Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik had zin in wat lekkers want inmiddels liggen alle drie de kids in bed nu met koffie op de bank bedacht ik me dak nog bonbons had van mijn verjaardag Hihi hmmm

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb al gemaild met de Friesland verzekering. Binnen 2 werkdagen reactie zeggen ze.
    Anders vk toch maar even bellen.

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Pff wat is het warm hier.
    Zowel binnen als buiten 28 graden. Krijg je met een peuter die steeds in en uit loopt. Lekker al die warmte erin.

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

hier binnen was het vanmiddag 26 graden en buiten 39.5

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier buiten vanmiddag ook 39 graden in de zon
    Pff morgen word het nog warmer.
    Wil wel na het strand van Lemmer maar dat ga ik Y. maar niet aan doen.

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ff snel ego:
    Zit nu met jaymee in het sofia! Liesbreuk met beknelling darm.. Word zo met spoed geopereerd..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni serieus? jeetje! onwijs veel sterkte meid!! *knuff*
    btw, wel klote dat die HA zei dat t niet echt duidelijk was. schijnbaar toch flink duidelijk als hij nu meteen geopereerd moet worden, wat een kluns

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lekkers: ja mijn buikje vond ook tijd voor iets lekkers. net hamburger gegeten met lekker veel sla erop gedonderd jummm.

dokter: ik ga maandag ook met de oudste naar huisarts. zijn keel is na bijna 3weken nog steeds zwaar ontstoken. zit, lijkt wel, soort van witte pus op ofzo. heel raar en dik opgezwollen ziet t eruit. vertrouw t niet helemaal. eerste wat me 3weken geleden in me op kwam was misschien ontstoken keelamandelen + angina. ben benieuwd wat de dokter maandag zegt

katten: get in line lady's :p ikke eerst!

drinken jullie kleintjes vandaag ook zo weinig? ze slaapt ook echt belachelijk veel vandaag en drinkt haar flessen niet echt leeg. doe al extra water erbij (doek altijd) dus ze krijgt gelukkig wel genoeg vocht binnen maar t viel me wel op

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja echt erg van de huisarts.. Is gelijk laatste keer dat ik daar ben geweest! Ga naar een andere! Al vaker gezeur gehad.. Djayson hebben ze 8 weken met koorts laten lopen! Moesten we elke keer maar aankijken en nu dit!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    belachelijk. ik zou echt woest worden. ben jij natuurlijk vast ook wel! ik zou t echt gaan aangeven ergens dat die arts zo aant kloten is. leven van je kids hangt er vanaf. mijn man vind t altijd overdreven als ik zo door dram bij een huisarts maar vertelde m net over jouw klein manneke dat je naar huis werd gestuurd en dat je kleine nu op OK ligt met spoed. door dát soort dingen dram ik dus altijd flink door als mijn gevoel zegt dat er wat aan de hand is. nu dus ook met mn oudste, noway dat ze me maandag zomaar naar huis sturen hoor, dan hebben ze aan mij toch echt de verkeerde. hubby vind t vreselijk als ik zo doe, maar hallo, tis wel je kind toch

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ojee nanni sterkte meid !!!!!!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nanni: sterkte meid, wat schrikken! En klacht indienen!!
    Katten: heb er hier ook nog 3 in de aanbieding :)

Jens heeft hazeslaapjes gedaan en heb z'n flessen zo geregeld dat ie straks rond een liter zit. Heeft goed uitgepakt.
    Mn moeder vroeg of we morgen meegingen naar t strand en bos, maar Jens had vandaag al zo'n last van de warmte, ga het hem niet aan doen.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kan J.ens niet naar een andere opa/oma zodat je er ff lekker tussenuit kan? misschien je zusje die een middagje op hem wilt passen(o w8, dat wilde je niet he bij je zussie :))
    Denk dat t wel ff goed is dat jij lekker er ff tussenuit gaat, verstand op 0 en even een dagje flink genieten

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ovee een half uurtje dametje uit bed halen voor de laatste voeding van vandaag. Dan even wachten tot manlief thuis is en dan lekker slapen.

Pfft, ik ben al de hele middag en avond een beetje licht in mijn hoofd, misschien moet ik nog wat drinken. ;)

Nanni: heeeeel veel sterkte.

15. Kylie1986

Nee, andere opa en opa wonen in Rhoon :)
    Maar komt goed hoor.. Heel misschien gaan we op eigen gelegenheid ffies, maar anders sluit ik me binnen op hihi.. Hier wordt t niet warmer dan 25gr binnen

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe lekker 25graden! pff lang leve peuters, D.amian blijft in en uit rennen dus kan net zogoed die deur gewoon open zetten hele dag, warmte komt er helaas toch wel in.

wilde t nu beetje laten door luchten maar tis buiten verdikkeme nog steeds warm!

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Boh nanni!!! Krijg er gewoon kippenvel van!!
    Onwijs veel sterkte en beterschap Voof je mannetje!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje nanni Wat schrikken! Sterkte, hoop dat alles inmiddels goed met hem is! Hè, wat zielig zeg!! (ook voor jou!)
    En die KL****** van een huisarts!! Zeggen dat het geen liesbreukje was!
    Sterkte!

19. Kylie1986

Kom net onder de douche vandaan, tepels wit uitgeslagen..volgens mij heb ik nog spruw..

20. eef80

eef80 Niet meer actief

heb je spul er voor liggen? SPRUW.....praat me er niet van!
    Hier ook ng steeds :(

Deel Deze Pagina