Heej dames, Ik heb mijn streefgewicht aangepast want ik heb altijd 55 gewogen en het zou fijn zijn als ik mijn oude gewicht weer zou hebben, al ga ik er niet vanuit dat dat lukt ahahah. Boefjesmama: Begin zwangerschap: 68,5 kilo eind zwangerschap: 78,3 *Streefgewicht: 68 kilo 14-6: 73 kilo 27-6: 70,1 kilo Chanelle noah: Begin zwangerschap: 57 kilo eind zwangerschap: 69 kilo *Streefgewicht: 55 kilo 27-6: 62 kilo Moielle: Begin zwangerschap: 74 Eind zwangerschap: 94 ( ) 27-6: 84.3 (om precies te zijn ) Lin2011: Voor de zwangerschappen mei 2011: 70 kilo Deze zwangerschap: 72 kilo gestart Gewicht einde zwangerschap: 91 kilo Gewicht: 25 juni 80 kilo Streefgewicht: 70 kilo   Juffie27: Voor zwangerschap 67 kilo Einde zwangerschap 79 kilo Nu drie weken na bevalling 65 kilo *Streefgewicht: 60 kilo Maart: Begin zwangerschap: 63 kilo eind zwangerschap: 81 kilo *Streefgewicht: 60 kilo 27-6: 68.7 kilo @ kleding, ik heb M gewoon met lange mouwen liggen en ze heeft het niet te warm ofzo. Maar bij ons binnen is het altijd lekker fris dat scheelt veel. Ik geef M elke dag een heel nieuw setje kleding aan want vind dat gewoon lekker fris en leuk om elke dag weer iet leuks uit de kast te kiezen ahhaha. @ vloeien, ik begon net toch ineens te vloeien??? Ik was gewoon ineens doorgelekt, echt raar maar nu lijkt het welminder te zijn... @ luier verschonen, nou dat herken ik dus ook dat als ik net de vieze luier onder haar billen uit haal dan leg ik meteen een schone luier eronder en dan gaat ze gauw plassen of poepen ahhaha. Het boefje dat ze is.... @ peekaboo, ik zag dat jij bij het wintopic de cadeaukart van prenetal had gewonnen, gefeliciteerd !!!! leuk zeg ahahah. Fijne dag ladies !! Kuss
Boefjesmama: Begin zwangerschap: 68,5 kilo eind zwangerschap: 78,3 *Streefgewicht: 68 kilo 14-6: 73 kilo 27-6: 70,1 kilo Chanelle noah: Begin zwangerschap: 57 kilo eind zwangerschap: 69 kilo *Streefgewicht: 55 kilo 27-6: 62 kilo Moielle: Begin zwangerschap: 74 Eind zwangerschap: 94 ( ) 27-6: 84.3 (om precies te zijn ) Lin2011: Voor de zwangerschappen mei 2011: 70 kilo Deze zwangerschap: 72 kilo gestart Gewicht einde zwangerschap: 91 kilo Gewicht: 25 juni 80 kilo Streefgewicht: 70 kilo   Juffie27: Voor zwangerschap 67 kilo Einde zwangerschap 79 kilo Nu drie weken na bevalling 65 kilo *Streefgewicht: 60 kilo Maart: Begin zwangerschap: 63 kilo eind zwangerschap: 81 kilo *Streefgewicht: 60 kilo 27-6: 68.7 kilo Einneh: Voor zwangerschap: 62 kg Einde zwangerschap: 78 kg *streefgewicht: 62 kg 28/6: 66,9 kg
Weet trouwens iemand hoe ik deze dozen aan moet vragen, of wat ik hiervoor moet doen? -De etos doos? Nemen hun contact met mij op? -De prenatal doos? Nemen hun cantact met mij op? -De c1000 doos (geboortekaartje afgeven bij een filiaal dat aan deze actie meedoet toch?) Kuss
boef, mijn man sorteert dus bijna nooit wit gaat gewoon bij spijkerbroeken en handdoeken gaan samen met ehhh ja alles wat nog in de trommel past zo'n beetje kleertjes: nee zeker niet elke dag. vind t zonde om schone kleding aan te doen als t andere ook nog gewoon schoon is. zo blijf ik wassen Nee hoor, schoon? dna gewoon nog een keer aan. of als t aan mn man ligt, nog steeds aan want ze gaat zo met kleding en al t bedje in snachts cn: je krijgt vanzelf bericht dat je mag komen ophalen voor zover ik weet. C1000 mag je ook copie en plus markt ook (heb ze gemailed ) ego.. ehh weinig te melden. heb voor 2de dag een middag dutje gedaan tegelijk met de kids. heerlijk! vind t toch best een wonder dat ik D in slaap krijg smiddags. doet ie al weken niet meer. Nu de week- en verjaardags boodschappen doen en bedenken wat we gaan eten
effe ego , vandaag wezen shoppen , nouja luiers , heb 48 euro betaald en 45 euro korting gehad was in kruidvat 6(mid)pakken , 3 voor D en 3 voor A , doekjes ook 10 euro korting , nou heb een goede deal gedaan denk ik haha , het is hier snikheet en onweer is niet ver meer af word hier donker en stikbenauwd binnen , pff alles staat nu tegen elkaar op open , en D ligt veilig uit de tocht
CN. Ff op sites geboortedatum invoeren. Dan gaat alles vanzelf. Wassen Hier elke dag schoon pakje. Maar niet vaker hoor! Heb al genoeg was met die duizende hydrofiele luiers die ik voor alles gebruik xD Gewicht. Nog niet op weegschaal gestaan. Ga toch nie lijnen zolang ik BV geef
@ dozen ophalen, Ja ik heb geloof ik op wij.nl haar geboortedatum opgegeven maar verder volgens mij niet. Maar dan wacht ik wel op nader bericht van hun. heeft iemand van jullie al bericht gehad ? Zo ja hoeveel weken na de geboorte ongeveer? @ kleertjes, ja onze kleine meid slaapt ook met haar kleertjes van die dag aan maar elke ochtend krijgt ze een nieuw setje. En ja ik merk inderdaad wel dat ik een stuk meer was heb nu ihihi maar ik doe ook het wiegje 2 x in de week verschonen en gebruik inderdaad ook een heleboel hydrofiele luiers, monddoekjes etc... hahah nou ja zo blijf ik wat te doen te hebben toch @middag dutje, ow heerlijk... Ik hadme voorgenomen om dit ook te blijven doen voorlopig maar sinds de kraamzorg weg is, is het er niet meer van gekomen. Want heb veelste veel te doen of kraamvisite. Wel houd ik genoeg rust door te zitten tussendoor maar slapen komt er niet meer van. @ moe, Ik merk dat onze kleine meid erg suf is. Hebben jullie kindjes dat ook? Ik denk dat het van de warmte komt maar ik voel me meteen een beetje onzeker want ik wil het zeker goed doen voor haar. Ze ligt in alleen een romper met lange mouwen onder haar dekentje. Normaal slaapt ze onder 2 dekentjes en een badcape en ik heb voor die hitte hde badcape eraf gehaald en haar kleding uit. dat zou toch wel goed zijn toch? verder mopperd ze niet ofzo dus zelf is ze tevreden maar ik word er zo onzeker van omdat ze zo suf is. Wel eet ze gewoon goed ... @ afvallen, Ik doe ook nog niet aan afvallen hoor want ben ook veelste bang dat de borstvoeding terug loopt. Wel ga ik elke dag een stukje wandelen met M en ik doe weer veel in huis. Maar ik zorg wel dat ik nog veel eet en drink want iok hoop het borstvoeding geven nog wel een tijdje te mogen doen. @ gewone kleding, ik durf mijn eigen broeken nog niet te passen wat ik vind nu dat ik alweer veel buik kwijt ben maar als ik mijn eigen broeken niet aankan voel ik me denk erg onzeker Hebben meer dameshier last van? Wel ben ik al veel van mijn buik kwijt. Mensen vinden mij al best slank zo snel na de bevalling, maar ik moet zeggen dat ik er wel op let wat voor topjes ik draag nu ahahha @peekaboo, goeie deal !!! want het is toch allemaal al duur genoeg Slaap lekker dames !! Kuss
Boefjesmama: Begin zwangerschap: 68,5 kilo eind zwangerschap: 78,3 *Streefgewicht: 68 kilo 14-6: 73 kilo 27-6: 70,1 kilo Chanelle noah: Begin zwangerschap: 57 kilo eind zwangerschap: 69 kilo *Streefgewicht: 55 kilo 27-6: 62 kilo Moielle: Begin zwangerschap: 74 Eind zwangerschap: 94 ( ) 27-6: 84.3 (om precies te zijn ) Lin2011: Voor de zwangerschappen mei 2011: 70 kilo Deze zwangerschap: 72 kilo gestart Gewicht einde zwangerschap: 91 kilo Gewicht: 25 juni 80 kilo Streefgewicht: 70 kilo   Juffie27: Voor zwangerschap 67 kilo Einde zwangerschap 79 kilo Nu drie weken na bevalling 65 kilo *Streefgewicht: 60 kilo Maart: Begin zwangerschap: 63 kilo eind zwangerschap: 81 kilo *Streefgewicht: 60 kilo 27-6: 68.7 kilo Einneh: Voor zwangerschap: 62 kg Einde zwangerschap: 78 kg *streefgewicht: 62 kg 28/6: 66,9 kg Evenstar: Voor zwangerschap: 68 kg Einde zwangerschap: 86 kg Streefgewicht: 70 kg 28/6 (2 weken na bevalling): 74 kg
Ik zal wel de enige idioot zijn die als streefgewicht hoger dan startgewicht heeft, maar de vorige keer ben ik na de zwangerschap zo hard afgevallen (tot 59 kilo, ben 1.84) dat het niet ok meer was. Maar goed, wie weet heeft de bv dat effect nu niet zo.
Peekaboo: dat is nog eens een goede deal. Lekkere korting. CN: bij felicitas(etos) kun je ook zelf datum doorgeven dacht ik. Vriendin mocht de doos ophalen dochtertje is 6-7 wkn. Die gaat best snel dacht dat prenatal met 3mnd was ofzo. Warmte: ik zou niet teveel kleertjes uittrekken. Je kunt beter kleertjes aanhouden en dekentje minder doen. Als ze zich blodd trappelen liggen ze meteen zonder kleertjes. Een deken minder scheelt dan omdat ze de kleren nog hebben om zich warm te houden.
Te warm of te koud: kan je heel simpel checken door haar nekje te voelen. Enuhh 2dekens plus een doek EN kleding? Kolere nou hier gewoon setje kleding en een dun lakentje met dekentje. En dat vind ik al erg warm voor haar. Nu idd met dit weer alleen romper en dan laken + dekentje Iemand vroeg iets over rijstebloem en johannes dinges. Johannesbroodpitmeel of rijstebloem? | Onrustigebaby.nl Hier vergelijken ze de 2 en leggen ze duidelijk uit welke te gebruiken voor welk doel
Hoe lang duurt het trouwens voordat je die reactie van Simply coulors krijgt om dat mutsje te maken. Of word dat mutsje gewoon opgestuurd.?? Iemand al het kadootje van Happy kidzz gehad? Ben wel heel benieuwd. Zal een flesje maken. Dametje verschonen en dan lekker slapen.
Hier kleertjes, lakentje, fleece dekentje en katoenen dekentje. Maar ga denk ik zo een laagje afhalen. Tis best warm bij ons op de kamer. Trusten Roozjuh (en de rest) Succes met voeden en verschonen vannacht. Damm ga een koorstlip krijgen. geen kusjes meer voor mijn kids en vriendlief dus voorlopig. En smeren smeren smeren.
Ja van dat mutsje ben ik eigenlijk ook wel benieuwd want ik heb mijn gegevens ingevuld en nog niks gehoord verder. Ik ben erg benieuwd ahhahah. @ de rest, merken jullie het ook aan jullie kindje dat ze suffer zijn van de hitte want ik ben zo bezorgd om haar Kuss
Met 3weken oud kreeg ik mailtje van ze. Had paar dagen ervoor doorgegeven op wij jonge ouders dat ik bevallen ben. Je krijgt dan mail dat je mutsje kan maken, kleur uitkiezen en dan verzenden. Vandaag mail gehad dat ie onderweg is. Van happy kidzz nog niks ontvangen, ben heel benieuwd
Zo, al mijn mannen slapen Hoop dat D blijft slapen... Hij wordt nog wel eens wakker als je hem in zijn bed legt en dan wil hij weer aan de borst in slaap vallen..... @ CN: ik vond D vandaag niet suf maar hij heeft zowel vanmorgen als vanmiddag 5 uur achtereen geslapen op zich wel lekker maar dat doet hij anders overdag nooit.... D heeft hier kleertjes aan in bed en slaapt onder een dun lakentje en katoenen fleace dekentje.
Pff wat een nacht. T had last van zijn darmpjes. Hele tijd scheten en spuitluiers.. Kwam om 22:00, 00:30, 3:00, 5:30 en nu net weer. En 'normaal' slaapt hij na een voeding direct... Vannacht dus niet. Ga eens kijke of ik nu nog kan slapen. Warmte, Snikheet hier. T ligt in zijn kleertjes onder een laken. en heeft het nog te warm volgens mij..
Ow jee dat is geen fijne nacht Bijntje! Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen! Knuf! Hier 7.45 wakker van de oudste dus lekkere nacht gehad. Zal hem er even uithalen en dan rustig opstarten eerst maar een paar bakkies koffie
Goede morgen ladies, Zo om 7:00 werd ik wakker gemaakt door onze kleine meid. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen en niet meteen om niks zorgen maken om haar. Ik houd ook gewoon super veel van ons dochtertje en zou me geen leven zonder haar voor kunnen stellen @ hoe kleden jullie je kids vandaag aan als ze mee naar buiten gaan? @ slapen, onze kleine meid heeft ook goed geslapen vannacht. Ze had om 12:30 voeding op en daarna riep ze nog om 3:30 en daarna om 7:00 weer. Ze doet het steeds beter s'nachts. gelukkig hahaha. @mutsje, dan wacht ik gewoon rustig af op een mailtje van hun ahhaha. Fijne dag ladies !!!