Hey bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag over de ticker..zal zo nog eens kijken.. En bedankt voor je lieve reactie! Ja het is allemaal best veel..en probeer ook sterk te zijn. Dat lukt me eigenlijk best goed..denk dat dat komt doordat ik besef dat ik er ook niet meer had kunnen zijn.. dus geniet nu dubbel en probeer positief te kijken naar elk klein stapje.. Vandaag voor het eerst staand gedoucht!! weer een stapje! @mamatime ik ga komende tijd toch proberen om B wat vaker wakker weg te leggen, want hij ligt toch wel erg vaak bij mij.. ik geniet er wel van hoor, maar denk dat ik ook behoefte krijg aan iets meer tijd voor mezelf.. @ zuigbehoefte ik weet niet hoe lang dat duurt, maar B heeft het ook. T had het als baby ook en wij hebben toen wel speen gegeven als hij nog zocht op zijn handjes vaak bij inslapen..of bij krampjes als troost..wanneer ie sliep liet hij hem vallen of haalden we hem uit mondje.. Op een gegeven moment gewoon niet meer volgens mij had hij al geen speen meer bij 3 maanden.. Nu doen we dat ook bij B.Van CB zeiden ze dat dat geen kwaad kon en speen is makkelijker af te leren als duim.De speen schijnt zelfs te helpen tegen wiegendood.. maar goed denk dat het gewoon belangrijk is dat je baby niet hele dag met die speen in de mond zit..
Bloem: heerlijk he dat verliefde gevoel. Zo zat ik net ook naar mn kleine meid te kijken, totdat ze een mega ruft liet haha. En vanmiddag zag ik D lekker spelen met waterpistooltje en zn auto wat ie voor zn verjaardag heeft gekregen, ja heerlijk gevoel! Pure geluk voelt goed
Zo ik was weer even aan het bijlezen..veel hekenbaars.. zie dat meer hier last krijgen van de vermoeidheid... hopelijk gaan de beebs snel doorslapen en een ritme vinden. wat dat betreft heb ik wel respect voor de BV mama's..ik geef zelf geen bv meer.. ik werd er erg onzeker van en vond het erg pijnlijk.. Lijkt me soms erg vermoeiend als je kleine heel vaak aan de borst wil..dus knap dat jullie volhouden.. ik heb zelf meer rust gekregen toen ik aan de FV ging..grappig dat ook B soms een regeldagje heeft...wil ie ineens meer en vaker de fles.. @ Eef jij ook bedankt voor je lieve reactie!! Mijn vriend heeft zorgverlof opgenomen en verder helpt mijn moeder me.. ik doe zoveel mogelijk zittend of liggend.. B slaapt veel dus knuffel hem veel..het gaat best goed.. soms een jankbui, maar denk dat elke vouw dat wel zou hebben in mijn situatie..ben nog niet bang voor een PND.. slim dat je bent begonnen met sintjanskruid! Kan me heel goed voorstellen dat je bent geschrokken van zhuisbezoek.. knuffel voor jou!! Is denk ik best zwaar zo met twee kids alleen en pijn en onzekerheid.. komt goed!! Slim van je om die ploegendienst te doen, slaap is belangrijk!!! haha moest wel lachen om je doosopmerking... gelukkig zit ie niet op je voorhoofd inderdaad!!! Na mijn eerste was ik bijna helemaal uitgescheurd en zag er ook niet uit, maar is weer goed bijgetrokken hoor... het is ook nog maar pas geleden meid..even geduld! Komt vast goed!! Doe je wel van die oefeningen voor je bekken..je weet wel aanspannen/ontspannen? @ Lin ook nog bedankt voor je beterschapswensen.. @ Allemaal sorry vergeet verder veel...hoop dat we vannacht lekker slapen allemaal.. ow en ik hoor B weer...die heb ik net weggelegd, maar dat pikt meneertje niet
haha zie het helemaal voor me...helemaal in love en dan ineens een mega ruft haha.. maar inderdaad ik kan ook uren kijken naar mijn mannetje..pure liefde en geluk...erg mooi!!
Eef, de pil en st. Janskruid werken Niet samen. (ik weet het, het is nog vroeg om erover te denken, maar voor je te snel weer zwanger bent..) F heeft een goede dag vandaag. Ze is lekker rustig en heeft veel bij mij gezeten en lekker geknuffeld. Ik hoop dat ze vannacht ook lekker doorslaapt. (anders moet ik er alleen uit, want manlief moet morgen aan het werk). Met een beetje mazzel slaapt ze van half twaalf tot vijf ofzo. Marc moet er rond die tijd toch uit, want hij moet om zes uur de deur uit.
@ Lionne thanks ja dat wist ik wel, maar was ik ook weer vergeten...maar Eef gebruikt het ik niet...wellicht nog..even aankijken hoe het gaat... Fijn dat F lekker rustig is..hoop dat je een goede nacht gaat hebben! Zou lekker zijn half twaalf tot vij..doet ze dat al?? B meldt zich echt om de drie uur soms vier..maar das nie vaak... Laatste voeding vaak pas twaalf..en dan weer om drie en half zeven ofzo... Nou B ligt weer op mijn buik..ach ja laat maar even liggen lekker knuffelen
Ow wat heerlijk! Ik ben jaloers! T sliep met 6 weken echt door..B is nu drie weken dus nog even geduld denk ik... Vijf uur slaap zou fijn zijn...vooral nu voor mijn vriend want die doet vaak de nacht vanwege mijn gezondheid nu.. Geef je BV of FV?
N. was gisteren heel veel wakker en vandaag slaapt ze onwijs veel. morgen voor het eerst CB. hopelijk nog geen prikjes(?) vanavond ook heel veel gedronken steeds wat. Ze ligt nu eindelijk te slapen in dr bed. (voor hoelang weet niemand) wasmachine is kaduk hier dus moeten een andere ik lees mee hoor. Roozjuh was het leuk vandaag? (hier was het slecht weer)
Lin volgens mij krijgen ze eerste prikje met 2 maanden.. balen van je wasmachine! niet handig met een baby en altijd duur zulke geintjes...bah EK staat hier op...vriend is in een andere wereld hihi
Lionne ok fijn dat het lukt met de BV.. lekker joh dan hoef je er ook niet zo vaak uit in de nacht.. ach ja moet maar even geduld hebben denk ik..hebben geprobeerd om laatste voeding meer in de fles te doen, maar dat helpt ook niet of hij laat gewoon deel staan.. dus tja..meneer wil gewoon lekker om de die uur.. kunt er bijna de klok gelijk op zetten..best knap!
@juffie. ja dat ding bleef hangen bij het wasprogramma en gaf melding van de afvoer. alles nagekeken doet t nog niet nu heeft mn vriend m opengemaakt.. hahah nu doet ie het helemaal niet meer.. (hij is nog ermee bezig maar ik geloof t wel met dat ding) wilde even checken of er niks vastzat maar dat was niet zo dus kunnen 2 dingen zijn. die duurder zijn om te repareren dus kopen een andere. Achterlijke LG machine.. pas in augustus 4 jaar oud maar garantie van 2 jaar. Bol.com heeft een mooie aanbieding van AEG dus dat zal m wel worden. Goede revieuws over. Kan inderdaad niet zonder met zn kleine nu! O ik heb zelf net voetbal aangezet. Gewicht gaat nog niet zo lekker 79.5 voor het weekend was ik blij maar vanmorgen was het weer 80.3... heb ook niet zo heel gezond gedaan t weekend maar het schommelt wel wat erger. Blijf rond die 80 hangen O prikje niet dus morgen! beter vind dat zo zielig..
Haha Lionne ja dat klopt...ik ben wellicht te positief ingesteld hihi...dacht dat dat al vaak gebeurde..ach ja hoop het voor je dat het nieuw ritme is! @ lin ja dan is vaak beter om een nieuwe te kopen..hihi dus na je vriend doet ie het helemaal niet meer.. handig ja ik kijk ook altijd naar revieuws wel fijn.. En geef jezelf een beetje tijd...je bent net vier weken geleden bevallen..heeft ook tijd nodig.. zou ook maar 1 keer per week op de weegschaal gaan staan denk ik.. ik sta op 65 iets minder dan voor zwangerschap..maar wil nog vijf eraf..maar wacht totdat ik me wat beter voel....merk dat ik echt behoefte heb aan veel eten nu...mijn lijf is nog aan herstellen van de bloedtransfusie..dus lijnen moet maar even wachten..
Ow en prikjes zijn inderdaad zielig...ik liet meestal mijn vriend T vasthouden..ik ben een watje..stond ik zelf bijna te janken..terwijl ze het zo vergeten zijn..
Veel gelezen maar echt een zeef. Sorry meiden. Tijd gedood tot de laatste fles. Die gaan we maken en dan zelf ook lekker slapen. Roozjuh: kreeg mail van Hk. dat het presentje eraan komt ivm oogonsteking kwam het later oid. Zou deze week komen
Herkenbaar boefjesmama hier ook een zeef...duurt nog wel even denk ik.. Slaap lekker! B gaat zich zo melden voor laatste fles...pfff heb liever om elf uur...maar kwam niet zo uit vandaag.. Slaap lekker allemaal!
Grrr... Slaapt de baby door, maakt manlief je tot twee keer toe wakker. Met een slaapdronken hoofd was ie op zoek naar de baby.. Hij ging zelfs onder mijn deken zoeken. Terwijl de baby gewoon in haar bed lag te ronken.
Boef wat fijn dat je mail kreeg, ik heb nog steeds niks gehoord. Jij kreeg ook mail toen je kaartje had gestuurd, zelfs die heb ik niet gehad... Hier de nacht(ochtend?) fles nu aant doen. Madam heeft van 23.30 tot 5.30 geslapen, toppie! Nu mama nog lig al 2uur wakker door pijn in m rug