Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

@ pijnlijke tepels, ja mijn tepels blijven ook wel gevoelig hoor. Inderdaad een beetje een schraal gevoel. Ik blijf ook gewoon smeren naar iedere voeding.

@ slapen baby, wat slapen sommige baby's al goed zeg :$ Hier riep ze vannacht weer tussen de 2 en 3 uur. Tja... als ze na de voeding meteen slaapt vind ik het niet zo erg maar het breekt de nacht wel zo. Vanmiddag duik ik lekker mee terug mijn bed in denk ik. Heerlijk hahah

@vergeetachtig, ja hier nog iemand. Ik loop gewoon de hele dag door op mijn briefje te kijken want ik heb een briefje met dagplanning ahahah.

Om 9:00 gaan M en ik naar het CB het is inloop. Ik ben benieuwd wat ze nu weegd hahah.

Fijne dag ladies,
    Kuss

2. Hier heeft ons meisje geslapen van 23 uur tot 4 en wilde toen om 6 uur weer drinken. Maar na een kop koffie ging t wel weer.

Ga zo ff met m'n zoontje appelflappen bakken en als die in de oven staan samen ons meisje in bad doen. Vind ie helemaal super als hij mag helpen!

Verder hoop ik vanmiddag ff wat in het huishouden te doen als meneer op bed ligt, want morgen komt het cb voor intake en mijn collega's op kraamvisite.

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hoe gaat het met de dames waarvan de man voor het eerst aan het werk is?

F sliep tot 05.00. Is toen onrustig geweest tot 09.00. Tussendoor veel gevoed. Nu slaapt ze.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zat er gister helemaal doorheen door de moeheid. Wilde vroeg gaan slapen maar de kleine bleef jengelen om de borst. Vanaf half 2 eindelijk in slaap gevallen en kwam toen om 5:15, 8:30,en 11.15. Heb dus nog ruim 6 uurtjes kunnen slapen tussendoor. Toch houdt het weer niet over :(

Vandaag voor het eerst de kleine wegbrengen naar mijn moeder voor twee uurtjes. Vind het doodeng maar we hebben een tweede sollicitatie gesprek. (Eerste was met 41 wk zwangerschap).
    Hopelijk drinkt ie goed van tevoren en houdt hij zich rustig die twee uurtjes.
    Mijn moeder vind het helemaal geweldig!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Vast wel Joekie, 2 uurtjes zal wel gaan toch? Spannend! Dapper dat je nu juist die sollicitaties doet... zit je zonder werk of loopt je contract af na je verlof ofzo?

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Succes met je solicitatie Joekie!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zeefhoofd: check! Werd vanmorge door CB gebeld dat ik mn afspraak heb gemist... Oops! Maar woon er om de hoek dus kon nog ff snel komen. Dat C zo moeilijk drinkt was geen enkel probleem. Had verwacht dat ze moeilijk gingen doen erover maar ze krijgt over algemeen genoeg voeding dus was prima

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bloem: welk email adres is dat van hk voor kaartje?? Heb nog steeds geen mail gehad dat er presentje aan komt ofzo...

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ... en zo kom ik toch nog aan mijn wasjes enzo toe... :D

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

info@2kidzz.nl
    Hier heb ik kaartje heen gestuurd.
    Had ons adres niet op de foto gezet en kreeg daardoor mail.
    Ze konden niks versturen want ze hadden geen adres.

Later ook via deze mail gehad dat het deze week komt.

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Was dus gister voor niks opgebleven tot 00:00 uur.
    Madam lag nog heerlijk te slapen, hebben haar lekker later liggen. Melde zich zelf om 01:15 uur
    Nu moet ze om half 1 maar slaapt ook nog. Fysio komt om 1uur voor haar dus toch maar even flesje geven.

Net 2,5 gewandeld met M. en Y. Heenweg naar C1000 heeft hij zelf gelopen zowat een uur over gedaan. Terug weg lekker op de Kidsit. en en laatste stuk zelf gelopen.
    Onderweg nog eve nspeeltuintje gepakt.
    Nu liggen beide lekker te tukken.

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ohh wat een mooie doek!!

Hier gaat alles wel relaxed vandaag. Vriendlief is weer aan het werk, (hij stond zowat met tranen in zijn ogen..) en T was net ff wakker toen hij weg ging, dus was wel lief.

Ons kleintje heeft ondertussen al een soort van ritme nachts,
    Hij is van 19:00 tot 22:00 wakker, dan slaapt hij tot 3:00 en dan rond 6:00 komt hij weer. Drinken en daarna weer in slaapvallen, dus wij hebben best lekkere nachten. Ik geniet zoo van ons ventje <3

Ga vanaf nu ook mijn best doen om jullie bij te houden. Maar ik kan niks beloven, ondertussen zo veel fora waar ik "actief" ben.. maar het meeste is mee lezen (nachts tijdens voeden bijv) en mobiel kan ik echt nauwelijks typen xD

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    wow even snel gelezen hoor want hoor de kleine alweer voor eten en ga daarna zelf hopelijk even bijslapen..(wat een nacht)

21.30tot00.30 geslapen toen van 00.30 tot 3 uur spoken (wakker bij mama zijn steeds drinken etc) toen van 3 tot 6.30 geslapen en daarna moest ik er om 9.15 wakker maken ivm CB bezoekje.
    Daar woog ze nu 4735 gram (1 maand oud vandaag geboortegew. was 3330gram) en nu 54cm dus 3 cm gegroeid! Ben bestwel trots!

O ook even over de afbouw voeding gehad, ga ik volgende maand mee beginnen en in een wat langer termijn dan standaard 2 weken aangezien ik zoveel voeding heb en geen trek heb ik veel pijn.

O ja wasmachine lijkt het weer te doen. mn vriend had wel 2 schroefjes over hahaha ben benieuwd! maar was nr 2 draait nu!
    1 ging goed...

Sorry voor mn ego maar dr moet er 1 eten hier.

volgende keer meer:)

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ps. geen prikjes gehad die komen met 8 weken..

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bij CB geweest en onze kleine meid is 54.5cm en weegt 3945gr(geboorte 3210gr) dus een mooie 735gr aangekomen in 4weekjes.
    Dat ze trouwens 'slecht' drinkt was geen probleem, schijnbaar heeft ze gewoon een wat kleiner maagje en wilt ze t rustig aan doen. we doen haar flesje van totaal 100cc in 2delen. eerst 60 aanmaken en daarna nog een keer 30 (met schepjes dus 100 totaal) zodra de melk namelijk wat afkoelt dan stopt ze met drinken, en das vaak na ongeveer 60cc drinken, en dan maken we nu weer warme 30 erbij :) crea met bea, maar t werkt wel :D

boef: heb nu opnieuw het kaartje verzonden, ben benieuwd

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    te vroeg geroepen wasmachine blijft weer hangen:( en die kleine is weer verder gaan slapen. schijnbaar nog geen trek..

@roozjuh. o dat klinkt goed crea bea. ja het blijven mensen he die zijn niet standaard:) Lekker gegroeid ook! Beetje bijgekomen van gisteren?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    yup wel wat bijgekomen, was echt gesloopt. lag in coma zodra mn hoofd t kussen raakte :p hihi. Vandaag niks doen. kado papier opruimen en taart eten :D oja zal ff foto plaatsen van de taart

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    de taart :D met chocolade cake en zwitserseroom(choco) vulling JUMMY!!!!
    Onderste deel was van hubby en die had een normale cake met aardbei vulling. hebben nog 3/4e van t blauwe deel over. jam jam

19. Wauw gave taart! Heb je die ergens laten maken?

Ik doe voor de kraamborrel volgende week denk ik gewoon van die kleine tompoezen cd Hema met een foto van ons meisje erop. Lekker makkelijk en staat leuk.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dametje in almere heeft deze gemaakt, die heeft vorig jaar ook verjaardags taart voor D gemaakt met zelfde vulling:

Deel Deze Pagina