overgang: valt hier eigenlijk ook wel mee :)
    @oppas: oma vond het leuk. Mn zusjes hebben veel geholpen, mn moeder heeft erge last van dr rug (vermoed dat dr hernia weer terug is). Jens heeft daar op de logeerkamer in het campingbedje netje van middennacht tot 6.30u geslapen :)

Deel Deze Pagina