@1e wonder Welkom terug en wat heb je het zwaar gehad! Ik ben bekend van vorige keer een zware PND van een jaar. Dus ik weet helaas hoe het voelt! @peek Houd er rekening mee dat het langer kan duren dan 24 uur.Mijn meisje heeft uiteindelijk 5 nachten gelegen. Darmen,krampen,maag is heel moeilijk vast te stellen wat er nou echt is. Onthoud de naam neocate! Veel beterschap met hem! @verloren dames Ik mis juffie ook! En bijntje heb ik ook een hele tijd niet gezien. Misschien komen ze nog terug! @spruw hier. Nieuw spul gekregen: daktarin. Hoop dat het helpt! Net weer 20 minuten gedaan over 30 cc. Hoop dat dat aan de spruw ligt wat dat is teninste op te lossen! @verder Ik heb vandaag spontaan een weekje weg geboekt.Een huisje, niet ver rijden (45 minuten) hier vandaan, gelijkvloers. Ik hoop dat ik die 45 minuten gewoon kan zitten. Van maandag tot maandag. Kunnen wij allemaal even bijkomen en mijn bekken tot rust komen. We zijn van plan daar heel veel rust te nemen. Hoop zo dat ik er lichamelijk van opknap!! Hopelijk Nog even genieten van mijn 3 laatste weken zwangerschapsverlof! Dus het kan zijn dat jullie mij de komende week dus niet horen maar ik kom terug Fijne avond!
Kylie;J.op heeft ook een weekje 6x 150+5 gedronken. Toen ineens sloeg hij de nacht over, en nu drinkt hij 5x 180+6. Je moet echt gewoon meegaan met je mannetje.. Hij geeft het zelf heel goed aan, geloof me!
Volgens mij kunnen we met J.op al wel naar de 4x 210+7. Hij komt nu weer om de 3 uur.. En heeft dan 's avonds 20.30 uur de laatste fles, en moet ik dan om 7.00 uur wakker maken... Erg luxe. Maar ik denk dat hij naar 4x 210 wel kan. Mag denk ik nog niet?...
@Danielle: Ja idd, denk ik ook. Ik laat hem lekker zijn eigen ding doen, zolang hij maar onder de liter blijft. Vandaag had ie om 5.30-8.30-11.30-14.45u 150+5 (165ml). En om 17.45u dronk hij ineens maar 80 ml, toen kwam ie om 19.45u weer en toen heb ik hem 90ml gegeven. Nu ligt ie te slapen tot de laatste voeding.. Maar kan ik dat merken dat ie hem over gaat slaan? Laat ie dan langer tussen de voedingen. Nu wordt hij zelf nog wel wakker tussen elf en twaalf (soms met een hulpje van ons), anders zou hij bijvoorbeeld rond 18-en gedronken hebben en dan komt ie 's nachts weer.. @Eef: succes met de spruw, kan een langdurige kwestie worden Lekker dat je een weekje weg hebt geboekt! Genieten meid! @Peek: nogmaals heel veel sterkte! @Sappie: Ja flubberig, alles hangt en is slap en zo Morgen feestje van mijn stiefvader en ik heb echt niets om aan te trekken bah! @Nanni: heb je de dokter al gebeld?
ffies ego: Ik hoorde vandaag dat mijn moeder een aantal depressies heeft gehad, de eerste na mijn geboorte maar volgens haar was het geen PND. Ze is zelfs opgenomen geweest! Ik wist al dat ze een aantal jaar geleden een zelfmoordpoging gedaan heeft (ik bleef toen 'achter' met mn zusjes), maar dit wist ik niet. Daarnaast denk ik (en nu ook mijn moeder en stiefvader) dat mijn zusje van 22 Borderline heeft. Ik had er al eens over nagedacht, gelezen en ik heb een collega met Borderline, en herkende zoveel bij mijn zusje! Nu heb ik het er van de week met mijn moeder over gehad en zij vindt dit ook. Maar hoe pak je zoiets aan?? Je zegt niet zomaar: Goh, ik denk dat jij Borderliner bent. Gelukkig lijkt het bij mij op het moment beter te gaan sinds ik helemaal gestopt ben met bv. Maar ga, ook mijzelf, goed in de gaten houden. Als ik me ook maar iets slechter voel, stap ik weer naar de huisarts.
Kylie ik vond dat j.op eigenlijk teveel kreeg op één dag. (wat ook zo was), en heb hem eens laten liggen s avonds. Toen maakte hij ineens de ruk tot 4.00. Werd dat dus de eerste fles en dronk toen 200 jn plaats van 165. kon hij het ineens wel 4 uur volhouden. Voedingen hierna allen 165 om drie uur, en laatste dronk hij weer 200. Zo kwamen we op heel natuurlijke manier op vijf flessen uit.
Na de fles van rond 18en slaapt ie makkelijk een hele lange tijd.. Maar met teveel bedoelde jij meer dan een liter? Of meer dan de aanbevolen voedingen (in Jens zijn geval 5 van 165)
kylie wat goed dat je jezelf zo goed kent en in de gaten houdt.. is toch ook idd wel erfelijk toch? kun je bij je zusje het niet bij ha neerleggen? dat hij er je"achterkomt"?
J.op dronk per 24 uur 6*165, zat er net onder geloof ik... ik zou j.ens eens laren liggen. miss wordt hij ook pas 4.00 wakker. kun je ook 200 proberen? (180+6)
Ja dat is misschien een idee.. Vanaf welke voeding moet ik hem laten liggen? Vanaf 18uur? Ik denk dat 200ml nog te veel voor z'n maagje is, hij zit pas een week op kv..
Alles gelezen maar weinig onthouden kijk ook nog WGT op 4 ondertussen. Welkom nieuwe en verloren mama. Peek veel sterkte in zkhuis hopen dat ze wat voor D. kunnen betekenen. Vanmiddag vor het eerst na de stad gelopen met Y. M was bij papa thuis. Was wel moe bijthuiskomst maar was wel weer lekker even te lopen. Moet ik toch vaker gaan doen. Maar dan zonder M. anders kun je nog niet doorlopen.
oh ja dat klopt. sorry .. ik zou het gewoon proberen. Kijken hoe laat hij zelf weer komt. J.op toen van 19-4.15. toen kwamen we ineens goed uit. fles van 23 uur heeft hij eigenlijk maar 3x gehad!
Ow ok..Nou, zal eens zien..Denk dat we dat zondag dan gaan proberen, morgen bijna de hele dag en avond bij mijn moeder op verjaardag Hebben we straks toch weer een nachtvoeding
Onderweg terug naar huis. Fiekje slaapt, ik zit ook te knikkebolle. Het was wel erg gezellig in Groningen.