Hier een chagrijnige man en dus ook nu een chagrijnig kind... Man komt wat slaap tekort en dan is zn geduld flink gedaald. D wilde mama even goeie morgen zeggen maar mn man wilde dat ie naar beneden ging. Beide hielden vol en mn man 'verloor' de strijd. Dus nu 2 mega chagrijnige mannen... Fijn! Oja en ben ongi bah!
roozjuh , changrijnige man HIER OOK , Ongi OOK HIER sinds gister avond , man is changrijnig door A ze heeft nogal een periode 'mijn wil is wet' en ja ook snachts , Ik sta enkel op voor D , manlief nog geen een keer gedaan een flesje of een luier ook niet trouwens , hij doet A ik D , hij vind hem nog zo klein zie dat ie wat mis doet ofzo
Peek: moet je hem maar mijn bevallingsfilm laten zien dan ziet ie hoeveel een baby kan hebben. Die maak je echt niet zomaar 'stuk' zoals veel mannen denken haha. Sinds mijn man dat filmpje heeft gezien gaat hij veel relaxter en gemakkelijker met C. om. Enuhh hier gaat hij 9 van de 10x eruit voor beide kids. Vandaar ook die woede uitbarsting net denk ik. Maar mijn rug is zo verrot snachts pff O en hier ook 27graden vandaag pff ik weet al bij het idee
hier moet ie er niet uit alleen dat A soms zo lastig is dat hij ze bij ons neemt hoeft ie zen bed niet voor uit hoor haha , ja ik snap het ook niet bij A deed ie dat wel allemaal hier ook rond de 30 graden vandaag en moet met de kindjes weg pffff en A heeft gister haar laatste inenting gehad en had koorts vanmorgend (2uur geleden) pcm gegeven en ze is terug wat in slaap gevallen , bij papa uiteraard zal hem zo is wat chagrijniger maken hij moet opstaan haha moeten rond 10 uur vertrekken
Shit, wij hebben spruw te pakken. Alleen V eerle heeft het, maar uiteraard moet ik behandeld worden, en dat zou dan ook moeten volstaan voor mijn oudste. Heb het nog nooit gehad, en het blijft hopelijk bij 1 keer, want wat een GEDOE! Alles moet gewassen, uitgekookt, ik kan mijn gekolfde voorraad denk ik grotendeels weggooien, en ik moet V eerle gaan teisteren met een wattenstaafje met spul de komende weken. Na ELKE voeding. Ook 's nachts dus. En ik heb al zoveel nachtrust . Dus. Ik heb even onwijs de pokke in op de moment :x %#@*$!!
van 5.20 tot 7.40 geslapen en toen nog van 8.10 tot 9.30 niet veel dus.... heb de kleine korte mouwen aan gedaan.. kan nu toch wel met 27 graden en overmorgen is ze 4 weken?
oww balen evenstar! sterkte ongi nergens te bekennen maar vloei ook nog steeds zo af en toe mannen en nachtactiviteiten.. uh hier ook niks, vanmorgen heeft ie om 7.40 n luier gedaan (moet t wel vragen) lekker wandel weer! en ga de vogelpoep van ramen halen, wasje en dat is t voor vandaag
Hè bale meid! Dikke knuf! Hier ook spruw, alleen heb ik het en de kleine niet gelukkig. Ik heb zalf gekregen wat ivoor elke voeding dun op mijn tepels aan koet brengen zodat de kleine het via de tepel binnen krijgt! Hoop dat het snel over is want het doet wel erg pijn! Als die kleine dat ook voelt is het echt geen pretje
Ja hoor kan prima! Af en toe even hekje voelen, als je het idee hebt dat het koud aanvoelt dan iets warmers aantrekken.
@ mannen en nachtactiviteit: hier ook niets maar vind het niet erg geef toch bv man kan beter slapen, werk ook5 dagen Gisternacht heeft hij wel heel goed geholpen, kon door de bo en de koorts bijna niets dus ik heb gevoed en man deed de rest (uit bed halen, boeren, terugleggen) Hier gelukkig weer wat opgeknapt ben alleen nog ontzettend moe.... Warme weer werkt ook niet echt mee maar ach we klagen niet! M.ark ligt al op bed en de kleine slaapt dus even rust nu.
Hi meiden! Hier goed nieuws! Onze kleine meid is uit het zh! Wat een opluchting!! Ze heeft een heel heftige vorm van voedselallergie met symptomen die ze nog nooit gezien hebben. Net als mijn zoontje. Gelukkig waren we er bij haar veel sneller bij dan bij hem dus zij heeft minder lang pijn moeten hebben en er zijn vele nare onderzoeken bespaard omdat we het aangegeven hebben wat het waarschijnlijk was. Gelukkig maar! Lang leve de goede zorg in nerderland en lang leve de zorgverzekering! Net twee blikjes voeding gehaald bij de apotheek a400 gram. 142,90. Shocking! Maar goddank bestaat het en is het verkrijgbaar en vergoed door de verzekering. Ik besef mij dat mijn kinderen het waarschijnlijk niet gehaald hadden als wij niet in zo'n ontwikkeld en rijk land zouden leven! Het gaat nu beter met haar hoewel ze wel nog steeds aan het bijkomen is en pijn heeft in haar buik door de verkeerde voeding. Volgende week woensdag weer terug naar zh voor controle. Mijn kleine dappere muisje!! @juffie, dank je wel voor je lieve berichtje! Je mag mij altijd contacten als er iets is waar ik je mee kan helpen!!! Ik hoop dat het snel beter met je gaat! En wat fijn dat je ook goed voor jezelf zorgt! Goed te horen! @ lionne Ik was vorige keer ook zo onzeker. Praat er over en bedenk je dat het niet perfect hoeft! En iedereen is in het begin wat onhandig en onwennig.Je moest eens weten! Ik had handen in het haar toen mijn zoontje maar bleef huilen. Ik ging mee huilen en uiteindelijk heb ik heel wat uren op het balkon doorgebracht! Box voor het raam, kon ik m goed zien en in de gaten houden maar wel het geluidwerende glas er tussen!! Ik op de tuinstoel (even ter info: het was januari en er lag steeds sneeuw) @ gewicht Ik weeg nu een kilo minder dan voor de zwangerschap maar ik begon al veel te zwaar! @evenstar Wat vervelend! Dat is idd een gedoe!! Hoop dat het snel over gaat! Wel spul gelijk gehaald bij de apotheek? @slapenloze nachten Hier ook een kleintje wat regelmatig op de toppen van haar longen brult! Ze eet om 24.00 en om 03.30 , daarna huil uurtjes en om 6.30 weer eten en om 7.30 wil ze nog wel wat. Dit is tot nu toe haar patroon. Maar ze drinkt zo weinig dis wanneer het kan moet ze eten! @hier. Ik voel dat de stress en de zorgen, mijn bekkenpijn en slaapgebrek zijn tol hebben geeist. Dit bovenop een knal ruzie met mijn moeder en zus. Mijn zus heeft een griep met opgezette klieren en wilde langs komen in het zh naar de baby en ik zei dat ze dat beter niet kon doen. Zowiezo niet bij een pasgeboren baby maar dan al helemaal niet bij een pasgeboren zieke baby met nog lagere weerstand. Boos was ze!!! En sinds het moment dat mijn kleintje dus zo ziek het zh in ging heeft ze zich niet meer laten horen Zelfs niet toen het zó slecht ging dat ze aan de monitoren moest en het benauwd had. Mijn moeder was daardoor ook kwaad op mij. Zó zielig voor mijn zus! Dus gisteren kwam mijn moeder hier thuis ruzie maken en mijn zus heeft te kennen gegeven dat ze me niet meer wil zien. Nou dat kon ik er ook nog wel bij gebruiken!! Absurd! Dan te weten dat ik nooit ruzie heb! Maar met mijn zus gaat het mis sinds ik zwanger was. Ze is 35 en heeft grote kinderwens maar geen man. Jaloezie dus. Ik leg mij er bij neer. Ik ben te moe geestelijk en lichamelijk, te erg geschrokken, bekkenpijn en een opknappende baby en een klein jongetje wat van slag is. Ik heb even iets belangrijkers te doen dan ruzie maken... @ vandaag Wat gaan jullie doen vandaag? Mijn hoofd wil vanalles! Er uit en op pad. Maar hoe doen jullie dat? Ik ben nog terug houdend met een kleintje van twee weken om daar mee op pad te gaan. Die moet met name nog veilig thuis zitten toch? Wat doen jullie?
Zat net een topic te lezen over autostoeltjes. Denk eens even kijken tot hoe zwaar je een kind in de romer stoel mag zetten.... Nou tot 13 kg dus en Laar M.ark nu al 15 zijn Leuk mogen dus omheen nieuwe autostoeltjes..... bah... Moet maar van het belastinggeld als dat eindelijk eens binnen gaat komen.....
@ Eef: wat goed nieuws! Heerlijk om. De kleine weer thuis te hebben! Jeej wat is die voeding duur! Wordt het volledig vergoed? Niet fijn dat je steeds zo'n ruzie hebt met je moeder en zus..... Ik had ook nee gezegd als er een ziek iemand wilde komen hoor! Dat hebben ze maar te snappen! Wat ik vandaag ga doen? Als ik niet zo moe was geweest ging ik lekker te wandelen, drinken en wat lekkers mee en een groot blok om! Heb er alleen de puf niet voor vandaag.... Misschien straks nog even een klein rondje bij het kanaal langs (is hier vlak achter).
@eef. nou wat een drama maken ze ervan zeg. Lekker aan je eigen gezin denken hoor! Je doet het super! Ik ben na 10 dagen naar de super gegaan voor boodschapjes met de wandelwagen. Doe nog niet echt shoppen of hele drukke dingen. eergister bij een vriendin op de koffie (maar n is al wat ouder) Zou ook niet te bang zijn om een blokje om te gaan, mits dat medisch natuurlijk mag(?) Wat fijn dat de verzekering het dekt en niet teveel denken in wat als. Je kan jezelf helemaal wappie maken daarmee en daar hebben je kindjes ook niks aan. Hoofd omhoog, lekker je rust pakken en doen wat goed voelt. dikke knuffel!
@Enneih. hier ook moe, komt doordat ik de halve nacht met n op de bank gezeten heb tot ze eindelijk sliep. Wilde niet dat mn vriend ook zn verrotte nacht zou hebben want die is weer aan het werk namelijk. Zou ook wel een flink blok willen wandelen maar ook te moe, dus ga eerst even e.a in huis doen. N was huilerig heb dr in dr wippertje gedaan en na wat wiebelen slaapt ze nu kan ik even e.a doen. Huis. Hebben jullie ook zn berg was? en is ook alles sneller vies (meer vaat, vaker schoonmaken) mijn hemel hoe ga ik dat straks doen als ik weer ga werken? Wanneer moeten jullie weer beginnen? Ik 26/9 (heb mn zomervakantie achter mn verlof aan gedaan) Ga maar even de zooi opruimen snel de stofzuiger er door en dan hopelijk nog wat puf voor een blokje om straks. Die vogelpoep ramen komen vd week wel.. groetjes
@ Lin: ja zag vannacht dat je wakker was toen D eten wilde hebben.... Niet leuk maar tja je doet er zo weinig aan! Hoop voor je dat je vannacht wel kan slapen en de kleine ook! @ huis: er komt geen eind aan het schoonmaken, wassen enz... Echt erg draai gemiddeld 1 was per dag, gisteren heeft smoeder de bedden gedaan en die heb ik vandaag maar weer gedaan omdat ik door de koorts doorweekt was vannacht, heb 3 shirts verslonden en 4 dekbedhoezen 2e was is net klaar zo nog een bonte was en dan ouden we er weer mee op De keuken mag m'n man straks doen daar heb ik echt geen puf meer voor en het huishouden komt morgen wel weer Ik moet ook eind sept weer aan het werk, weet de datum niet precies.... Verlof loopt 3/9 af en dan nog 3 of 4 weken vakantie ligt aan het weer
Boefjesmama: Begin zwangerschap: 68,5 kilo eind zwangerschap: 78,3 *Streefgewicht: 68 kilo 14-6: 73 kilo 27-6: 70,1 kilo Chanelle noah: Begin zwangerschap: 57 kilo eind zwangerschap: 69 kilo *Streefgewicht: 59 kilo 27-6: 62 kilo Moielle: Begin zwangerschap: 74 Eind zwangerschap: 94 ( ) 27-6: 84.3 (om precies te zijn ) Lin2011: Voor de zwangerschappen mei 2011: 70 kilo Deze zwangerschap: 72 kilo gestart Gewicht einde zwangerschap: 91 kilo Gewicht: 25 juni 80 kilo Streefgewicht: 70 kilo   Juffie27: Voor zwangerschap 67 kilo Einde zwangerschap 79 kilo Nu drie weken na bevalling 65 kilo *Streefgewicht: 60 kilo Maart: Begin zwangerschap: 63 kilo eind zwangerschap: 81 kilo *Streefgewicht: 60 kilo 27-6: 68.7 kilo Wil je erbij? Qoute dit bericht, haal de qoutes voor en achter het bericht weg en vul het lijstje aan
Ik moet 3 sept. weer beginnen. Ben vergeten vakantie aan te vragen en het rooster is al klaar. Die man van mij spoort niet. Volgende week zou hij woensdag weer moeten gaan werken. Nu gaat hij maandag en dinsdag extra werken. Hij werkt 26 uur, maar komende week is hij alleen donderdag vrij. Ik weet het niet... Hij wéét dat ik het doodeng vind om met F. alleen thuis te blijven. De mafkees! Oeh, ik ben echt woest. Hij is nu bezoek ophalen.