Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dadelijk heb ik weer een pagina vol geluld haha ... Oh M begint honger te krijgen :) en kan ook de slaap niet vatten hopelijk na de fles dat ze ff lekker kan slapen ...

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@ladybabs: nog niet helemaal :)
    @haar: Jens werd een paar weken terug ineens half kaal, dus tot zijn oren kaal en vanaf daar tot in z'n nek lange haren. Geen pan! Komt nu weer terug gelukkig :)
    @moielle: wat een *** van een baas zeg!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Bikkel? Gewoon een eigenwijs, die als ze iets in haar kop heeft dat volhoudy, hoe dan ook :)

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi ladies,

Kan niet overal op reageren....sorry!

Slapen: hier wel in haar bed als we thuis zijn. Ben erge voorstander van scheiding tussen box, wipstoel, beneden om te spelen en bed om in te slapen. Soms slaapt ze wel in de wagen als we ergens heen gaan of in de maxi-cosi in de auto. Heeft wel even geduurd voordat we haar zover hadden dat ze makkelijk ging slapen. Ze moest dat echt leren. Soms moet ze gewoon nog even huilen en soms moeten we nog even troosten maar daarbij haal ik niet uit bed. Ga gewoon naast haar ledikantje zitten op een krukje. Hier helpt soms een dun doekje over haar ogen. Buikslapen laten doe ik niet meer sinds ik mij daarin verdiept heb. Was erg geschrokken van de risico's. Ik denk dat ik M wel kan leren alleen op haar rug te slapen. Ging met F ook. En beide meisjes houden erg van een voorspelbaar leven op jonge leeftijd. Duidelijke ritme en regelmaat. Grappig dat elke baby weer anders is en ook elke ouder het weer anders doet.

@ baas van Ladybabs: wat een ... Wat is dat voor een bedrijf dat zo met het personeel omgaat. Zelf baas en eigenaar? Wat doe je precies?

@ Lionne: respect voor alle moeite die je doet. Knap hoor!

@Eef: vast te laat maar misschien lees je nog tussendoor: fijne vakantie!

@hier: gisteren een dagje Zeeland geweest. Erg gezellig en ging prima in de auto. Vast een voorproefje op zondag als we naar Oostenrijk gaan. Vandaag al veel in huis gedaan en zo komt opa oppassen en ga ik nog even naar de pedicure. Ga er eerst maar een wakker maken voor de fles anders raken we van het padje;) zou fijn zijn als ze zo slaapt als opa er is want die is niet zo handig met baby's. Maar hij had zo lief die pedicure voor mij geregeld dat ik moeilijk kan zeggen dat het niet hoeft. Ach, ben zo weer terug.

Tot later!

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik werk in de horeca!

Anne mama ik ben ook een voorstander box is om in te spelen en het bed is om in te slapen!
    Ik laat ze ook op hun rug slapen totdat ze oud genoeg zijn dat ze zich zelf terug en heen kunnen draaien ....
    Manlief en ik zijn beide buikslapers en onze oudste 2 ook ...
    Super fijne vakantie alvast want dat vergeet ik zeker haha

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Gaat gelukkig weer goed!
    Klacht is ingediend bij de huisarts, en inmiddels overgestapt naar een andere..

Dit is de wond

Bekijk bijlage 268948

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Jemig dat is een flinke Jaap!!! Pfff
    Wat ik me afvraag had het "voorkomen " kunnen worden dat het minder erg is? ...

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh, wat knap van D! Zo lang zonder luier!

Sappie; Jaymee slaapt ook veel lekkerder op zijn buik, zelfs nu ondanks zijn buikwond

Ladybabs; wat een belachelijke baas zeg!

Bloempje; Jeetje wat een lange dame!

Slapen; Ik probeer hem in zijn bedje te leggen, alleen met die hitte lag hij in de wagenbak beneden, daar was het koeler.. Na zijn operatie wel in de box laten slapen, omdat ik hem in de gaten wilde houden :$

Jaymee gaat gelukkig weer goed! Gaat weer een beetje terug naar zijn oude ritme! Wel inmiddels zijn flessen weer wat verhoogd! Hij woog in het z'huis 5220, dus in 2 weken tijd "maar" 200 gram aangekomen, niet echt heel veel dus hihi..
    Verder lacht hij weer vollop en probeerd er ook geluidjes bij te maken, zo lief!!

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Nee kan je niet voorkomen helaas.. Heeft te maken met het vlies dat dicht moet gaan na het indalen van de balletjes.. Vaak gebeurd dit bij prematuur baby's omdat daar het vlies minder snel dicht gaat.. Jaymee is wel 2.5 week te vroeg, maar dat is niet schrikbarend zeg maar..

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat een flinke wond voor een ukje!! Goed dat je klacht heb ingediend en nu bij andere HA zit. vreselijk! krijg je nog wat te horen over je klacht of gaat dat gewoon stilletjes een dossier in achter in een kast

whaaa ik ben echt zo belachelijk trots op D.amian. gister al 2.5uur droog gebleven en vandaag ook hele dag al! Normaal als hij luierloos in een broek loopt, dan gaat het fout. Maar gaat nu al 2dagen goed :D en dat te bedenken dat we al een JAAR bezig zijn met t zindelijk worden pff

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Roozjuh een jaar? Jeetje ...
    Ik was bij de oudste een paar maanden bezig Geweest en ik ergerde me eraan! En ben toen met alles gestopt ! Tot na zijn derde verjaardag, was ik geloof ik een luier vergeten mee te neme wij moesten ons huis uit ivm verbouwen en sinds die dag is hij helemaal zindelijk!

Maar super knap van D ... Hij zal ook wel ontzettend trots zijn! En terecht... Dadelijk wil hij ook staand plassen net als zijn pap ;)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha dat wil hij al :p gaat ie gewoon zo bij de wc staan. maar ik vind t niet bepaald hygienisch aangezien hij de wc rand steeds vast wil houden, dus ik wil een Happy Pee voor hem kopen :) Is een kinder-urinuoir dieje aan de muur kan bevestigen met zuignappen. geweldig dingetje

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ow wat vet ga meteen ff Google!
    Nu de tweede begint kei hard te huilen s hij in zijn luier heeft gepoept maar als ik vraag of hij op de wc wil raakt hij in de stress

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ladybabs: hoe regeerde je baas?
    Oh niet echt fijn zo te lezen. Raar dat hij niet komt en nog gaat schuiven met dagen ook. Hopen dat hij nog bijdraait.

Sappie: het gaat om het momotome geluid waar de kids van in slaap vallen, Stukje auto rijden helpt vaak ook. Vriendin van mij heeft zo wat kilometers met de kleine rond gereden zodat ze toch haar slaap kreeg.

KDV: heb op veel kdv's ingevallen daar was gewoon weg geen tijd om rond te lopen met een kindje op de arm. wiplstoel, bedje of box daar moesten ze het maar mee doen. Of in de wagen buiten met goed weer.

Roozjuh: peuterdans ken het niet maar zat zleg te denken aan peutergym voor M. Hij is echt een klauteraar en leek me wel leuk voor hem. Dansen zou hij trouwens ook geweldig vinden. Als hij muziek hoort gaat die armen in de lucht en staat hij te springen

Haartjes: hier ook een enorme haarogroei opeens. Nu heeft ze eindelijk overal op haar hoofd haartjes. Al groeit haar kuif van achter naturulijk gewoon mee.

Zindelijkheid: hier is de intresse in de wc weer verdwenen helaas. Hoe kun je trouwens het makkelijkste beginnen? Vorige week heeft hij veel in zijn blootje gelopen buiten. Ook geplast vond het wel gek dat er opeens plas uit kwam maar deed hem verder niks.

Vanmorgen met de zwgym meiden afgesproken. Alle kids erbij was erg leuk. Mooie foto's gemaakt van de groep baby's
    M. is vandaag bij de GO net even lekker aangerommeld en speelgoed uitgezocht.
    Nu nog even gastouder aanvragen bij belasting. Had het stop gezet voor M. maar hij blijft toch ivm de sollicitaties als dat niks word gaat hij alsnog eraf. Dus maar weer aanmelden...

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Waarschijnlijk gaat het naar de regionale klachtencommissie, en ik weet niet precies wat die ermee gaan doen..

16. Kylie1986

Ik wacht hier nog op bericht over mijn klacht. Ze hadden vrijdag mn voicemail ingesproken. En zouden deze week terugbellen.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Susan: gewoon lekker hele dag in blote kont laten lopen. D.amian vond t vreselijk als hij op de grond had geplast. Ik liet t hem dan ook zelf opruimen. Niet als straf maar gewoon dat hij weet wat t gevolg is van een ongelukje. Vond hij eerst niet erg en was blij mij te kunnen helpen(hijs gek op opruimen en schoonmaken) maar sinds vorige week vind ie t vreselijk om t WEER te moeten schoonmaken en nu begint t erop te lijken dat hij t zindelijk zijn eindelijk door heeft.

18. Kylie1986

Wat is het rustig hier zeg :)

@Nanni: wat een jaap zeg, gossie!

Hier: naar de osteopaat geweest, dus Jens is weer lekker soepel :) Volgende keer is pas na de prikjes.
    Ook Forte voeding gehaald, het is onmogelijk om Jens onder een liter te houden.
    Dat is maar goed ook, want hij is gewogen bij het weeguurtje op CB.
    We wisten dat ie aangekomen was, en flink ook..maar toch schrokken we een beetje :)
    2 weken terug woog hij 3895 gr en nu 4715gram!!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie: mooi aangekomen zeg jeetje. en tis idd rustig hier. heb niet eens wat bij te lezen :p

ego: waarom heb ik zo'n saaie man soms? kwil voor D.amian een kinder urinuoir kopen maar hubby vind het 3x niks. 'waarom? we hebben 2 wc's en een potje, kan ie daar niet gewoon op?' zucht :p vind staand plassen bij wc gewoon niet hygienisch ookal houden we de wc goed schoon. maar hij blijft die rand beet pakken bah. en zitten wil hij eigenlijk niet meer.

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Roozjuh: als het goed is moet hij op school ook zittend plassen zou het hem gewoon leren.
    M. is nog een jaar jonger he dan D. maar wil toch langzaam aan proberen. 2 kids in de luiers is toch duur.

Nu trouwens bij de etos 3e pak pampers gratis. Heb nog 2 volle boekjes als ze die aannemen ben ik maar 23 euro kwijt voor 3 pakken.

Deel Deze Pagina