Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    babs: oee shoppen! zit jou wel mee vandaag he :D

joekie: is altijd zo, liggen ze net lekker te slapen en dan meppen ze zichzelf weer wakker. (of grote broer komt eraan stormen met de nodige oer geluiden :p)

even weer spammen, net wat foto's geprobeerd te maken van de kids samen. valt niet mee. grote broer die niet stil wil liggen en zitten, madam die aan zn haren gaat zitten trekken want dat ligt zo lekker in handbereik :p maar heb wel een mooie kunnen maken dacht ik zo:

2. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi allemaal,

Even een snel berichtje uit Oostenrijk. Het is hier heerlijk! Heel mooi huis, mooie omgeving en (nog) mooi weer! De meisjes doen het allebei super! Probeer een beetje bij te lezen maar het is zoveel dat ik het niet goed kan onthouden. Wat ik nog wel weet:

@Roozjuh: hoe is het met je schommel?

@ Eef: heb je een lekkere vakantie gehad? Heeft een week traprust misschien een beetje effect gehad? Hoop het voor je!

@rijstebloem: hier nog niet. Wacht nog een maandje. Kan dan misschien daarmee de fles van 23 uur laten vervallen. Werkte bij F ook zo. Maar dan moet ze eerst 180 gaan drinken. Zit nu nog op 5x150.

@Ladybabs: fijne dag en shopze! Goed te lezen dat je er uit bent gekomen met je baas.

@schema: ongeveer fles 7-11-15-19-23 ongeveer 11/2 uur wakker (inclusief flestijd) en dan weer naar bed. Ik houd het het niet precies op de minuut bij maar vind het wel lekker om een richtlijn te hebben. Merk dat M (net als F) een redelijk vast schema erg prettig vind. Ik vind het ook wel makkelijk, beter te plannen als je nog wat wilt of moet doen.

@slapen: hier ook kindjes die zo moeilijk inslapen? M moet echt nog even huilen voordat ze de slaap kan vatten. Terwijl ze wel duidelijk heel erg moe is. Soms gaat ze echt uit haar stekker en dan moeten we nog even wiegen (terwijl ze in bed ligt, knietjes vastpakken en heen en weer bewegen) terwijl ze een doekje over haar hoofd heeft. Ik vind het eigenlijk teveel kunst en vliegwerk maar je moet toch wat...uit bed halen vind ik al helemaal geen optie. Anderen ervaring of tips?

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    #5163 Mama-in-love, 30 aug 2012
    Laatst bewerkt: 30 aug 2012
    Ik ga vaak even met de honden wandelen nadat ik hem in de wandelwagen heb gelegd :) Slaapt hij altijd als ik weer thuis ben :)

's Nachts slaapt hij altijd direct door. Voeden, boertje en direct verder slapen.

Roosjuh, mooie foto! Goed gelukt hoor!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    annemama vakantieganger! :D Schommel hebben we, alleen nog niet in elkaar gezet. mijn man heeft altijd met alles een minimale 5jaren-plan :p die heeft nooit haast met dit soort dingen dus moet nu iemand vinden die t wél gaat doen, liefst dit weekend al

foto: dank :D

in slaap vallen: hier eigenlijk altijd heel snel. echte slaapkoppie

o het krijs-alarm gaat af, flesjes tijd!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o zie net een leukere foto tussen staan van de kids. nou helemaal super. nu keer hubby verrassen met een leuke foto van de kids :D

6. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    @slapen: Iza is volgens mij heel makkelijk. Slaapt zo ongeveer gelijk als dr bed je voelt. Tips: misschien moet je ze nog net iets eerder erin leggen zodat ze niet over de slaap is.. Een knuffeltje kab mischien ook helpen. Ik heb mn neus helemaal in t knuffeltje gedrukt en kon gewoon ademen. Wij pakken Iza altijd een beetje in met een lakentje, eerst allebei de armpjes maar later alleen haar rechterarmpje. Met haar linkerarmpje en handje pakt ze dan t knuffeltje vast en valt ze in slaap!

Ik lig nu lekker in bad! En ga zo knutselen met foto's inplakken en online shoppen ;)

7. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @anne: ja eerder in bed heb ik gisteren heel de dag gedaan, ging goed!! Nu net in bed gelegd en weer zonder huilen :D joehoe!!

oeh leuk online shoppen!! Ik moet me eigen inhouden.. Heb vorige week al een half maandsalaris er doorheen geshopt dus nou kan t weer wel he..

Vanmiddag even naar de markt hier in t dorp.. vanavond weer sporten..

OJA!! Ik ben weer tante geworden vanmorgen! Vriendin van L z'n broer is vanmorgen bevallen van een jongen genaamd J.urre!!!!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    gefeliciteerd tante sappie!!!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sappie gefeliciteerd! Wat leuk zeg! ;)

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @sappie: wat fijn dat het baar bed brengen en slapen nu beter gaat! En gefeliciteerd dat je tante bent geworden!

Ik zit hier met een klein probleempje. Heb Iza al 2 volle flessen gegeven en allebei zo goed als op. En nu kwam ze veel te vroeg maar ging ook niet meer slapen. Dus nu maar 100ml gegeven, weet niet of ze t pikt... Anders kan ik straks de laatste fles niet meer geen in verband met de 1 liter. Hopelijk kan ze straks nog slapen...

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje..Zo lang wilde mijn gewicht niet zakken en nu, zomaar, val ik 1 kg per week af!!
    Ideaal! Van de 10 vorige maand nu nog maar 5 te gaan :)

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @ joekie fijn hè! Ik val ook 1 kilo per week af. Nu weer op begin gewicht maar wil er nog minstens 4 af!

Iza pikt een half flesje niet, heeft nog steeds honger en gaat zo niet slapen... Toch de andere helft fles maken??

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ff via foon

@sappie: gefeli!!
    @afvallen: sta ook al die tijd stil en nu ineens in een paar dagen tijd 2 kg minder??

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geef die goeie afval-fibe eens door naar mij! :p

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ga zo ook maar eens op de weegschaal dan ;)

F is goed aangekomen :) vorige week nog 4800 gram, nu 5020 :)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lionne: kv doet het dus goed :) heel mooi!

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    En ze krikgt maar 300 ml kv per dag :)

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,
    Hier ff tussen het vakantie pakken door spieken.
    Camera's aan het leeghalen loopt mn usb stick vast. GRRRR

Straks al M. wakker is ff lopen het is zulk mooi weer.
    Vannavond na de nacht van St..... hier in de stad.
    Paul turner komt maar weet niet of ik daar wel op ga wachten komt vast al laatste optreden.
    Wel ff shoppen alle laatste sale tot 75%.

19. Kylie1986

@Lionne: wat goed!
    @afvallen: denk dat het eraan ligt dat ik heel slecht en weinig eet.. gewoonweg geen tijd..

20. Kylie1986

Lekker hé Sale. Gisteren ook 2 truien gekocht met 70% korting :)

Deel Deze Pagina