Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Dit wordt een lange hoor :)

@roozjuh: goed joh van D.amian!! Hahah als je er niet aan denkt dan doen ze het dus wel zoals t hoort ;)
    Kl*te dat je nog steeds zoveel pijn hebt.. Hopelijk kan je t weer trainen net als eerst. Urinoir, leuk idee! Ik denk dat L hier t ook niks zou vinden hoor.. Meeste mannen vinden dat allemaal onzinnig ;)
    Wetsuit: wat stom dat ze dan 0-6 maanden schrijft!! (mss hebben ze er wel 2 maar de verkeerde opgestuurd??)

@ladybabs: wat n l*lhannes, die baas van je.. Pfff hopelijk komen jullie er uit samen..
    Hmm pijn bij ei.. Nee volgens mij niet, heb er ook niet echt op gelet moet ik zeggen maar anders was het me wel opgevallen denk ik :)

@lionne: goed joh dat je zo 'eigenwijs' bent qua borstvoeding :D
    Ik heb t na een paar dagen al opgegeven, vond t helemaal niks!!
    Dopen: hier niet.. Ben zelf wel gedoopt, communie, vormsel heel de mikmak maar heb er zelf echt niks mee.. Vriend ook niet gedoopt trouwens..

@nanni: jeetje wat n wond zeg!! En wat een l*l van een huisarts, groot gelijk dat je een ander hebt gezocht!

@annemama: ik had ook liever gezien dat hij op z'n rug zou slapen maar t ging echt niet meer.. Dan moest ik m elk half uur weer in slaap sussen omdat hij zo zwaait met z'n armen en puckababy werkt niet hier..

@susan: monotone geluid: lang leve YouTube!!YouTube - Broadcast Yourself. Hihi!!
    Pampers: goeie deal zeg!! Moet binnenkort ook weer halen..

@kylie: fijn dat t goed gaat met de forte voeding! Hij is al flink gegroeid zeg!

@joekie: welkom terug!! Ik snap dat je niet te lang wil wachten met die cryo.. Volgend kindje: denk t wel maar nu nog niet hoor :)

@peek: succes straks!!!

@hier: gisteren nog effe naar de stad geweest met zussie. 2 jeans en 2 shirts gekocht en voor L 4 shirts.. Gisterenavond nog effe gesport, was weer lekker :)
    Vandaag niet veel op de planning.. Effe naar de c1000 en de drogist, verder niets..

Nou volgens mij heb ik nou alles wel gehad.. Duurde effe want D wil weer s niet slapen!! Al weer 2 uur bezig.. Achja!!! :)

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ja idd die

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Roozjuh hierop de markt hing er eentje bij intertoys dacht 0-6
    4,95
    Moet ik die voor je meenemen vanmiddag?
    roze met korte mouwen/ pijpen.
    Geen schattig plaatjes erop.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Vanmorgen even met M. de schoenenwinkel ingelopen.
    Hij struikelde mij iets te vaak de laatste tijd.
    Maar even laten meten.
    Heeft meneer gewoon maat 25 nodig, hij had schoenen maat 22!!!
    Arm mannetje.

Dus als iemand nog belang bij leuke stoere blauwe gympen maat 23 heeft hoor ik het graag 10 euro. NIEUW

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Susan: nee we hebben een wetsuit, dankje :) deze past ze wonderbaarlijk. zit wel iets ruim maar het kan ermee door

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    oke wel gek iets verkopen en iets anders versturen..

Vanmiddag met M. na de HA. hij heeft een snee in zijn scheenbeen is inmiddels behoorlijk rood erom heen.
    toch ff na laten kijken. Straks wel een ontsteking en kan hij 11-9 niet geholpen worden aan zn amandelen.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja zeer vreemd dat het een hele andere maat is dan zij zegt. hoe komt hij aan een snee in zn been?

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ff kijken, ga uit mijn hoofd proberen.

Ladybabs, wat achterlijk zeg dat je baas zo met je omgaat. Hoop dat je hem ondertussen wel op een fatsoenlijke manier hebt gesproken.

hoeveel kindjes, hier geen kindje meer erbij. We hadden de wens voor 2, ik heb altijd 3e evt wel open gehouden maar allebei de zwangerschappen waren ontzettend zwaar. Van eerste zwangerschap heb ik 1 jaar moeten herstellen en verwacht nu ook tijd bezig te zijn. Daarnaast is het ook echt afgeraden door de artsen, omdat er nu al heel snel vroeggeboorte dreigde.
    Ik zeg steeds maar dat ik niet gemaakt ben om zwanger te zijn maar wel 2 prachtige kindjes heb gekregen. Daar ben ik heel dankbaar voor.

Joekie, fijn dat je nu zo'n verschil merkt nu jullie naar osteopaat zijn geweest! En leuk dat jullie vlot de cryo op willen gaan halen, hopelijk dan ook snel weer zwanger! :)

dopen, onze oudste dochter is met 9 maanden gedoopt en dat willen we nu ook weer rond die tijd doen.
    Ik heb geen doopjurk of zo maar had mooi wit jurkje gekocht en ga nu ook weer gewoon wit jurkje kopen.

Roosjuh, fijn hoor dat D nu zindelijk is of in ieder geval hele grote stappen maakt. Wat Susan schrijft klopt wel, op school willen ze vaak dat jongens zittend plassen dus misschien hem daarin toch stimuleren.
    Balen dat je weer meer last van je rug hebt.

Pampers, kruidvat. Maar moet zeggen dat ik pampers eigenlijk wel het fijnste vindt maar nu ik gewend ben aan kv zijn ze ook prima.

Peek, succes vandaag!

Hoe hadden ze ontdekt dat spiertje te lang was?

Kylie, lekker gegroeid zeg! Fijn dat forte hem meer verzadigd.

Doorslapen, helaas hier nog niet. Rond 22 uur laatste fles en tussen 4 en 5 meld ze zich vaak weer. Ik kijk erg er naar uit dat ze door gaat slapen haha

bah mijn oudste dochter ligt allemaal in haar bed te hoesten. Zij heeft veel last van astma dus hoop niet dat ze dadelijk te benauwd wordt.

annemama, hoe doet M het nu op de pepti? Nog steeds zo'n verschil?
    Hier wel echt rustiger kindje, erg fijn!

tja sorry nu weet ik het niet meer. Denk/hoop dat ik veel heb aangestipt.

Fijne middag allemaal!

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Waar kun je mooie witte jurkjes kopen? (zonder dat het me een vermogen kost?)

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Roozjuh: C. (vriend) heeft zo'n klein fietsstuurtje op zijn stuur dat schroefje steekt uit.Daar is hij bij langs gegaan met zijn scheen bij het zitten op de stoel.
    Stuurtje ook meteen erop gedaan was nl. niet de eerste keer maar wel de eerste keer met blote benen.
    Is een beste snee van 5cm lang. Bloedde als een gek dacht dus dat het wel schoon was. 's nachts gaasje erop gedaan tegen bloed in bed maar schijnbaar toch vuil geworden.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    susan: oei dat moet pijn hebben gedaan. calendulan werkt hier altijd goed met sneeen en wondjes. D.amian valt continu en liggen zn knieen altijd flink open. calendulan erop, geen pleister anders gaat ie flippen :p en dan is t zo weer over

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Het was open dus dan mag die zalf niet hebben wij ook wel.

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb bij de h en m en heel mooi schattig wit jurkje gekocht voor 12 euro voor de bruiloft van mijn broer!
    Ik kan helaas geen fotos uploaden via de tel...

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

Arm mannetje suzan! Ik smeer altijd bepanthene

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vraag je aan de peutermama's: D.amian is nu zo goed als zindelijk overdag (WOEHOEE!!!) maar snachts plast hij nog erg veel. altijd al een nachtplasser geweest. is zo'n oefenbroekje misschien iets? of houdt die niet genoeg plas vast voor een hele nacht?

18. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    geen idee, mijn zoontje was overdag zindelijk en een week later ook snachts, had elke ochtend een droge.luier, hij was dan ook bijna 4, Haha!
    Hoor altijd wel als kindjes eerder zindelijk zijn het langer duurt voordat t snachts ook lukt.

19. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Zijn jullie kindjes ook zo aan t bellen blazen, zo schattig!

Vanavond begint de zwemles weer van de oudste, Pffff ben benieuwd, hij heeft soort van watervrees!

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Roozjuh ik weer het niet sorry de oudste was binnen 2 dagen ook snachts droog ...

Deel Deze Pagina