Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Eef: ach gut... meisjs moet nu idd lekker naar huis komen. Ook heel veel sterkte gewenst!!

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  3. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Juffie: jee, wat heb jij allemaal mee moeten maken! Hoop dat je je snel beter gaat voelen, zowel lichamelijk als geestelijk. Kom maar veel erover praten. Het is niet zo maar wat om te verwerken. Knuffel!

@Eef: ach je kleine meisje! En je grote jongen. Dat is meer dan je gevoelige mamahart kan handelen. Knap dat je zo sterk blijft. Hoop dat de voeding snel zijn werk gaat doen en jullie weer gezond en wel bij elkaar kunnen zijn. Goed dat je ook aan jezelf denkt. Knuffel!

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ladies!

Alleen de laatste pagina's bijgelezen. Erg druk geweest met van alles en niets. Tijd vliegt voorbij. Ben nog heel erg mijn meisje aan het leren kennen en aan het uitvogelen wat ze prettig vind. Ik ben heel erg aanhanger van RRR en wil haar zo ook weer een structuur kunnen geven. Heb het gevoel dat ze wel heel veel mamatime wil. Niet erg als ik daar de tijd voor heb maar ik ben alleen bang voor gewenning. Wil graag dat ze leert in haar eigen bedje te slapen en niet de hele tijd bij mama. Box gebruiken we hier alleen voor het even wakker spelen, niet om te slapen. Kinderwagen slaapt ze onderweg wel maar thuis wil ik haar echt graag in de wieg laten slapen. Gelukkig gaat het 's nachts goed in de puckababy. Weet ook niet meer zo goed hoe wat dat bij F hebben gedaan maar die had wel met een paar weken een duidelijk ritme en structuur. hebben de mama's van de vroege baby's nog tips?

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat een heftige dingen gebeuren er eigenlijk met juni mama's :(

Heelveel sterkte en knuffels voor Eef, Firefly en Juffie!!!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jeetje meiden wat een gedoe hier met de kindjes :( zo zielig! Hele dikke knuf!

Hier net wakker. Hubby heeft D naar psz gebracht en C slaapt nog half. Hoor hier en daar wat geluiden uit ledikantje komen :p bijna voedertijd!

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Heel veel sterkte Eef en Juffie!

Ik MOET meer gaan eten. Net tijdens het badderen van F. werd ik weer ontzettend duizelig. :(

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Lionne: oei ja dan moet je echt meer eten....
    Ik ben ook niet zo'n goede eter overdag... maar goed het moet dus eet maar wat lekkere dingen. Lekkere (afbak)broodjes (hou niet van gewoon brood ;)), beschuiten, crackers en dat soort dingen.
    's avonds ga ik snaaien als ik overdat te weinig heb gehad en dat is ook niet goed ;)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lionne einneh, haha dat ken ik. ik hou ook niet van brood. wel van afbak pistoletje en dan maak ik er broodje gezond van met ei, sla, tomaat, komkommer kaas en ham. jummm!! had nu ook geen zin in brood en heb goedkoop bolognese pizza van ah gehaald :p

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    #510 Einneh, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    Bah pizza :) heb ik in het begin van de zwangerschap 2x gegeten en beide keren ziek van geweest.... ;)

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kregen net een leuk kaartje met knuffeltje via de post.
    Van een oom en tante van mn vriend.
    Kwam van deze site: www.peasforall.com
    Leuke dingen zag ik misschien een tip voor anderen.

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vet eten heb ik ook nog wat afkeer van.. vorige week friet gegeten maar brak me steeds weer op. Hier ook lekker harde broodjes, hi hi Net vk gebeld. Waarschijnlijk nog stolseltje wat dwars zit. Kan ook al wel weer eisprong zijn. Zolang ik idd niet super ga vloeien, is er nog niet echt wat aan de hand. Denk sat ik ff gas terug moet nemen want voel me helemaal zo gammel eigenlijk. :) Heupen, onderrug en buik. Wil ook zon want vind dit weer zoooo somber!! En wil onze knapperd aan iedereen laten zien. ;)

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Net voor het eerst buiten geweest. Was erg fijn.
    Nu wachten op kraambezoek.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja gewoon lekker rustig aan doen al je je niet helemaal fit voelt. ik heb regelmatig dat ik duizelig word. ben dan gewoon te druk bezig. nu zit ik ff lekker rustig. D ligt op bed maar zit zn kamer af te breken. hij gaat zn gang maar :p mama wilt even rust hier beneden haha. C ligt lekker in coma.

oe vandaag pakketje van prenatal binnen!!! :D i love pakketjes hihi.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zon doet een mens goed he ;) kga zo ook ff met de kids naar buiten denk ik, zonnetje schijnt heerlijk! hopen dat ik niet gek word van wegrennende d.amian :p

16. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Vanmorgen de stad in geweest met 2 kids, voor het eerst.
    Kidsit achter de wagen en ging prima.
    Hij heeft zowel gezeten als gelopen.
    Gaf zelfs vrijwillig een handje in de stad.
    Helemaal trots op mijn grote vent.

Liggen nu nog beide lekker te slapen.
    Vriendlief komt net thuis moet weer na tandarts last van zn vullig die vorige week is gedaan.
    Straks ook nog maar ff naar de brievenbus. Etos zegels geruild hier voor een Nestle kortingsbon.
    Kan ik mooi de Avent fles halen die op de etos kaart is.
    Helaas is het wel een klein flesje maar die kunnen we nu nog wel gebruiken.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boef, misschien dat je tegen kleine betaling erbij een grote fles kan krijgen ipv kleine? gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis ;)

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    waarom schrijven julllie de namen trouwens met een . ertussen?
    l.in bijvoorbeeld?

wat werkt beter? cinababy of inflacol? lees tegenstrijdige adviezen en bgin nu te denken dat t helemaal niet goed is...

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin: anders is de naam via google enzo makkelijk te vinden en kunnen ze alles hier lezen over je kind enzo. doe je dus d.amian dan ziet google dat niet als een naam zoals mijn zoon heet ;)

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Net even een half uur alleen met de baby geweest. Het was drama. De baby bleef huilen en ik wist niet wat er was. Uiteindelijk aan de borst gelegd en daar werd ze rustig van.
    Ik heb zo weinig vertrouwen dat ik voor haar kan zorgen. Echt balen.

Deel Deze Pagina