@bellen blazen: ja hier ook, echt vaak!! Tis al net zo'n kwijlerd als z'n vader @doopjurkje: leuk ding hoor! Hoeft tegenwoordig allemaal niet zo traditioneel meer vind ik (vind die traditionele ook n beetje oubollig ) @raar badplankje: vreemd ding maar wel verrekte hendig denk ik!! D past al bijna niet meer in de wastafel dus voor mij is t de moeite niet meer Vind trouwens die bloem leuker hoor!! @hier: even wat aan t uitproberen, D had om 16.45 de 3e fles gehad, daarna niet slapen natuurlijk.. Toen ben ik vanavond er een eindje mee gaan wandelen en viel hij in slaap in de kinderwagenbak.. Om 21.45 4e fles gegeven (niet eens helemaal op) en hij ligt nu al in bed (woohoooo!!!). Nu afwachten wanneer die komt vannacht/morgenochtend.. Heb m ook maar weer in z'n slaapzak gehesen.. Sinds hij op z'n buik slaapt "kruipt" hij 's nachts helemaal naar boven iemand tips zodat hij dat niet doet?? Of maakt dat niks uit?? Zo nog effe lezen en dan lekker slapen.. Truste ladies!!
Hooi Hier een gezellige dag gehad! Hopelijk meld M zich zo zelf .. Ti's zo lastig nu, nu ligt ze denk ik goed in coma! Ga haar wel meer in de fles geven als laatste fles hopelijk " rek " ik ut zo wat! Hier gister de tummy tub geprobeerd ze vond ut heerlijk! Ik heb er trouwens 2 dus als iemand gem gratis wilt hebben ( alleen de verzend kosten ) doe ik m morgen op de bus
Boh ik begin echt op te raken! Ik wacht altijd tot de fles van 2300 uur! Dan om 00.00 slapen de middelste zoon word gem 2x per nacht wakker Hubby zijn wekker gaat gem om 04.00 uur. Vanaf een uur of 5 moet ik 2x de speen geven om 6 uur de fles en om half 7 zijn de oudste 2 wakker ...
@ladybabs: heb er zelf ook 2 Succes vannacht en morgenochtend. @Peek: ik ga het topic eens opzoeken. @Sappie: Geen tips voor je, sorry,..Jens slaapt op zijn rug maar wiebelt ook door het bed Wordt nog veeel erger, straks vinden we ze onderstebovenachterstevoren @Bloombabybath: Toevallig zijn de ouders van een kennis in amerika, heb gevraagd of ze voor me willen kijken
En een unicum hier, Jens zijn vorige voeding was om 18.30 en hij ligt nog lekker te slapen! Hij zal nog wel komen voor fles nr 6
Kylie, fijn gevoel geeft dat hè als het zo lekker gaat met Jens. Ik merk dat heel goed aan mezelf als M een goede dag heeft voel ik mezelf ook een stuk beter
Moet zeggen dat ie vandaag wel vermoeiend was hoor we laten hem sinds gisteren boven slapen, op eigen kamer in z'n wieg. Is voor hem ook even wennen, dus hij heeft alleen vanmorgen willen slapen en nu dan ..
Pff, zat even bij iemand buikfoto's te kijken,..ben jaloers! Stom hé.. Na de bevalling was ik blij dat ik mijn lijf weer een beetje terug had, en nu verlang ik er naar.
roozjuh: C. kan die luiers later toch aan blijven wel goed toch. Welk maat heeft hij nu dan? Kun je niet van iemand wat luiers overnemen. Vanmiddag op FB. gelezen dat de stiefdochter van de nicht van mijn vriend (snappen jullie hem nog?) gister onder een tractor is gekomen. Bekken beide kapot, inwendige bloedingen en knie lijkt niet goed geen gevoel in haar tenen meer. Ongeveer 16jaar ofzo. Pff niet lekker om te lezen. Morgen ff een kaartje sturen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/379386-ervaringen-onderzoeken-baby-7.html#post13390680
Zo, manlief is een uur geleden naar zijn werk vertrokken. Fieke heeft om iets over 22 de laatste voeding gehad en ligt nu net te slapen. Ik ga dus ook mijn bed op zoeken. Ben benieuwd wanneer dame zich weer meldt.
Flesjes tijd en dan slapen. Hopen dat het gaat lukken. Vriend heeft zich vanmiddag goed op zijn duim geslagen: hele nagel blauw, duim blauw en dik. Staat nu stijf van de paracetamol. Gaat een lekker nachtje worden ben ik bang. Hij durfte hem niet door te boren vanmiddag nu zit hij er mooi mee. Drukt behoorlijk. Lekker koeze allemaal en succes met evt. nachtbrakers en voedingen.
Susan das ff klote!! Jeetje en nog zo jong! Kylie kan die kennis in amerika niet wat voor mij meenemen? Ben helemaal bezeten van vanille coke(vind m hier bij c1000 er niet op lijken en is 3x zo duur) en verslaafd aan twizzlers! oeee ik wil weer naar amerika!! Ik mis het zo he. O en kan nog wel 10 dingen verzinnen dat ik uit amerika wil hebben haha *wat fijn dat het zo goed met J.ens gaat! Heb je nog spijt dat je bent gestopt met bv? Vast niet toch zo te horen heb je er goed aan gedaan. Zowel voor J.ens als jezelf
@Roozjuh: het is nog twijfelachtig of ze dat voor mij mee kunnen nemen..ook ivm met gewicht en zo.. Nee, totaal geen spijt eigenlijk.. Dit is zoveel relaxter!
Ik moet maar eens snel iemand vinden die binnekort naar usa gaat en wat kan meenemen voor me. Begin al half te kwijlen bij t idee van twizzlers en poptart en vanille coke en en en en misschien maar eens een topic openen op zp voor usa-oproepje haha
Balen dat D.ennis anti-amerika is. Zou er zo heen verhuizen. Das echt mijn grootste droom, met t gezin emigreren.