Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja hij sukkelt al van geboorte met maag en darmpjes , kma vast gesteld , speciale voeding , nu blijf ie huilen van de pijn etc en gisteren enorme slijmklodders als ontlasting

2. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aachhh wat vervelend zeg, hoop voor jullie dat ze er snel wat aan kunnen doen en dat het dan ook nog helpt en de zh opname niet al te lang duurt

3. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Roozjuh, hebben jullie die webpagina nog???

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nu is het zoiezo al 24 uur en dan kijken ze verder hoe en wat als het nodig is is het langer

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Welkom!! En welkom terug dames!!

@roozjuh: hier moesten ze een dag of 5 binnen blijven.. Moet kunnen zei de DA.. Niet dus.. Ik heb ze welgeteld 1 dag binnen kunnen houden en toen was er geen houden meer aan.. ;) Als ze eenmaal gewend zijn om naar buiten te gaan hou je ze niet zomaar binnen hoor!! Hahah.. Hier zaten ze ook constant aan die hechtingen te likken.. Doe je ook vrij weinig aan..

@peek: zielig dat hij opgenomen moet worden maar mss inderdaad wel beter.. Kunnen ze eens goed kijken wat er aan de hand is anders blijf je aanmodderen..

@kylie: flubberig????

@warm: Pffff 28 graadjes alweer.. Wel een klein briesje dus in de schaduw is t wel te doen..

@planning: vanmiddag als L thuis is effe grote boodschappen doen.. Vanavond koffie bij m'n zusje en morgenavond BBQ.. Zusje is aan t lijnen maar heeft morgen 'eetweek' dus komt goed uit..

6. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Weetje wat me trouwens net binnen schoot???

Waar zijn CN en CvB gebleven???

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja sappie zat net op de juni site te kijken dat er nog wel meer niet meer zijn ...

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Woehoe ik zit in de zo. :) voetjes op het zwembad rokje iets omhoog...

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb even jullie advies nodig. Ik Wil al mij jongens kleren verkopen. En nu had ik via hier iemand doen mailen en zij had grote interesse in de kleren .. Maar nu .. Nu laat ze nix meer van dr horen!
    Wat zouden jullie doen? Via hier een pb sturen dag ze op zij minst wat had kunnen laten weten of gewoon laten gaan ....

10. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja wie A zegt moet ook B zeggen, ik zou gewoon een pb sturen of vragen of ze ze nog wil, zo niet laat dit dan ff weten. Dan weet je ook waar je aan toe bent toch

11. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Idd zou ik ook doen.. Of zeggen dat als je na t weekend niks hoort je ze op mp zet of wat je ook van plan was.. Na t weekend niks gehoord heeft ze dikke pech! Als ze echt geïnteresseerd was had ze wel wat laten horen hoor..

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    1e wonder: jazeker. pm mij maar ff voor de link. deze willen we niet hier openbaar hebben.

sappie: ze is hier al 4maanden binnen sinds haar nestje kittens. we zaten niet te wachten op een 2e nestje dus hebben we haar binne gehouden. ze is 10x ontsnapt totaal ongeveer :p idd ze zoeken in alle hoeken en gaten om maar te kunnen ontsnappen

verloren dames: gebeurde toen met juli2009 mama's ook. ik zie zo nu en dan wat berichten om fb langs komen maar verder spreek ik ze nooit. gaat hier dus ook gebeuren op den duur ben ik bang

babs: ff pb sturen of ze nog interesse heeft zo niet moet ze t ff laten weten en verkoop je t aan een ander.

ego: gister mail gehad voor de kat dat iemand haar wilt overnemen. maar of we haar kunnen brengen want ze heeft geen vervoer... hmzz.. heb haar nu terug gemailed dat t best kan maar ik wel vergoeding voor benzine wil, is dat raar? nee toch? heb nog geen mail terug gehad

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nee hoor, lijkt me niet meer dan normaal

14. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Nee dat is niet raar roozjuh, behalve als t 5km verderop is ;)

15. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Jeetje wat gaan de reacties hier snel, maar goed dat ik nu nog ff kijk, anders lag ik al mega-achter:D!

@ 1e wonder: wat lijkt me dt heftig zeg, hoe gaat het nu met je?
    @ Peekaboo: heel veel sterkte, lijkt me vreselijk zwaar als je kind zo ziek is..:(

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jamie das heel normaal :p soms moet ik een half uur bijlezen haha

benzinegeld: tis in dronten. dus moeten er echt voor tanken. heb nog steeds niks gehoord van haar

17. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja het ergste vind ik nog dat je beste vriendinnen stuk voor stuk zeggen, je moet wel genieten want het komt nooit meer terug. of na de bevalling, je kraamtranen komen nog wel, je gaat het schoppen vast missen. Ze stonden zo dichtbij en wisten precies hoe ik me voelde. Dar was echt k..

Na de bevalling was ik bijna direct dat gevoel kwijt en nu voel ik me weer als een jaar geleden. Ik geniet nu dubbel op van de kleine, nu begint het voor mij dus eigenlijk pas.

18. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roozjuh, niet gek hoor als je een vergoeding vraagt. Je auto rijd toch niet op water??

De site ziet er gezellig uit, ga ff op m'n gemak alles lezen en dan hoor je wel wat je toe kan voegen over mij.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    das waar :)

ik zie je mail vanzelf wel tegemoed komen ;)

20. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    En al was t zo.. Ook water kost geld ;)

Deel Deze Pagina