Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    mooi kylie!

j.op gaat zaterdag voor het eerst logeren... aaah vind het wel beetje moeilijk . Maar ook wel leuk ff alleen met vriend naar één feestje toe.

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat een mooi mannetje!! En een kakkie broekje, haha, heel leuk!!
    En goed van je dat je jezelf zo goed in de gaten houdt! Ook hier is mijn moeder in het verleden een aantal keren erg depresiief geweest en ik dacht dat ik er niet gevoelig voor was. Normaal gesproken idd ook niet maar met hormonen kan je wel gevoeliger worden.
    Zouje je zusje alleen kunnen spreken en misschien een aantal kenmerken van je collega vertellen en dan vragen of ze zichzelf hierin herkent?

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zal k m morgen anders 6 van 120+4 geven?
    Ben vanaf de middag tot s avonds op een verjaardag en verwacht dat ie weinig zal slapen..

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Het eerste logeerpartijtje van onze kleine hebben wij inmiddels ookgehad. Best spannend hè? Niet alleen of de baby het naar zijn zin zal hebben en goed zal drinken en slapen maar ook of de 'oppas' nog wel een avond en nachtrust heeft! Anders is dat oppas adresje ook gelijk weg ;)
    Fijne avond morgen!

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

pff effe gal spuwen !!
    weet het niet meer ! volgens mijn mama en papa ben ik een slechte moeder ! ik zou volgens hun meteen naar de SEH moeten etc ben zo moe van alles , ik sta machteloos toe te kijken hoe mijn kleine lieverd mijn kleine uk , pijn heeft meer dan naar de artsen gaan en onderzoeken doen enzo kan ik toch niet ? ik hou idd rekening mee dat het langer kan duren ze hebben ook gezegd minimum 24 uur dus ja ik besef goed dat dat wel eens een aantal dagen kan worden , ben gewoon zooo bang , ook neocate ken ik heb ik ook genoemd en we gaan zien hoe of wat , ben zoo moe maar durf niet slapen volgens mama en papa gaat ie zomaar doodvallen en ookal weet ik dat dat niet waar is ik blijf doemdenken pfffffffffff :( :( :( :(

6. Kylie1986

@peek:wat erg van je ouders om zoiets te zeggen! Luister naar je eigen gevoel!!

@logeerpartijtje: hier dinsdag op woensdag dus noodgedwongen toen ik met 40gr op de bank lag te ijlen hihi.. Was er niet helemaal bij, dacht alleen telkens dat ik de box zo leeg vond. 's nachts ver weg geweest en de volgende ochtend stond ik 'fris' op.

Danny en Jens liggen op 1 oor, ik ga ook maar. Trusten!

7. Kylie1986

Zo, eerste fles zit er weer in :)

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hier nu ook eerste fles vanaf 21.00. En nu ligt hij gewoon gezellig in bed te wachten en krijgt als eerste één big smile!! heerlijk kind. Geef nu 200 water met6 schep. miss is hij daar overdag meer tevreden mee?

Heb nu lenzen nadat ik lang ontkent heb dat ij ze nodig had..;) wat één genot!! zie alles weer ha ha. In en uit doen vind ij wel nog wat lastig maar gaat steeds beter.

J.op en t.im gaan morgen trouwens pas uit logeren. Gelukkig voor hun zit hij nu in fijn ritme! komt wel goed. Omas zijn nog voorzichtiger dan wij volgens mij.
    Vanavond komt mijn nichtje van 5 logeren. Zomaar wou ze graag. klikt zo leuk met haar en t.im. Slapen wel op één kamer. Ben benieuwd. ;)

@peek. Ik ben even sprakeloos mbt jouw verhaal... wat zijn dat voor mensen?!!knuffel..

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Peek wat vreselijk dat je ouders zoiets durven te zeggen! Meid ga op je eigen gevoel af, dat is t aller beste! *knuf*

Logeren: hier nu 2x gehad, heerlijk ff een nachtje echte rust :D in sept gaan de kids samen bij mn schoonmoeder logeren. Wij avondje naar scheveningen, en dan volgende dag worden de kids weer thuis gebracht.

Ego: weer een heerlijke nacht gehad!! Ze slaapt nog steeds, beetje aant wakker worden nu. Maar we hebben geen nachtfles gehad :D dus heerlijk kunnen doorslapen weer.

Wat is jullie planning met dit mega warme weekend? Hier zetten we t zwembad weer op maar gok dat ik er zelf in ga zitten als t echt 30graden gaat worden zoals ze beweren :p Zondag mn schoonvader op visite.

10. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ook hier het eerste flesje erin. Lekker alles tegen elkaar open gezet en zit heerlijk met mijn kopje koffie in de tuin (te genieten van het koele ochtend zonnetje)

@peek; slechte moeder ben je niet!!! Je staat machteloos toe te kijken, je hebt alles gedaan voor je kindje en ze gaan vast heel snel ontdekken wat er aan de hand is. Probeer te gaan liggen als er iemand anders voor je kindje is zodat je een klein beetje tot rust komt. Ik vind het heel erg voor je en leef met je mee.

Wat te doen vandaag, ff de boodschappen daarna lekker de plassen op met de boot. Vanavond bbq bij mijn zus, gezellig maar had liever tot een uur of 21:00 op het water gezeten.

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

net voeding gegeven , slaap terug kruip der nog even in was weer half 5 vanacht eer die goed sliep gaaaaaaaaaaap ben moe .......

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Iemand had t over liesbreuk? Nanni?
    Hoe is t daar nu mee? Al naar de dokter geweest ermee?

Vraag me af waar al die meiden heen zijn.. CN, Juffie, enz enz. Zouden ze t echt zo vreselijk druk hebben? Lijkt wel of t hier beetje stil gaat vallen en we binnekort iedereen uit t oog verloren zijn. Als dat zo is zeg t dan ff, dan steek ik geen tijd meer in die site :p scheelt me weer uren klote eraan haha

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Sorry meiden dat ik gisteren niet meer gereageerd heb..

De huisarts vond het geen duidelijke liesbreuk, omdat ze het niet kon terug duwen en hij gaf geen pijn aan.. Het kan ook het kanaaltje zijn waar zijn balletjes zijn ingedaald zeg maar.. Moeten nu woensdag terug mits hij geen pijn, koorts of grotere bult krijgt..

14. Kylie1986

Nanni: geen liesbreuk? Vreemd
    Planning: vandaag verjaardag van m'n stiefvader

Jens kwam alweer om 9 uur. Echt een ingebouwde wekker. Hij zit nu in z'n nieuwe Fisher Price wipstoel. En nee niet met het speelgoed te 'spelen'.. Nee, hij kijkt naar Rudolf op 24kitchen!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

@nanni Ik hoop dat het dan idd geen liesbreukje is en dat het vanzelf weg trekt. Doet het hem zeer als je er aan komt?

@peek Doodgaan doen ze niet zomaar! Maar je ouders zijn niet bepaald sociaal als ik dat mag zeggen.. Ze hebben echter wel gelijk dat als je je heel erge zorgen maakt je inderdaad naar de SEH kan gaan. Dan is het vervolg dat de baby gelijk wordt opgenomen. En als jij je zulke ernstige zorgen maakt zou dat misschien wel een optie voor je kunnen zijn. Vaak ook als je uitlegt aan het zh dat je het niet meer trekt van de zorgen dan wordt je eerder opgenomen. Een voordeel hiervan kan zijn dat ze nu al een aantal dagen kunnen observeren voordat ze maandag met onderzoeken beginnen. Maar als jij er vertrouwen in hebt dat het prima kan wachten tot maandag dan is dat toch ook prima! Luisterr naar je eigen gevoel.
    Slijm poepen is vaak een reactie van de dunne of de dikke darm door irritatie van voeding. Stel je voor; hij krijgt koemelk vrije voeding maar hij kan ook niet tegen soya en heeft moeite de (toch al verknipte) eiwitten op te nemen dan krijg je een geirriteerde darmwand en die gaat slijmaanmaken om niet met het voedingmiddel in aanraking te komen.
    Vraag maar naar neocate (de meest hypoallergene ter wereld. en nee,,ik heb geen aandelen! ;)) Mijn eerste kind poepte ondanks de neocate nog steeds slijm maar dat we steeds minder en had verder steeds minder pijn.
    Het kan redelijk onschuldig zijn wat hij heeft. Ontzettend lastig een heftige allergie maar prima mee te leven.
    Probeer je nog niet te druk te maken voordat je wat weet! Sterkte

@hier De eerste nacht dat ze echt heeft doorgeslapen!! Wat ontzettend lekker!! Wel ingebakerd ivm zwaaiende ledematen ;) maar kennelijk vind ze dat dus best lekker! Voorzichtig: HOERA!

16. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Mogge dames!!

@peek: zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?!?! (sorry voor mijn woordkeus ;)) jij bent echt GEEN slechte moeder hoor!! T is voor jullie al zo moeilijk om nu toe te kijken.. Voor de rest eens met mijn voorganger..

@kylie: 24 kitchen is altijd leuk.. Krijg er alleen altijd honger van..

@roozjuh: hoop niet dat iedereen wegvalt hier.. Vind t wel gezellig! Heb ook niet altijd tijd om te reageren maar probeer t wel bij te houden hoor!!

@logeren: hier nog niet gedaan maar komt binnenkort wel..

@ lenzen: heb ik ook.. Eerst een jaar of 4 een bril gehad maar die zette ik nooit op behalve in de auto.. Daarna maandlenzen.. Wel duurder in verhouding maar deze gebruik ik tenminste :)

@wipstoel: hier ook een succes!! Vd week gehaald bij babydump, de Fischer price rainforest wipstoel. L wilde eigenlijk zo'n schommel maar daar heb ik geen plek voor.. (en ik vond m te duur).

@planning: effe kijken hoe warm t buiten is.. Volgens inet is t nu al 27 graden.. Pfff.. Effe lekker bakje koffie met een peukie!! Moet eigenlijk ook nog even naar t dorp.. Vanavond BBQ met m'n zusje en haar vriend en voor de rest m'n gemak houden denk ik..

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @peek: wat kl*te van je ouders. Ik begrijp heel goed dat je zelf wanhopig bent en daardoor misschien een beetje lamgeslagen. Je doet zo veel je kunt voor je hummeltje. Ik ben ervan overtuigd dat iedere ouder doet wat hij kan. Misschien reageren je ouders zo omdat ze zich ook zorgen maken en komt het er een beetje lullig uit.

@kylie: hoe gaat het met de kv? En met je borsten? Zijn ze al aan het niet voeden gewend? En vooral: hoe gaat het met jou? Ben je wat meer tot rust gekomen?

@ego: gisteren naar Groningen geweest. Ging erg goed. F nichtjes waren echt superlief voor haar. Ze zijn 8 en 7. Ze gingen F steeds zachtjes knuffelen en vroegen heel schattig of ze haar een kusje mochten geven op de wang. Zo lief :)
    F heeft voorloppig weer een voorraad nichtjeskusjes gehad ;)

Vanaf vandaag gaan we niet meer op verzoek voeden, maar gaan we ritme in de dag brengen. Dus om 07-11-15-19-23 voeden. Om 07 werd vanochtend 07.30 Maar dat was omdat ik er nog niet uit wilde ;)
    Ook krijgt ze straks haar eerste kv. Ik ben benieuwd of het lukt.
    En dan om 15.00 een gekolfd flesje en dan vanavond weer bij mama. Het voelt of ik een vrije dag heb, heerlijk ;)

18. Kylie1986

@lionne: jens doet t prima op kv! Mijn borsten zijn redelijk rustig, wel een paar harde plekken in mn rechterborst. En ik denk dat bij mij de druk er voorlopig af is nu ik geen bv meer geef..

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Kylie, fijn dat het zo goed gaat :)

20. Kylie1986

Bleh voel me net een rollade!

Deel Deze Pagina