Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Sale? Waar? ;)de stad in gaat hier ff niet ;)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

:D Hier in Lelystad ook niet veel bijzonders hoor..
    Had een trui voor mij en een shirt voor Danny. M'n moeder zei dat ie dat wel zou passen maar hij verzuipt erin..Dus die gaat terug.

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Misschien een beetje een domme vraag maar tot wanneer is t uitverkoop en is dat dan in elke stad? Ben online aan het kijken naar leuke kleren, eigenlijk voor mn vriend, maar nu toch ook aan t kijken naar een leuk jurkje ;) haha.. Maar durf t niet zomaar te kopen. Waarschijnlijk ga ik morgen shoppen met mn moeder..
    Wil iets leuks voor zondag, heb dan mijn feestje vanwege het behalen van mn diploma!

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Gefeliciteerd Anne! Watvoor diploma heb je gehaald?

5. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Dank je! M'n SPH diploma:)

6. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Gefeliciteerd anne met je diploma!

@susan: en?? Nog gebleven voor de charmante Paul?? :)

@lionne: super dat het zo goed gaat!

Hier: weinig te melden.. Naar de markt geweest vanmiddag, bij de DA geschuild voor de regen :), bij de Rabobank geweest om een rekening te openen voor D (duurde bijna een uur want mevr. snapte er niks van :x. Daarna gegeten en daarna gesport.. Weinig nieuws dus ;)

Truste allemaal!

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    @anne: sph, cool! Ik heb spw gedaan ;)

Ego: mijn bekken lijkt steeds meer zeer te doen :(

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Goedemorgen :)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moguh

10. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Mogguhh!! hahah

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het met jullie en de kleintjes?

Hier heerlijk met vakantie geweest, 2 regenbuien gehad en verder alleen maar zon en +32 graden :D
    Ik heb geprobeerd om de zon mee te nemen in de kofferbak maar hij wilde niet blijven zitten ;)

Ben nu druk met opruimen.... Wassen, schoonmaken enz....

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heyy einneh is back! nu lekker alles opruimen van de vakantie :p dat vind ik altijd t ergste haha. bergen was opeens.

ego: niks te melden. weten jullie of albert heijn ook kadopapier heeft? met dit weer kan ik t centrum niet in op de fiets met 2 kids

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: volgens mij wel.
    @enneih: Hey! weer terug!

Hier: Jens heeft geslapen tot 7 en we zijn samen nog even terug gegaan, hij slaapt nu nog.
    Arme jongen is helemaal schor, raakt z'n stem kwijt. Dacht dat ie misschien ziek werd, maar geen verhoging. Hij heeft gisteren wel wat meer gehuild, maar het is erger geweest..

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Sappie: nee niet gebleven. M. was mee heel onpedagogisch tot 21:30 in de stad geweest.
    Dacht dat slaapt hij ook een keer uit maar nee hoor 7:10 mama!!!

Hier regen terwijl ik een vouwwagen moet inpakken. Hopen dat het nog wel droog word. Moeten ook nog boodschappen doen vanavond en alles inpakken...

Sale: hier in elk geval nog deze week daarna niet meer dacht ik.
    Denk t/m 1e week sept.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sjit appie had dus geen inpakpapier :( dan maar zo geven, kga met dit weer niet met 2 kids op de fiets naar de stad

en wat zijn/waren jullie plannen voor vandaag?
    Wij gaan zo naar verjaardag van mn stiefma. D.amian heeft poging gedaan om een tekening te maken maar hijs niet zo van het kleuren, dan kan je namelijk vieze handen krijgen... zucht :p smetvrees-kindje af en toe. Lekker chinees bestellen bij mn pa thuis dus straks en taartje eten. jumm!

oja leuk truukje voor snachts, nee geen gekke dingen denken nu :p Maar moet je maar eens heel goed kijken als je snachts luier gaat verschonen. wij doen dat redelijk int donker. alleen gordijn open en hebben dan licht van lantaanpaal buiten. Maar als je dat plakstripje los trekt(met beetje tempo) dan zieje een vonkje :p

merken jullie trouwens aan je kids dat ze die fv beetje zat zijn? C.harlie zit dus elke keer te staren en te huilen als wij aant eten zijn en als ik dan fles geef, zoals net dus. dan wilt ze m niet. Ze zit dan als een malle op dr hand te sabbelen. Dit deed haar grote broer ook en toen zijn we begonnen met potjes. Maar vind t voor haar nog wat vroeg

16. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Roozjuh: kan D niet een mooie tekening maken dat je dat dan als inpakpapier gebruikt of zilverfolie en anders idd maar niet! Ik geef je groot gelijk met dit rotweer!! Heb je een bak voor aan de fiets waar je die kids in kan zetten ofzo want die kleine van jou kan toch nog niet voorop??

@minder zin in de fles: Iza drinkt de flesjes wel, maar er is wel iets veranderd in haar drinkgedrag. Ik wil vaste voeding zo lang mogelijk uitstellen maar ik denk niet dat ik t haal totdat Zr. Een halfjaar is. Een tand krijgt ze trouwens nog niet, dat was iets te voortvarend van me :D.

@hier: net een mooi rood jurkje geshopt voor as zondag. Even mijn bruin leren laarzen poetsen en klaar:). Wel kut; mijn huid was weer best ok en juist nu ontstaan er 3 (!!!!) pukkels op m'n kin, grrrrrr.... Hopelijk zijn ze zondag minder zichtbaar, maar vrees t ergste.

Iemand hier aan de pil? Ik ben nu net 2 pillen bezig met de 4e strip en ben nog steeds ongesteld! Nu alweer 9 dagen, terwijl ik voorheen max 4 dagen ongi was.. Snap er niks van. Vorige ronde was ik ook al 2,5 week ongesteld. Fijn. Iemand een oplossing?

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; Dat doet Jaymee dus ook als wij aan het eten zijn! Incl de smak geluiden maken en "mee" happen zeg maar... Ik vind het ook nog wat te vroeg, hij is nog geneens 3 maanden..

18. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @Einneh: Welkom terug van vakantie!!

@roozjuh:

plannen: babydump geweest, hier in t dorp nog wat 'geshopt', luier motorfiets gemaakt en verder niks...

smetvrees: niet kleuren maar wel de wc-bril vastpakken :D hihihi

truukje: ga ik nakijken :(

fles: nee die gaan er nog goed in... en uit!! :( hij spuugt nu 2 uur na elke voeding heel z'n bed onder.. het komt zelfs uit z'n neus! zo zielig...:( net 3 scheppen nutriton geprobeerd maar ook dat komt eruit.. maandag toch maar even langs de HA

@anne: Is je pil misschien te licht voor je? je hoort vaak dat vrouwen na de zwangerschap over gaan op een andere pil..

19. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @sappie wat zielig voor je baby! Hopelijk is t alleen vandaag?!

@ pil: ik slik de Diane 35 voor m'n huid ook dus wil ik niet mee stoppen eig.

@ rijstebloem: ik denk dat Wij er ook aan moeten geloven. Iza houd teveel honger denk ik. Zeker met t limiet van 1 liter nu.. Worden ze van die rijstebloem ook dik?

20. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0

nee het is niet alleen van vandaag.. is al een week ofzo maar wordt steeds erger..

@pil: oja dan snap ik het.. weet ook niet mss even aankijken en anders toch even langs de huisarts??

@rijstebloem: geen idee of ze daar van aankomen maar ik denk t wel..

Deel Deze Pagina