Wtf is hier aan de hand?! Geen berichten?! Niks???? Wauw... Nou schommel is opgehaald. Maten kloppen niet. Stond in advertentie dat die ene balk 2.80 was. Gok dat ze zich in een metertje vergissen want met geluk is ie net aan 2meter. Zal m morge eens opmeten. Buikjes zijn hier weer vol, koter 1 ligt op bed, koter 2 ligt beneden in coma, mama boven op bed en hubby zal wel weer achter pc geplakt zitten
hoi dames , reageer niet veel meer ben een beetje doodop , heb voor niks fut en D en A vragen genoeg aandacht om men dag te vullen
geeft niks hoor peek.. @kylie: mss is het inderdaad beter dat je even 'afstand' ervan neemt.. hopelijk betaald ze de boete alsnog anders zit je daar weer mee Wel jammer dat ze je nu niet meer gelooft wat betreft die boete.. @roozjuh: ooh dat scheelt nogal een stukje!! Vind je het niet erg dat hij nu kleiner is dan dat ze eigenlijk zeiden?? Hoe was trouwens je go-tan?? Hier een bijzonder rustige avond.. D heeft om 18.00 de fles gegaan en wilde daarna meteen slapen, dus die ligt al vanaf 18.30 te pitten Vriendlief heeft ook even op bed gelegen.. Moest afgelopen avond/nacht werken van 18.00 tot 02.00 en om 7.45 moest hij alweer weg naar t volgende werk.. pffff zou er niet aan moeten denken..
Sap: das wel lekker rustig avondje inderdaad, wat heerlijk! Zou t wel klote vinden als die schommel nu niet past. Als hij te kort is dan staat ie halverwege mn tuin wat niet de bedoeling is. Ik ga t morge ff meten. Is een halve schommel zeg maar, die tegen de muur aan komt met de horizontale balk
Roozjuh, wat balen dat de afmetingen niet kloppen!! Hoop voorje dat ie toch past! Anne, heb je al gekeken voor je vriend op internet? Momenteel veel uitverkoop. Bijvoorbeeld hier: Outlet Mannen T-Shirts met lange en korte mouw en V-hals of ronde hals in de uitverkoop | Perfectly Basics Veel bekende en dure merken in de outlet. Ook andere dingen dan t-shirts. De avond vliegt hier weer! Eindelijk liggen de kleintje op bed. De baby was weer erg onrustig maar slaapt nu gelukkig. Snel onder de douche en ik ook slapen! Fijne avond nog!
Hmm schiet lekker op dan Roozjuh als de maten echt niet kloppen. Eef, hihi ja dat kun je inderdaad 2 kanten opnemen. Aardig maar idd ook dat je in de gaten gehouden wordt...... @ anne, lekker even op pad geweest dus samen met Iza! @ Lionne, en gelukt met de tekst? Hoe bevalt het kolven je nu? @ Kylie, dan idd wel hoe moeilijk ook slim om wat afstand te nemen van je zus. Maar moeilijk hoor zo, zeker omdat zij het niet erkend. Het is ook zo'n moeilijke ziekte. Sappie, ha rustige avond dan idd zo! Wat een verschil zo he, eerst wil hij helemaal niet slapen en nu lekker de hele avond al. Heeft je vriend 2 banen? Vermoeiend zeg! Hier alles prima, rommel lekker door met mijn meiden haha
@leonie: nee 1 baan maar hoor.. Hij moest eerst 2 nachten in waddinxveen zijn en vanmorgen moest hij weer hier in de buurt werken.. Hij is kraanmachinist op een rupskraan en was dus op 2 plekken nodig komende week is hij heel de week hier vlakbij (5km hier vandaan) en daarna moet hij voor een jaar in etten-leur werken (15km) dus das ook lekker dichtbij en dan is hij ook eerder thuis En idd dames rustige avond.. Weet niet wat me overkomt maar ben ook bang dat hij dan weer vannacht komt achja we zien wel.. Ik heb ook het idee dat we hem altijd mss iets te lang wakker hebben gehouden ofzo en dat hij dan niet meer wil slapen.. Vind t moeilijk om te bepalen of het nou bedtijd is of niet aangezien hij dan geeuwt maar toch heel wakker is.. Hoe lang na de fles gaan die van jullie slapen?? En hoe lang voor de fles is hij/zij wakker??
@Eef: thanks voor de tip! Ga morgen zeker ff online kijken naar n leuk shirt! @slapen: hier gaat Iza naar bed bij 3x geeuwen, als ze ineens heel erg druk wordt of juist rustig, als ze op dr buik ligt en haar hoofd niet meer overeind kan houden enz. Werkt perfect! Zijn t altijd voor, dus dan is ze niet over de slaap heen zeg maar. Want dan valt ze moeilijker in slaap. Ze is ongeveer 1-1,5uur wakker incl. Fles en dan gaat ze naar bed. Als ze wakker wordt krijgt ze altijd schone luier en een fles. Ze weet dus precies waar ze aan toe is. Ook hebben we een bedritueel.
Iza's schema ong: 6:30 flesje 200ml wakker tot 7:30 7:30-11:00 slapen 11:15 fles 200ml wakker tot 12:30 12:30-15:30 slapen 15:45 fles 200 ml wakker tot 17:00 17:00- 20:30 slapen 20:30 fles 200 ml wakker tot 21:15 23:00 wakker maken voor laatste flesje 23:45 naar bed! Slapen tot ong 6:30 Tijdens de wakker momenten gaan we samen knuffelen, lachen,of Iza gaat in de box, enz De tijden kunnen variëren maar de tijd ertussen en de slaapuren kloppen wel. Iza heeft gewoon veel slaap nodig en wordt snel moe. Ben benieuwd naar jullie "schema's". Slaap lekker!
Jeetje wat een schema. Ik hou dat dus echt niet bij he. Ze slaapt wanneer ze dat wil en zie wel wanneer ze wakker word voor de fles. Ene keer is ze vaak en lang wakker, en bijvoorbeeld vandaag heeft ze 5uur geslapen vanmiddag. Verder hou ik t echt niet bij. Ik zit dan niet lekker relaxed, continu tijd bijhouden wat en wanneer ze iets doet, nee das niks voor mij
@roozjuh. Ik hou dat ook niet bij hoor, maar zoals ik t heb geschreven zo gaat t ongeveer gewoon elke dag. Maar Iza geeft zelf aan hoe of wat, snap je? Het is gewoon een heel gestructureerd meisje, was ook al zo in m'n buik (altijd precies dezelfde tijden wakker). Het enige waar ik me echt aan hou is dat Iza altijd een schone luier en de fles krijgt als ze wakker wordt.
F heeft vannacht geslapen van 00 tot 08. En om 23 laatste voeding gehad. Ze zit nu bij papa te drinken. Papa is nog niet echt wakker ,
anne: ook hier idd bij elke fles een schone luier. vind ik wel zo fris en ff doekie eroverheen. babs: oe lekker doe mij ook is zo'n dag! ego: niks te melden
@ladybabs: heerlijk!! @schema: niet echt. Jens krijgt sowieso voor elke voeding een schone luier, soms tussendoor en naderhand ook hihi. Na de fles knuffelen, spelen en als hij moe is naar bed. Na de eerste fles is hij nog erg moe en gaat dan meteen terug naar bed, slaapt dan meestal tot de 2e voeding. Verder slaapt ie overdag vrij weinig. Tussen de een na laatste en laatste weer wel.
Mogge!!! Thanx dames! Hier hou ik het ook niet echt bij maar ik doe wel altijd t zelfde ritueel.. Wakker worden, schone pamper, fles, spelen, knuffelen en dan naar bed.. 's nachts maak ik m niet wakker voor de fles, overdag eigenlijk altijd wel (al was dat nooit nodig want hij sliep dan toch niet ) @anne: 3x geeuwen doe ik nu ook.. Werkt volgens mij best goed. Gisterenmiddag en gisterenavond gedaan en zonder huilen in slaap gevallen.. Was vanmorgen wel om 5.00 wakker maar dat kwam omdat hij zoveel geplast had dat heel z'n buik en rug nat was
Ik hou alleen de tijden en welke kant BV bij in mijn telefoon Flesje 's morgens met KV en 1 schepje rijstebloem is nog steeds een groot succes gelukkig! Ik zei van de week dat ie niet in zijn wipper wil slapen maar nu ligt ie naast me in de wipper met zijn ogen dicht 9 uur werd ie wakker voor zijn fles dus dat is nu 1 uur en een kwartier wakker. Zit zelf te kolven. Zit al 100 cc in! Jeej Normaal maar 50 aan één kant ofzo.. Oh, hij slaat zichzelf weer wakker Sneu is dat..
Zo wij zitten in de auto gaan shoppen in Roermond ik heb nog voor een Godsvermogen aan kado bonnen! En altijd bij ons in de stad shoppen is niet leuk! M heeft in principe ook een vast schema al zou ik die niet zo kunnen op schrijven het gaat meer uit automatisme...