@kylie, vervelend dat jens last heeft van krampjes nu. Hopelijk vind je een goede andere oplossing voor de honger. @iza cb. Ze ligt nu lekker te slapen, dus waarschijnlijk valt t mee met bijwerkingen. Ze woog trouwens al 6880 gram en was al 63 cm!!!!! Ze zat dus ook met haar gewicht boven t gemiddelde..
ah weer wat geleerd! Ik wist dat ook niet hoor van dat maatschepje en dat dat gelijk is aan een eetlepel. Handig hoor dit forum Anne, had je nog gevraagd naar het aanbieden van de flessen, omdat je over de liter zat? Hopelijk gaat het goed nu met Iza en haar prikjes. Volgende maand weer prikjes? Ik dacht dat met 4 maanden even de laatste was... Kylie, je hebt het geprobeerd, je wilde Jens helpen. Dat moet je onthouden. Ik dacht trouwens ook dat water wel mag, dat mag je immers ook blijven geven op het moment dat het heel warm is.
o kylie was helemaal vergeten te reageren. ook hier krampen bij C.harlie. We zetten de RB even op een pauze. even haar darmpjes tot rust laten komen en misschien volgende week ofzo weer keertje proberen. maar ook hier dus ff een pauze uitgerekend vandaag de Vanille gehaald whaha oja heb jij een pincet? met een scherp puntje eraan. klote splinter krijg ik er niet uit en heb geen pincet grr
Niet bijgelezen was een beetje veel sorry Net terug van de na-gym. Buikspieren getraind dat ga ik morgen voelen ben ik bang...
Oh ik haaaat die klote kut prikken! Iza huilt heeeeel erg hard en zielig en heeft gewoon echt pijn. En ik huil met haar mee.. gelukkig is mijn vriend er nu om haar te troosten. Spuugde net ook weer heel de fles eruit. Dit waren voor Iza haar 2e prikken. Ze heeft haar eerste met 3 maanden gehad ivm ziek zijn rond de 2 maanden. Vandaar dat ze over 4 weken nog een keer moet, maar ik vind het helemaal niet leuk. Ik heb bij t cb alleen gezegd dat ik sinds kort weet dat je niet meer dan 1 liter mag geven en dat beaamde ze. Ik ben weer terug naar 180+ 6 schepjes en daar moest ik t ook bij houden zei ze. Verder niet veel info over gehoord.
@susan: succes morgen @roozjuh: en gelukt? Volgens mij laat Jens z'n laatste voeding vallen.. We miesten m weer wakker maken, maar hij blijft half slapen en wilde na 30ml al niet meer drinken.. Wat hebben we toch een vreemd kind
Goeiemoggel!! Fles nr 1 in de aanslag! Vriendlief heeft van 18.00 tot 5.30 gewerkt en ligt nu op apegapen.. Gisteren heeft D de laatste om 21.00 gehad, is vanaf 22.00 gaan slapen en komt nu pas weer.. Heerlijk @susan: na-gym?!?! @anne: Zielig dat ze er zo'n last van heeft! Heb je geen PCM gegeven alsnog?! @kylie: niks raars hoor , D doet dat al 2 weken maar was altijd bang dat als ik die laatste voeding niet gaf hij dan weer 's nachts zou komen.. Als ik hier op 4 voedingen uit kom geef ik er 4, anders gewoon 5.. @rijstebloem: gisteren bij de 3e fles geprobeerd en hij zoop m leeg als een fles bier volgens mij vond ie t wel lekker!!
Ja heb haar paracetamol gegeven 60mg. Gisteravond en vanochtend weer een. Daarop doet ze t goed. Ze glimlachte naar haar bedje en ligt nu lekker te slapen gelukkig. Goedemorgen allemaal!!! Iedereen goede nacht gehad? Jullie plannen voor vandaag? Ik ga vanavond lekker uiteten met vriendinnetjes zin in!
@anne: fijn dat ze zo vrolijk was vanmorgen. Jens werd om 7 uur wakker. Heb nu extra water bij de voeding gedaan.. Ook geen succes, hij moest overgeven. Misschien extra water en dan indikken? Planning: om 9uur komt er iemand voor mn nagels. En ik mag ff op mn zusjes passen.. Gelijk even met mn moeder babbelen want mn andere zusje vertelde me doodleuk dat ze niet naar ggz gaat!
Goedemorgen, Kylie; ik zou extra water tussen de flessen door doen.. Als hij na 2 uur weer komt, dan beetje water geven.. Anne; fijn dat ze met de PCM weer kan lachen.. Sappie; lekker nachtje gehad dus! Hier ook een fijne nacht.. Jaymee kwam om 4 uur, daarvoor niet geweest voor speentje. Wel had djayson gisteren pijn in zijn benen dus die heeft een PCM gehad.. Ik denk teveel gelopen gisteren, dan krijgt hij last door hypermobiele..
Kylie: ja tis gelukt! hebben met zn 3en zitten rotzooien eraan maar na een half uur was ie er eindelijk uit nu is mn vinger niet geirriteerd door de splinter maar door het eraan wroeten met pincet sappie: Kleine man goed geslapen dus, wat lekker! Leuk om te zien hoe heerlijk ze die RB vinden he. ging hier ook als een speer erin. ze wilde erna nog meer hebben maar we doen t rustig aan brb, zit iemand druiven uit mn keuken te jatten anne: nee hier geen goeie nacht gehad, zal t bij 'ego' typen. Wat lekker uiteten!! even er tussenuit met vriendinnen, heerlijk ego: vreselijke nacht gehad weer. heb zitten janken en gillen. Ging om 22.30 mn bed in, kreeg een massage van hubby zodat mn spieren wat losser komen en had een goeie warme kruik gemaakt. Bed in, gelukkig in slaap gevallen maar werd om 01.00 gillend wakker van de pijn. ben onder de douche gaan zitten met loei hete straal op mn rug. na half uur maar weer terug mn bed in met nieuwe kruik. heb de minuten voorbij zien kruipen. om 03.00 kwam kleine meid voor de fles. die heeft hubby gedaan want kon echt niks meer. daarna nog een massage gehad. heb nog lang wakker gelegen, opnieuw kruik gemaakt en gok rond 05.30 eindelijk in slaap gevallen tot 08.00. Ik ben gesloopt
Fijn dat de rijstebloem ze goed gaat bij de meeste babys. Ik durf het hier nog niet aan. Ego: gratis af te halen: man. Ik had gisteren toen mijn man uit zijn werk kwam gevraagd of hij de laatste voeding wilde doen. (uiterlijk om 23.00, meestal komt ze rond 22.00). Hij zei dat ie dat wel wilde ( na wat zeuren van mij), maar dan wel in pyjama en klaar om zelf daarna meteen naar bed te gaan. Ik zei dat haar in bed leggen er ook bij hoorde, maar dat ik dat dan wel zou doen. Het duurt vaak een half uurtje of zo voor ze slaapt en 's avonds blijf ik bij haar bed zitten tot ze slaapt (omdat ik er na een kwartier in mijn warme bedje niet uit wil om haar te troosten) Ik was even op de bank in slaap gevallen en werd om 23.00 wakker. Manlief zat gewoon in zijn kleding op de bank met zijn Ipad. Dus ik vroeg of hij F al gedaan had. Bleek dat de fles nog opgewarmd moest worden (gekolfde bv, duurt ong. 10 minuten). Hij mopperen. Hij had immers een zware baan in de zorg. Dus ik boos, ik zei nog, ik doe zeker niks. Uiteindelijk heeft hij al mopperend en vloekend F gepakt, gevoed en toen bij mij gedumpt. Toen zichzelf verzorgd en naar bed gegaan. Ik had F verschoond en loop onze slaapkamer in. En wat zie ik? Zit ie languit op zijn Ipad te klooien. Ik bij F gaan zitten. Ik ging uiteindelijk om 00.45 slapen, ik had nog willen douchen maar daar had ik geen zin meer in (gek he). Man deed zelf om 00.30 het licht uit. En vanochtend meldde F zich om 05.15 weer. Dus ik er weer uit enzo. Manlief rolde om 06.00 zijn bed uit. Gooide er meteen een vloek uit want zijn bril viel. En vertrok om 06.45 naar zijn werk. Ik ben het zo zat dat ik alles alleen moet doen, nu ik ook nog elke voeding kolf. Ik vind dat kolven geen probleem, maar ik kom zonder zijn hulp helemaal nergens meer aan toe.