Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eten: bij elkaar geraapt zooitje. nog beetje bloemkoolschotel van gister over, heb nog gehakt dus broodje bal. heb nert knakworstjes gehaald dus dat kan ook nog. heb ook nog verse stokbrood en roomkaas. dusss vanalles wat :p o en heb nog soep in de kast staan

2. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Mosterdsoep brood en geitenkaassalade!
    Wij vanavond ook bruiloft feestje!! Toevallig niet dezelfde girly? Haha ..;). Oma (mijn moeder) komt oppassen. Best spannend, vooral nu ze niet helemaal in dr hum is vanwege doorkomend tandje...

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gehaktballetjes, worteltjes en doperwten en puree..oftewel magnetronmeuk

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha iedereen eet lekker makkelijk. zou t vrijdag zijn? :p

Nu dr.phil kijken, babytje vermist en ouders zijn verdacht

5. Kylie1986

Ik ga ook kijken..
    Eerst even de was uit de droger trekken

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kga maar is ff gehaktballen draaien, krijg honger

7. Kylie1986

Appie heeft mijn ballen al gedraait :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ehh... hmz.. iemand heeft een grote stapel folders in mn tuin gedumpt. das natuurlijk veel makkelijker dan ze daadwerkelijk rond te brengen waar je voor betaald wordt.... 1 voordeel: zijn McDonalds kortingsbonnen whaha

9. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Haha jij blij!
    Eet smakelijk allemaal! Heb uiensoep gemaakt, eten daar lekker stokbrood met kaasjes en lekker italiaanse vleeswaar bij. Ook lekker makkelijk dus!

Morgenochtend terugkomdag van de zwangerschapsfitness, ben heel benieuwd!

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Zag net weer een hoogzwangere, wordt dan echt weer beetje jaloers op die buik! Wil ook wel weer zwanger zijn... Gewoon voor t gevoel. Is dit raar? Herkennen jullie dit?
    Fijne vrijdagavond iedereen..!

Grr.. Ik nu kledingcrisis; wat ga ik in godsnaam aan doen vanavond voor t feestje? Jurkje met of zonder panty/legging? Laarzen of slippertjes? En t moet ook nog een beetje afslanken aaargh:x

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    herken t totaal niet. ben zo blij om van die dikke buik af te zijn en nooit meer zo'n ellendige zwangerschap mee te hoeven maken. ik ben 9maanden lang opzoek geweest naar die 'roze wolk' waar mensen t altijd over hebben :p die was goed verstopt want heb m mn hele zwangerschap niet gezien. ja toen ik op de OK lag en de ks-bevalling ging beginnen :D wat een heerlijk gevoel was dat dat alle ellende over zou zijn, ik weer normaal kon eten en drinken zonder maagzuur, niet meer misselijk, bekkenpijn weg, normaal kunnen slapen enz enz enz

kleding: geen idee. ik werd vandaag uitgelachen door mn buuf dat ik er lekker slonzig bij loop :p totaal geen behoefte aan me 'normaal' te kleden. loop lekker in mn zondagse outfit op een vrijdag :p

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wtf, Zit ik met mijn kids in de speeltuin. Loopt er een 5 jarig jongetje
    Met een zakmes te zwaaien...

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Whaha hier in de buurt ook 2 bruiloften ... Wonen jullie bij mij in de burt?

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Meiden, hoe denken jullie over oorbelletjes?

15. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @tvoh: nehh kijk ik niet meer.. ben die programma's onderhand wel een beetje beu..

@oorbelletjes: leuk! bij n meisje dan he ;) Schoonzus heeft t bij ons nichtje ook laten doen toen ze een paar maanden was.. sommige mensen zijn er fel op tegen maar ik heb er geen moeite mee hoor!!

@weer zwanger zijn: nehh voorlopig maar niet.. Heb ook geen roze wolk gezien hoor terwijl ik toch een super makkelijke zwangerschap en bevalling heb gehad..

@eten: zit ik nog steeds op te wachten.. :( L zou naar de shoarmatent rijden na zijn vrijdagse 'werkbespreking' maar ik had m net aan de telefoon en hij zit er nog gvd.. Hopelijk komtie zo anders kijk ik m niet meer aan.. ;)

16. Kylie1986

Anne26: herkenbaar.. Het is dat ik met de bi zit en het geestelijk ff niet lekker ging, anders hadden we gelijk voor een 2e gegaan.

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Echt zo snel weer een 2e?
    Toen onze oudste 1 jaar was waren we weer zwanger. Geen spijt van hoor maar het is zeer heftig ... Vind wel dat ik wel gemist heb van de oudste omdat ik vrij weinig kon!

18. Kylie1986

We houden ons nu in, even down to earth..kijken wel over 9 maanden..
    Maar het kriebelt ontzettend, het is zo mooi! Ga gewoon eerst van mn schoonzusje haar zwangerschap genieten :)

19. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Zoo lig al in bed!! Vandaag erg goed gegaan.. D heeft zelfs overdag in z'n eigen bedje geslapen.. Vanavond zelfs vanaf 18.30 tot 21.45!! :D
    Ben erachter gekomen dat hij dat huilen in bedje soms gewoon nodig heeft.. Heb vandaag en gisteren de "5 minuten" geprobeerd.. Dus in bedje, als hij huilt na 5 min even troosten en speentje geven, daarna weer weg en dat elke 5 minuten.. Vanmorgen moest ik nog 4x teruglopen en vanavond maar 1x!! :) Hopelijk is dat de oplossing.. Blijft maar giswerk natuurlijk.. Net weer een halve fles op en toen weer gelijk naar bed (geen gepraat, gelach, gespeel enz net als toen bij de nachtvoeding) en nu slaapt ie volgens mij al weer..

Weet iemand trouwens hoe dit zit: op de verpakking van nutriton staat 5-6 kilo: 5x180 en vanaf 6 kilo: 4x180.. Dan krijgt ie toch ineens minder terwijl hij wel zwaarder is ?!? Denk nl. dat hij t op 4x180 ook wel doet en dat hij wel tegen de 6 kilo hikt.. Begin vd maand was t al bijna 5,4 kilo ;)

Ik ga nog effe lezen en daarna slapen.. Hopelijk slaapt ie nou ook de nacht door aangezien hij normaal nooit zoveel slaapt overdag/'s avonds..

Truste ladies!!

20. Kylie1986

Fijn dat het zo goed is gegaan sappie!
    Zal zo eens kijken wat er hier op de verpakking staat

Deel Deze Pagina