Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

Hier worden ze beide nog gedoopt ja

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nee, hier niet :) heb je al een jurk?

Jens begon om 23.30u wat te zeuren, hebben m nog maar wat laten drinken..werd uiteindelijk niet meer dan 75 cc hihi.
    Weltrusten allemaal en nogmaals veel sterkte morgen Peek!

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Sterkte peek Pfff heftig hoor!

Dopen : nee hier allemaal niet ik ben zelf niet gedoopt alleen mijn man.

Kriebelen... Ik moet het verwerken om nooit meer zwanger te kunnen worden ik wou er graag 4 maar mijn man niet! Heel reëel hij kijkt naar het financiële plaatje wij houden best van luxe... Uit eten we willen nog veel verbouwen etc en de kids moeten ook nog studeren!
    Ik merk dat hij een totaal andere opvoeding heeft gehad als mij.

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Fijn hoor Kylie dat J het zo goed en dat je ontdekt wat voor hem werkt en wat niet. Je hoort heel vaak dat CB moeilijk doet maar daar had jij gelukkig dus geen last van! Heeft hij lekker geslapen?

5. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Joekie: welcome back! Fijn dat het goed gaat. Wat doet de osteopaat precies en waarvoor?

M is onze 2e en de laatste. Verstandelijk de beste keus vanwege 2 zware zwangerschappen en 2x ks (3e wordt sterk afgeraden). Ook financieel en praktisch een goede keus maar vind het emotioneel wel jammer. Dat is alleen wel een egoïstische reden ;). Ik ben super blij met 2 gezonde kinderen maar zal het bijzondere gevoel van zwangerschap ondanks alles wel missen.
    Tussen F en M zit 2 jaar en 2 weken. Wij hebben de mazzel dat ik snel zwanger werd en gelukkig geen mk deze keer (voor F 4x). Weet dus een beetje uit eigen ervaring dat zwanger worden niet te plannen is. Maar 5 jaar, pffff dat is heftig. Snap dat je dan snel weer wilt beginnen. Bedenk wel dat het ook snel kan gaan en zwanger zijn met baby kan best zwaar zijn.

6. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Jeee sterkte! Wel fijn dat ze nu iets gevonden hebben en er wat aan kunnen doen. Hoop dat hij snel opknapt!

7. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Nee geen doop. Heb wel een doopjurk. Heeft mijn oma gemaakt van stof van haar trouwjurk en mijn moeder en haar broers zijn daarin dus gedoopt. Mijn zus en ik ook niet. Alleen dus aan voor een foto...

Wanneer zal F gedoopt worden?

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dopen: nee hier niet. Hubby is wel gedoopt omdat zijn oma dat toen wilde. Hij heeft er niks mee.

Nog een kind: nop, kan niet meer. Wil het ook absoluut niet meer. Heb 2 gezonde kids. Wilde eigenlijk altijd maar 1 kindje en hubby 2. Vind het echt genoeg zo :) 3e zwangerschap zou kwa bevalling ook 'niet kunnen'. 2x ks gehad en 3x doen ze niet. Ja tenzij t echt niet anders kan. Maar mn rug en bekken zouden een 3e zwangerschap ook niet aan kunnen.

Joekie: welkom terug! En jeetje in dec alweer? :) das inderdaad snel. Maar ieder zn eigen wens natuurlijk. Misschien juist wel fijn zo dicht op elkaar kwa leeftijd

Peek succes vandaag!

Ego: klote nacht. Douche elke dag 2x want blijf me rot zweten. Ook begon mn rug weer. Niet heel erg deze keer maar genoeg pijn om ervan wakker te worden. Toen ik eindelijk net sliep viel de oudste uit zn bed. Hubby erheen rennen. Zielig manneke, gebeurd zo nu en dan wel eens.

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Mogge dames! Om 23.00 D op bed gelegd, hij slaapt nu nog!!!!! Ga m zo maar wakker maken voor z'n fles ;)

Alles bijgelezen en I'll be right back om te reageren ;)

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Sappie jaloers!!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #4631 Roozjuh, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    lekker zo lang geslapen sappie!!
    Hier om 21.30 laatste fles gehad. 22.00 sliep ze en ze werd om 7.00 pas weer wakker :D

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Roozjuh iets klopt er niet hahahaha

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    :p ssst niet door vertellen ;) haha

14. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    #4634 moielle, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    @ dopen. Vind dat mooi dat dat 'nog gebeurd'. Hoor het veel te weinig de laatste tijd.
    Ben zelf (bekeerd) moslim. Ons dochtertje wordt dus net gedoopt. Voor meisjes is er ook niet een speciaal iets (jongetjes worden besneden en dan wordt er vaak een feestje gegeven daarom).
    Wel heeft m'n man bij de geboorte de geloofsbelijdenis in haar oortje gefluisterd. Dat is misschien een klein beetje te vergelijken met dopen, in de zin van dat je haar 'zegent' en dat je God vraagt over je kleintje te ´waken´.

@nog een kindje: Ja! heel graag! Hou het stil aub,maar zoals we er nu tegenover staan, willen we in februari (9 mnd na bevalling) er weer voor gaan! Laat ze het op het wer maar niet horen! Was in maart al 100% afgekeurd ivm zw. En ben filiaalmanager, dus vervanging is niet heel makkelijk te regelen.
    Hoewel ik het ook heel eng vind. Ik heb nare zw gehad. Maar best wel goede bevalling, maar bovenal een gezond kindje! En geen enkele miskraam! Nog een keer zwanger worden, voelt voor mij ook een beetje als 'de goden verzoeken'.
    Maar oh, wat wil ik graag meerdere kindjes!
    En ik ben 33, m'n man 35. Dus heel lang wachten op nog een kindje is niet verstandig...

@Peekaboo: heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je kleine man snel hersteld van de operatie! En dat het alle klachten wegneemt en dat het jullie en vooral jou rust geeft. Want je bent wél een goede moeder! Wat anderen ook zeggen, hun probleem. Dan blijven ze toch lekker weg als ze zich storen aan jou manier van moeder zijn (zoals je ouders). Die negatieve opmerkingen kan je niet hebben nu, het is of positiviteit en steun, en anders even afstand nemen. Het gaat nu om jou en jouw gezin. Dát is het belangrijkst. Ook voor herstel van je lieve ventje.
    Wil me er niet mee bemoeien hoor hihi. Maar zo voel ik het.

@doorslapen: Fijn dat veel kindjes dat al doen! We hebben die rust nodig als we straks workin' mommies zijn hihi
    Hier nog beetje rommelig. 19.00 flesje kv en naar bed. Dat gaat goed. Maar dan maak ik haar wakker rond 22.00-23.00 voor bv. En de ene keer valt ze weer prima in slaap,andere keer is ze klaarwakker en duurt het heel lang (soms wel tot 00.30) voordat ze weer in slaap valt. Ik maak haar wakker om te voorkomen dat ze 's nachts komt.Alhoewel ze dan soms alsnog 's nachts rond 03.00 komt.
    Heb haar gister na 19.00 voeding niet wakker gemaakt (even een test) en toen kwam e om 02.00.
    Het is nog even uivinden...

@Kylie: fijn dat de forte werkt voor je kleine man. En wat een reusje idd! haha mooi man

xxx

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie de foto's staan op de site :)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    potverdomme, ik ben lichtelijke boos... heb op mp een wetsuit voor C.harlie gekocht. Staat in haar advertentie de maat 0-6maanden is. heb de wetsuit net binnen en tis een 6-18maanden! heb hier dus niks aan want daar verzuipt ze natuurlijk in. een wetsuit 6-18maanden had ik al dus nu zit ik er met 2 in mn mik...
    heb haar nu mail gestuurd dat ik graag mn geld terug wil en zij krijgt die wetsuit terug. had een 0-6maat 'gekocht'. Niet een 6-18. pff. staat heel duidelijk in de label welke maat het is

17. Kylie1986

Dank u!

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Nee, nog geen jurk. Maar ik geloof dat ik een gewoon mooi wit jurkje ga kopen. Weet ook nog niet pre ies wanneerde doop zal zijn.

Moielle, dat vind ik ok wel mooi om te doen. Ik houd wel van symboliek.

19. Kylie1986

@Moielle: Mooi idd..symbolisch. Kan je haar dan niet later dan 19.00uur laten drinken? Wachten tot ze zelf komt?
    @Roozjuh: ik had het gezien hoor!
    @nogeenkindje: Hoewel het erg kriebelt, ben ik een beetje bang wat het met mijn bekken gaat doen. Denk soms wel eens dat het zonde zou zijn als mijn bekken er weer bovenop zijn, dat ik dan weer zwanger wordt en van voor af aan begin. Maar 2 miskramen en 1 succesvolle zwangerschap achter elkaar, zijn eigenlijk funest voor mijn bekken geweest, dus wat doen 2 zwangerschappen na elkaar?

Hier: Jens begon om 5.00uur wat te jengelen,..Toen ging ik een fles maken, kom weer boven, ligt ie weer te slapen. Uiteindelijk kwam ie om 6.15u. Toch netjes als je bedenkt dat zijn laatste voeding niet meer dan 75cc was.
    We proberen wat meer ritme te krijgen, dus ook slapen in eigen bed en niet in de box. Om 9.30 gedronken, uurtje gespeeld in de wipper tot hij ging gapen en naar boven. Ben benieuwd.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ritme: Hier ligt de kleine overdag in de wandelwagen beneden te slapen. Als hij komt voor zijn voeding gaan we daarna even samen kletsen en lachen, daarna in de wipper en als hij begint te gapen en jengelen even oppakken, knuffelen en terug de wandelwagen in.
    Elke dag lopen we even naar het dorp voor een boodschapje. Meestal met 1.5 uur weer thuis.
    Hij slaapt gewoon door in de wagen.
    's Avonds valt hij ook in de wagen in slaap en begint hij aan zijn nacht.
    Ik neem de hele bak dan mee naar boven als ik naar bed ga. En daar tukt hij verder ;)
    's Nachts is het voeden en na het boertje direct terug in bed. Niet lachen, niet spelen, eigenlijk geen oogcontact...geen prikkels..
    Slaapt ie ook altijd direct door gelukkig..

Deel Deze Pagina