Hebben jullie overaan de pagina dezelfde advertentie als ik heb? @Anne: jij had idd een grote buik,.. @Roken: Hoewel mijn placenta er goed uitzag, zal mijn roken er inderdaad voor gezorgt hebben dat Jens zo licht was voor 41,3 weken. Gelukkig is het een vrolijke en gezonde baby. Wat nog wel vreemd is, is dat de vlk en de gyn (met echos en zo) zeiden, ow wordt een grote baby bla bla bla.. En er kwam een kindje van 48cm en 2960gr uit..
Oh ik las t verkeerd haha.. (t was laat vannacht) Ja was heel overweldigend.. Maar tegelijkertijd hebben mijn vriend en ik gemerkt hoe sterk wij samen zijn en hoe sterk Iza is. Je bekijkt de dingen dan echt even totaal anders. Onbelangrijke dingen doen er niet meer toe. Denk dat t onze band nog sterker heeft gemaakt. En we zijn Ook enorm dankbaar gewoon..
kylie gebeurd wel vaker dat mis-rekenen. D.amian werd bij 36weken op 7.5pond gemeten en kwam met 40weken toch echt maar een 2805gram ventje uit net zo'n kleine humpty Dumpty als J.ens. 1 groot voordeel, je doet lang met maatje 50/56 whaha. C.harlie zit alweer met sommige merken in 68 pff. Heb veel kleding die ze nooit heeft aangehad, zo zonde
Kan ik me voorstellen. Soms kijken Danny en ik naar Jens en dan zeggen we tegen elkaar: Onvoorstelbaar dat wij dat gemaakt hebben
Ja, nou kloppen die maten ook voor geen meter. Jens zit met sommige dingen in 62 en andere dingen in maat 50/56 zijn te groot, slaat nergens op
haha ja weet niet hoe die fabrieken de maten meten hoor want idd klopt vaak niks van. ze heeft 2weken terug een jurkje gehad van mn stiefma, maatje 80!! 'ach dan heeft ze m alvast' zei ze nog. Ik trok m voor de grap aan om te kijken hoe het stond ne hij valt als een 62/68... blijft inderdaad een wonder dat wij zoiets moois kunnen maken met ons eigen lichaam. zo bijzonder en zo mooi. vaak ligt ze lekker in de box te slapen en dan zit ik lekker te staren naar al dat moois. vooral als D.amian er dan bij komt zitten en kusjes wilt geven *smelt* o sjit kmoet er zo vandoor. uur van de waarheid, D.amian gaat voor t eerst zonder luier mee de auto in. 45min rijden naar Woerden. benieuwd of hij droog blijft!
Succes Roozjuh!! Ik heb gewoon tijd over, boodschappen zijn in huis, huisje opgeruimd, Jens ligt lekker in bed.. Over een uurtje visite,..Dus zit de tijd uit te zitten..
Jep hier ook eerst verschonen en dan pas de fles.. Allemaal ivm de Reflux.. Als ik het andersom doe komt t niet goed denk ik.. Kan m ook niet gelijk na de fles in de box leggen dus eerst een kwartiertje bij mij en dan pas in de box.. Gelukkig gaat t met de medicijnen al beter.. Huilen bij verschonen doet hij ook wel maar dus ook dan omdat hij gewoon honger heeft.. Tussendoor verschonen huilt hij niet.. @roken: ja het is slecht, dat weten we allemaal en toch heb ik een gezonde jongen van 7 pond op de wereld gezet, 5 dagen voor mijn uitgerekende datum.. Niet bepaald een lichtgewicht en ook aan mijn placenta was niks te zien.. Nobody's perfect zeg ik maar.. En nu hou ik erover op..
Eet ze! Jens maakt er een potje van vanmiddag, van de fles van 15.00u liet ie 90cc staan.. Maar weer naar bed, om 17.00u weer wakker, flesje van 90cc gemaakt, en daar was ie na 30cc alweer klaar mee..
@kylie: ik heb een reclame van tena @misrekenen: bij mijn schoonzus zeiden ze dat het normale maatjes kids zouden zijn en beide dochters waren zwaar, de een 4200 en de ander 4300 gram. @roozjuh ik ben benieuwd of D het drooggehouden heeft. @roken: ik rook zelf niet. Mijn moeder is een verstokte roker en heeft tijdens beide zwangerschappen gerookt. Mijn broer en ik mankeren nooit wat. @mac: ik wil ook! Maar F is net weer lekker rustig. Dus helaas
@reclame: ik heb pampers van wehkamp @eten: gebakken eitje op.. @hier: vanavond film gekeken met L, was lang geleden!! Eerst D op bed gelegd, was even huilen maar na 10 minuten al weer stil.. Echt raar dat je dan heel de avond voor jezelf hebt.. Zometeen laatste fles voor D en dan hopelijk weer lekker slapen tot morgenochtend Alvast welterusten iedereen!!
Goeiemorgen Om 07.00 f wakker gemaakt. Ze heeft heerlijk geslapen vanaf 23.30 Ik vind het zo schattig als ze nog half slaperig aan het uitrekken is. Gisteren heeft ze trouwens 735 cc gedronken in slechts 6 voedingen. Iedereen een rustige nacht gehad?
Goedemorgen! Ik moest er vannacht opeens uit?!?! Om half 4 werd Iza wakker en wilde ze de fles. Terwijl ze al ruim een maand doorslaapt. Snap er niks van. Tandje is t waarschijnlijk toch niet... Nou ja, hopelijk maakt ze er geen gewoonte van. Ze haf gister overdag wel iets minder gedronken dan vandaag.. Iedereen fijne zondag!
Sorry, reageer hier niet zoveel meer Maar het gaat goed! Wond is dicht! Pleisters zijn eraf en het belangrijkste hij heeft geen pijn meer! Bekijk bijlage 269988