Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ evenstar kan me voorstellen dat het een pittig jaartje gaat worden voor je...hou wel goed je grenzen in de gaten dan. Pfff werk is voor mij ook echt mijlenver....ik heb nog betaal ouderschapsverlof opgenomen en hoef pas eind november! Heerlijk!

@ eef zoooo herkenbaar! Hier van de week ook met een zieke T.hijs....zit je midden in de nacht met 2 kids...pfff daar heb ik me wel beetje op verkeken...maar gelukkig is dat iets tijdelijks ze hadden allebei hun nacht niet...maar dan heb je wel even momentje...vanuh....uhhhh...helluppp!
    Zo te lezen heeft je kleintje gewoon meer zuigbehoefte...wij geven gewoon de speen...waarom doe je dat niet??? Jouw pink is toch echt jouw pink hoor hahaha ik zie het helemaal voor me helemaal verkrampt zitten...pffff
    Hopelijk heb je vannacht betere nacht..en kun je je rust ergens pakken vandaag...

@ Lionne rot voor je dat je zo slechte nacht hebt gehad... maar komt echt goed....hopelijk gaat het vannacht beter!

@ dames met goede nacht...fijn! Kun je weer een beetje opladen he!

@ hier gisteravond voor eerst Nutriton johannesbroodpitmeel erin gedaan op aanraden van cb, omdat. B zo gulzig is en snel fles leeg heeft en hik en krampjes...en met hoop dat ie dan langer slaapt in nacht...
    Maar hij kreeg ontzettend krampjes erna en was gewoon heel onrustig...van half twaalf tot twee uur in de weer geweest met hem..hij was alleen rustig bij mij op buik...en om twee wilde hij alweer flesje...en we waren juist zo moe...dus was niet echt fijne nacht... daarna heeft ie wel geslapen tot zes dus dat was fijn..maar merk ook hij vandaag als je hem weglegt snel begint te mopperen en huilen..alleen op mijn buik rustig...wel lief hoor maar ook vermoeiend... ben bang dat hij dat nu al teveel gewend is..wil toch echt proberen om hem wat vaker weg te leggen...

Hebben jullie je kleintje op jullie kamer? Wij wel maar begin een beetje me te irriteren aan al die geluidjes...maar vind ook wel moeilijk om hem naar eigen kamer te doen...pfff softie he!

@ roozjuh haha je wilt wel heel graag naar ikea...trucjes verzinnen hihi
    Veel plezier als je gaat!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    annemama: ah ja die hebben wij ook :D super dingetje!!! alleen heeft mn man na 3jaar nog steeds niet door dat de poten uitsteken.. ;):D
    *glazen moet ik hard voorbij lopen bij ikea :p heb een kleine glazen tic namelijk :) heb hier echt tientalle glazen in de kasten staan haha
    *pannenrekje?? ff opzoeken, klinkt handig
    *wave!!! lekker he er ff uit zijn! tis ook heerlijk weertje

ff iemand terug zn bed in schoppen, lees zo verder :p

......

juffie: hier ligt C op onze kamer. ideaal! ik ben zo moe dat ik de kleine smak geluidjes enzo toch niet hoor :p D lag ook 1e jaar op onze kamer en vond t super. lekker dichtbij. niet dat ik de kids niet kan loslaten maar hebben niet meer kamers :) als ze straks jaar of 1 is gaan de kids op onze grote kamer en hubby en ik verhuizen naar kamertje waar D nu zit.
    O en gebruik je al infacol? werkt heel goed tegen krampjes en vast zittende lucht belletjes enzo. C ruft er flink op los :p en kan boeren als de beste

planning morgen: Dierenpark Emmen! heb er zin in. nu hopen dat mn buik het ook net zo leuk vind als ik :p Daarna wilt hubby misschien bij Hans & Grietje eten bij Harderwijk in de buurt. leuk voor D, alleen mama lust geen pannenkoeken...

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hebben ze er niks anders?

F gaat weer lekker even slapen. Papa ook. Ik ga zo de was doen. En dan om half vier naar de huisarts met z'n allen.
    Ik denk dat ik F.ieke voor die tijd nog maar een voeding aanbiedt. Een krijsend kind bij de huisarts zie ik niet zo zitten.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    weet niet, ben er nog nooit geweest. het is een pannenkoekenhuis. ff kijken of ze site hebben :)

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik vrees dat ze er alleen pannekoeken hebben...

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hmz ja idd, alleen pannenkoeken. ja of een tosti :p

7. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Kan nie slape!

Geen poffertjes of lust je die ook niet? Hier hebben ze bij het pannenkoekenhuis ook spareribs, mmmmm! Heb je al op de site gekeken?

@dierenpark: leuk! Wij hebben abonnement op Dierenpark Amersfoort. Hoop dat we maandag weer even kunnen gaan. F vind het super leuk, vooral het treintje.

Pannenrekje heet Lämplig! €3,99. We gebruiken hem ook als onderzetter.

@lionne, ja ik zou F ook vast aanbieden, heb je het in ieder geval geprobeerd. Zit je zelf misschien wat rustiger. Succes!

Poging 2: middagdutje!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nop ook poffertjes vind ik niet echt super :p ach misschien gewoon ff op mn kiezen bijten, als D maar lekker eet!

pannenrekje: o dat ding! ja die heb ik zien staan bij ikea

trusten annemama!
    hier geen middag dutje voor mij. D vertikt t om te slapen...

9. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier ook lekker naar buiten geweest.
    De buurt is duidelijk niet gewent aan de draagdoek.. Moet ff wennen aan het gestaar haha xD
    Ben nu wel bekaf en ook last van me hechtingen.. Dus misschien iets te veel van het goede geweest?

Roosjuh
    Dan ben je morgen in de buurt!! Zorg dat je beide delen bezoekt. Nieuwe deel zijn de pinguins zooo cool! En ook een mega speeltuin yukatan. Erg leuk voor D :D
    Was ik beter te been geweest had ik je kunnen meeten ^^

Ben de rest alweer vergeten..

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje ooo jammer anders had je mee kunnen gaan :D maaruhh hoorde dat nieuwe deel juist niet leuk zou zijn. maar D vind pinguins helemaal geweldig dus maybe dat we er wel ff gaan kijken. ben zelf ook niet heel mobiel maar dan gaan we gewoon 100x ergens rusten tussendoor :p

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Roosjuh: die opbergbakjes bij de kinderafdeling, beddengoed voor D?
    Slaapzakken, trein voor D.
    Leuk schattig dekentje voor C?

Bijntje: herkenbaar, hier zitten ze je ook aan te kijken als je met de doek loopt. In de stad zie je mensen gewoon omdraaien en fluisteren zag je dat...?? Terwijl het juist zo makkelijk is met twee kleintjes.

Ze zouden hier om 13uur al komen van Carglass maar zijn er nog niet.
    Oh lekker in het leven bonnen boekje valt in de bus...ff kijken!!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe is dat boekje er al joh? ff C zo weg leggen, ren ik ook ff naar de voordeur :p

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Hihi Bijntje das dan wel wennen dat gestaar...laat maar lekker kijken..zag er vast heel mooi uit...
    Is voor je lijf weer wennen denk ik..probeer nu lekker te rusten.

@ roozjuh ja wel handig zo dichtbij je bed...ik hoor hem nu wakker worden voordat ie echt een keel opzet als ie honger heeft...maar hij is nog zo onrustig na voeding..veel gekreun en getrappel...dan lig ik nog poos wakker..dus denk dat ie binnenkort wel gaat verhuizen jammer genoeg.
    Ja gebruiken al poos infacol en dat hielp inderdaad erg goed...maar gister dus na de nutriton zo'n last... en vandaag niet echt kramp volgens mij maar gewoon alleen bij mij op buik willen slapen pffff...hij is denk ik buikslaper en in bedje ligt ie op rug...

Leuk naar de dierentuin! Ach roozjuh ga je toch gewoon op terugweg nog langs de mcdrive hihi :D

Echt erg ligt B te huilen...leg ik hem op mijn buik...heeft ie nu allemaal lachstuipjes...haha net alsof ie denkt ik heb het weer voor elkaar!

14. boefjesmama

Ja maar vind er niet veel bijzonders in zitten.pamper bon maar gebruik nu kruidvat.
    Dus wie de pamper bon wil roep maar via pb dan mis het niet
    10 euro korting bij 3 pakken pampers

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook buikslapertje hoor. en ze gaat hier snachts ook gewoon lekker op dr buikje anders ligt ze zo dik een uur te jammeren en te jengelen. D is ook buikslaper en mn hubby ook. zelfs mn schoonvader is zn buikslaper :p dus tja zit gewoon echt in de familie blijkbaar dus geef me er maar aan over.
    oeee mcdrive, das een goeie :p alleen wil D dan ook patat ben ik bang

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    SPOLING Kinderstoel met veiligheidsriempje - beige/wit - IKEA
    dit is de inklapbare stoel
    O ja en wat ik ook handig vind is van die antilek matrasdekjes voor het ledikant.

kamer:
    ja n ligt nu volledig op dr eigen kamer in ledikant (slaapt ze beter in dan in de wieg)
    Sinds 2 dagen nu ook ‘nachts op dr eigen kamer en wij slapen ook beter. Babyfoon en de deuren staan open hoor dr wel goed maar slaap nu beter. Vind het wel wat minder gezellig maar het gaat gewoon veel beter zo. We kijken het nog een weekje aan en als het goed blijft gaan gaat de wieg er al uit.

Hier. Wat een dag! Mn kinderwagen (mura 4) is stuk.. nieuw gekocht hij wordt nu opgestuurd ben een half uur id winkel aan het zeiken geweest over een leen wagen. Heb dr nu 1 maar past bijna niet in de auto (astra station) laat staan in de aygo waar de mura wel inkan. Rot ding. Heb dr echt de pest in want ga dus zo niet wandelen met haar. Musty4 ofzo is het met van die beweegbare wielen achterin.. heel vaag stom ding…
    De mura’s voorwielen wiebelen alsof er een flinke slag in zitL ben hem 1 tot 3 weken kwijtL

Zo gaat alles stuk hier. Dit keer wel garantie.
    Wasmachine heb ik bij bol.com gekocht. Gelukkig wel snel leverbaar.

Werk.
    Ben net even langs geweest, moest even checken welke datum mn eeste dag weer is. Mn vriend gaat namelijk een weekend weg vlak voor ik moet beginnen (ik werk weekenden) moest even checken of dat het uitkomt en dat gaat goed. 21e is ie weg de 26e werken. Ik moet eind september weer starten dus. Was wel even op de lokatie waar ik niet meer werk. Daar heb ik gezeten tijdens de zwangerschap en het team heb ik 5jr gewerkt maar ben ik sinds vorigjaar weg. (was niet zo leuk meer) maar wel een paar leuke collega’s gezien. Even snel met n geweest. Ga volgende week langs mn vriend’s werk en langs mijn eigen team met de kleine.
    Geloof dat mn teamchef ook nog thuis op visite komt. Nou ja we zien het wel.

Ik wil mn huis nog doen maar wat vliegt de dag. heb wel meer energie!

17. boefjesmama

Hebben jullie de geboorte versiering ook nog hangen?
    Wil het eingelijk wel weghalen maar vriendlief vind het zo leuk staan.
    We gaan het geboortebord (W&P) op de overloop ophangen straks.
    Vriendlief gaat hem op het werk wat kleiner zagen. Zit een grote rand onder waar nu haar naam op geplakt is.

Binnen de kaartjes ook al weggehaald. Alleen de nieuwe kaartjes hangen er nog.
    Kadootjes staan nog op het dressoir en kleertjes hangen nog aan het lijntje die we vorige week kregen.
    Maar ben er wel klaar mee.

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ik ga het zo weghalen. n was gister n maand vind het wel goed zo:)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja hier hangt alles nog, vind t wel leuk staan haha. maar hebben afgelope weekend nog feesie gehad dus ik heb nog een goeie smoes waarom het hier nog hangt :p buiten hadden we niks want hubby had geen zin om dat te regelen

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier hangt alles ook nog hoor, zo gezellig.

Kleine op eigen kamer,
    Ik moet er niet aan denken! Ik vind het een fijne gedachte dat ik hem kan zien/horen en dat hij lekker bij me is. Liefste leg ik hem tussen ons in. Uiteindelijk gaat hij wel naar zijn eigen kamer, maar dan wil ik wel een lekker voedstoel daar hebben. Voed nu nog gewoon in lekker in bed

Deel Deze Pagina