Waarom een rollade? Hier lekker in de tuin. D.amian in zwembad, C.harlie in kinderwagen aant slapen, hubby ligt voor t eerst in zn leven in de zon, kijken of ie t langer dan 15min vol kan houden haha. En ik heb mn laptop erbij gepakt en kga lekker serie kijken. Switched at birth (komt woensdag hier pas op tv)
@rollade: dat was de outfit hiervoor, niet waar ik je een foto van stuurde. Nou ik heb de inboedel weer bij me, ga zo richting dronten. Heb Jens net 120+4 gegeven, dan heb ik vanmiddag/vanavond wat speling. Hij lijkt tevreden, ligt nu weer in de wipstoel. Ga eerst de autodeuren open zetten en dan de boel inladen
Hier een beetje een off dag. Kan geen leuke zomerkleren vinden in mijn kast die mijn buik verhult. mn haar zit ruk en mn nek zit vast en fysio is met vakantie. Al met al knap beroerd dus. En ook nog de zorgverzekering met de mededeling dat ik via mn eigen risico een deel van de ambu kosten van de bevalling moet betalen. Alsof ik voor mijn lol in dat ding ging liggen. Dacht dat die kosten helemaal vergoed werden niet dus. Weg eigen riciso maar goed dan ben ik de rest van het jaar vrij van kosten. (toch??) Duur ritje trouwens 1x 50,26 (was vast zonder mij) en 1x 804,00 euro.
Roozjuh, heb je al zo'n zwempak ding voor C? Zag er een bij prijsmepper liggen heb niet na maat gekeken maar daar komen de spullen bij kruidvat en trekpleister vandaan. Zijn dan goedkoper en nu nog 50% op zomerartikelen. Wil van de week wel kijken en evt versturen voor je mocht je niks kunnen vinden.
o dat zou heel fijn zijn! misschien dat ik zo er ff langs fiets. hubby is thuis dus kan ik wel ff snel die kant op gaan. heb nog geen badpak of zwemvest dus moet er toch echt snel gaan komen @ niet lekker in je vel: bah. nou meid, lekker de tuin in met je badkleding en genieten van het niks doen ik heb hier een dom jurkje aan en voel me net als kylie een rollade maargoed, tis mn eigen achtertuin en hubby is wel wat gewend haha
Ik hoor hier niet, maar zat stiekem even mee te lezen.. Ik kijk sinds mn bevalling begonnen was (en vooral 's nachts) naar 24 kitchen, grappig dat er meer meiden zijn!
Lionne, misschien kan jouw kat samen met die 3 van mij en die van roozjuh lekker op zichzelf gaan wonen. Gewoon deur open en melden dat ze oud genoeg zijn om op zichzelf te gaan. Ze zijn hartstikke lief maar die haren, kotsjes en dat krabben en vernielen van mijn spullen... GRRRRR....
Nou, we zitten nogal in dubio. We hebben 4 katten. Het zijn echt lieverds en met F gaat het prima. Maar we komen niet echt toe wan aandacht voor ze. Ik vinddat zielig. En ze kosten ook best veel geld. Geld wat we niet hebben.
@kylie: flubber.. Hier ook hoor, net zo'n Mona pudding die buik.. Hup bikini aan en af en toe in de zon.. Misschien droogt ie wel in Oja veel plezier in Dronten! @katten: wij hebben er 2 en ik merk ook wel dat ik er minder tijd voor heb maar wegdoen?? No way.. Never niet.. Zijn toch m'n kiendjes @24 kitchen: heeeerlijk vooral rudolph's bakery (of zoiets) en onze Peter Goossens met z'n lekkere..... Gerechtjes 'en dan gaan we nu naar de keuken van t hof van cleve om een gastronomische versie te maken van onze steak tartaar' @weer: waaaaaarm!!! Nu 35 graden hier... Amaaaai!! Hier: net even in t 'grote bad' geweest met D.. Hij vond t super! Effe afkoelen en nu ligt ie lekker in de kinderwagen te slapen.. Ik ga de BBQ nog effe voorbereiden en straks lekker genieten..
Hier heerlijk de bikini aan en bij de jongens in het Wembad heerlijk! Uhm rollade dan hebben jullie mij nog niet gezien na 3 kids Voor de 3e zwangerschap ben ik 10 kilo afgevallen dat gaat me straks ook weer lukken * duim duim *
@ ambulance kosten! Ff bellen met je vk en dat hun een brief geven dat het noodzakelijk was ... En anders als je de belasting papieren in vult hum je de rekening in dienen! Had ik bij min 1e ook! Man wat een geld
Zo de spaghetti is op! De jongens nog ff Thomas kijken en dan met zijn alle baar boven, ff stofzuigen en dan hopelijk gaan ze alle drie slapen! Manlief is er niet dus dan ff mij tijd heerlijk