Knuf ladybabs! Ik ga jens zn fles klaarmaken. Ga zo naar mn stiefbroer en schoonzusje die vieren hun verjaardag. Ze maken gelijk de zeangerschap bekend'
@ladybabs: wat ^&$$#*@($*(@W$&!! Knuf voor jou! @Kylie: Veel plezier vanmiddag!! @Hier: vanavond bbq bij schoonbroer en vriendin.. zal wel één van de laatsten dit jaar zijn denk ik zomaar...
Weet iemand waar je niet te dure, goed passende maillotjes kunt kopen? Ik heb er nu een van Zeeman maar daar zwemt ze in.
@roozjuh, ja ik snap wel dat je op de fiets gaat. Anders zit je ook maar zo thuis en ik vind t wel Crea bedacht. Ik heb weleens gehoord dat een moeder haar baby van 3 maanden in een fietsstoeltje had gedaan en zo was gaan fietsen, dat babytje heeft t niet gered, nekje gebroken ... @ongesteld: buhhhhhh!! Ik ben er gelukkig net mee klaar na 10 dagen ongesteldheid.. Maar t blijft k*t @rijstebloem (nog een keer)wij gaan hier morgenvroeg mee beginnen, Iza wil de 4e fles nu al hebben van de 5 flessen dus ze heeft teveel honger. Hoeveel schepjes doen jullie in een fles van 200 als je net begint? Ik dacht misschien 1 lepel erin te doen of is dit te weinig? (ze zeggen 2-3 scheppen geloof ik). Ego: ik maak me een beetje zorgen: heb namelijk last van exact dezelfde symptomen als toen ik net zwanger was... Ben onwijs moe, echt soms op instorten, snel duizelig en ik kan opeens ruiken (dit kan ik normaal namelijk zo goed als niet). Maar ik slik wel gewoon netjes de pil, niet vergeten oid dus dan kan ik toch niet zwanger zijn toch??? + dat ik ook ongesteld ben geweest (al Gebeurd dit met de pil altijd..) ........
Okee thanks Ik twijfel over de rijstebloem. Ze krijgt nu nog 5x 150. Soms 6x 150. Ze wil niet meer per fles. Is een schepje rijstebloem dan s middags wat?
Ik zou de rijstebloem ook t liefst s Middags geven omdat ze dan t meeste honger heeft. Maar op t pak staat s ochtends of s avonds dus denk dat dat niet kan. Doe jij t dan bij elke fles?
Goedemiddag meiden, @roozjuh, Knap dat je dat durft zo te fietsen! En ach laat andere mensen maar zeuren, mijn moeder fietste met mij voorop, broer achterop en me zusje in de draagzak, en nee niet op een moederfiets hihi.. Zelf ben ik blij met de fietskar! @ongesteld: Hier ook al gehad, maar gelukkig geen last gehad, was ook zo weer over! @rijstebloem; hier nog steeds niet gedaan, wel al een paar keer getwijfeld, maar opzich red hij het nog met de 5x200cc... @anna, anders voor de zekerheid een testje halen? Of misschien komt het wel door de schommelende hormonen? Hier een gekke dag.. Jaymee sliep tot 6 uur, en kwam eigenlijk om 8 uur weer, heb het gerekt tot 9 uur.. Daarna om half 1 en toen om half 5.. Nu komt hij rond half 8 weer.. Ik twijfel een beetje, misschien als hij vanacht weer zo lang slaapt dat ik morgen 230cc ga aanbieden, ik vind 5x op zo een korte tijd zoveel.. Dan liever iets grotere flessen en dan 4x Hier was er jaarmarkt, eigenlijk nik gekocht.. Wel in de kringloop een speeltafel van vtech voor 3 euro
man @ dromen afgelope nacht: ligt toch net ff anders dan ik dacht. verstond m vannacht ook niet echt duidelijk maar hij had niet gedroomd dat ik zelfmoord had gepleegd maar zn broertje. en dit ligt heel gevoelig voor hem want die heeft 2x écht zelfmoord poging gedaan ruim 3jaar geleden. hij heeft int ziekenhuis en alles gelegen, lang verhaal. maar hij droomde dus vannacht dat zn broertje t weer deed en de droom was zeer realistisch. bah ja toch wat minder lollig als ik dacht. verder ego: schommel staat!! heeft hele dag in beslag genomen maar hij staat eindelijk. D.amian gaat er morge voor t eerst op, ben heel benieuwd. Oja vandaag is ie voor t eerst mee geweest t centrum in zonder luier en hij gaf 2x aan dat hij moest plassen. kost me wel elke keer 50cent maar liever dat dan in zn broek plassen. ben zó trots! Hopen dat hij dinsdag op psz ook droog is! eerste dag na vakantie weer terug naar school
Ik geef elke morgen een fles met 1 schepje rijstebloem en begin langzamerhand ook 's avonds rond 8/9 uur nog een fles te geven met 1 schepje rijstebloem. Werkt hier echt fijn! Net ook weer een fles van 190cc opgedronken! (dat is dan 180/6) Ietsiepietsie laten staan En gelijk een dikke poepbroek Als bij jullie de kleine 's middags het meeste honger heeft zou ik het gewoon 's middags geven hoor! Maakt toch niets uit? Hier gaat het erg fijn met die rijstebloem. Donderdag heb ik hem zelfs een keer 1 theelepel pruimen/peer gegeven uit potje om de ontlasting op gang te brengen. Hij had 2 dagen niet gepoept. Hielp ook prima! Dagen daarna wel elke dag poep dus niet meer gegeven. Beetje duur om 1 theelepel te gebruiken en dan weg te moeten gooien maar het hielp gelukkig wel
Mogge dames!!! Heb tot half 9 uit kunnen slapen!!! Wat een primeur!!! @anne: @rijstebloem: hier 1,5 schepje, soms zelfs 2 voor de nacht.. Hij doet het er goed op zie je wel .. @symptomen: misschien idd toch een testje doen?? En misschien zijn t inderdaad wel gewoon de hormonen.. Is maar één manier om daar achter te komen.. @nanni: 3 euries is inderdaad niet veel @roozjuh: nee dan ist gelijk een ander verhaal.. Hoe vond ie de schommel?? Hier: zometeen naar s-ouders blegh geen zin in, daarna naar schoonbroer om de kleine te bekijken, daarna naar mijn ouders (eten we elke zondag ) en daarna niks meer..
Sappie, druk programma voor de boeg! Ik ga vanaaf denk ik ook maar eens 2 schepjes proberen Half negen is fijn zeg! Hier 23-5-8 uur vannacht.
sappie oee half 9 wat lekker!! schommel vind ie super hier trouwens gestopt met rijstebloem, ze vind t opeens niet lekker meer lijkt t. naja dan maar niet ze heeft vannacht wel weer lekker 8uurtjes geslapen!