@ boefjesmama thanks...hihi de tweede keer bedoelde je denk ik Lin.. Maar is inderdaad zonde dan van de melk...op cb zeiden ze dat 90+3 ook prima is..en je kunt de melk er ook niet in proppen he.. Hier ook een kleintje die niet boert vaak...eerst haalden we de fles halverwege eruit om te laten boeren, maar dan wilde hij vaak erna niet mee... Dus dat doen we nu niet meer en vaak erna ook geen boer..
Juffie: ja is precies t zelfde, kijk maar eens naar de samenstelling en hou ze maar eens naast elkaar is net als bij cola. Zijn meerdere 'merken' die in 1 fabriek worden gemaakt. Net als chips(heb in chips fabriek gewerkt) hebben ze A merk en B merk in 1 fabriek. Tja zo verdienden ze weer geld he door meerdere merken te maken, uiteindelijk komt t bij 1 fabrikant vandaan. Mijn tip: stap over naar kruidvat! Scheel zoveel geld. En die heeft volgens mij ook 'speciale' voeding. Happy kidzz korting: als iemand die wil hebben, idd pb maar want ik hoef m niet. Welkom bij 2Kidzz | 2Kidzz daar kan je m besteden Ego: hier alles open gegooit. Phoe was erg warm in huis en koelt nu lekker af. C krijgt laatste fles nu en ik ga nu zelf ook heerlijk slapen, ben gesloopt! En jeetje wat is zo'n frisse douche toch heerlijk na zo'n plak dag
Roozjuh: Etos is ook goedkoper dan kruidvat dacht ik. 2x400 gram in een doos voor 6,49 dacht ik. Mijn code voor 2kidzz is ook beschikbaar. Zal hem ook bij gratis neerzetten. Juffie heb het veranderd in Lin. Ze had het toch nog niet gelezen...
Trusten dames. Wij gaan lekker slapen. Kleine meid is net in slaap gevallen dus kunnen wij ook naar bed. Anders blijft ze huilen en komen wij ook niet in slaap
Ok Roozjuh dat wist ik niet eens...nooit geweten.. nou ja maar eens kijken dan dat scheelt dan wel flink geld dan! Slaap lekker dames! Hier is B al uurtje onrustig...krampjes volgens mij... Daarnaast een beetje een chaggievriend... die vraagt mij om te kijken op internet welke kleding hij heeft uitgezocht via wehkamp...en dan mag ik geen suggesties doen of opmerkingen maken...tja vraag dan niks...mr voelt zich al aangevallen als ik zeg shirt met vhals zijn ook leuk...pffff En wilde nog wel cadeautje halen voor hem omdat ie zo lief was...nu niet meer haha.. Nee hoor zal vermoeidheid wel zijn... Hopelijk vannacht weer een goede nacht..
Manlief is weer naar bed. Hij zou vannacht voor f zorgen, maar hij zat zo te knikkebollen. Dus doe ik het alweer. (nacht 4 op rij)
@ Lionne hopelijk heeft F een goede nacht dan..is best pittig ook voor jou vier nachten op rij...kan je man anders niet in avond al wat slapen en dan nacht doen... Soort ploegendienst...las ik laatst bij iemand hier...de een doet het tot uur of drie en dan de ander..maar dan moet de een wel eerder gaan slapen.. Vriend en ik hebben net weer goedgemaakt..hebben wel goed gepraat..eerst even afstand nemen en daarna gaat beter..als ik maar rustig blijf en dat lukt me tegenwoordig beter dan voorheen.. B krijgt laatste voeding van papa...maar ik ben nog wakker..heb verkeerd ritme ben in avond erg wakker en val moeilijk in slaap..nie handig Goede nacht allemaal!
Hier wil de kleine ook nog niet slapen. Ligt dan zo'n beetje continu aan de borst. Maar dat is elke avond rond deze tijd dus we weten ook dat ie zo gaat slapen. Vannacht had ie voor het eerst 1x 4 uur achtereen geslapen, wat is dat lekker zeg! helaas is dat hier een uitzondering. Hij komt altijd om de 3 uur.
Goedenacht! @lionne: ik hoop dat je een goede nacht hebt! Die ploegendienst is echt een goede tip. Deden we bij F ook en gaan we zo bij M ook weer doen. Ik ging dan slapen van 21.00 tot nachtvoeding en man deed de laatste fles terwijl ik sliep. Helaas heeft M 's avonds nu nog veel behoefte aan en lukt het niet naar bed te gaan. omdat mijn man 's avonds werkt doe ik dus alle nachten. Probeer overdag te slapen als beide meisjes slapen maar dat lukt ook niet altijd! Misschien een oma of vriendin die een keertje wil knuffelen of wandelen met F zodat jij even wat slaap kan inhalen? Sterkte! @hoeveelheid fv: ik bied sinds vandaag 130 + 4 (extra water voor ontlasting) aan en dat ging op één voeding na op. Ze laat er nu ook weer 3-4 uur tussen zitten en hoef ik niet te rekken. Net wel 90+3 gegeven want anders krijg ik er straks om half 8 niets in. Moet 2x naar het CB morgenochtend dus proberen we de voedingen daar omheen te laten uitkomen. Maar eerst nog even mijn ogen dicht, hoop ik! Trusten!
Ik kan echt wel even vloeken en janken... Tot 2 uur met meneer bezig geweest, was de hele avond klaar wakker. Dat gebeurt dagelijks maar nu heeft ie 2x 3 uur geslapen ( en ik 4 uurtjes) en nou ligt ie wéér klaar wakker van zich af te kijken en huilen als ik hem neerleg... Ik ben zo moe Wanneer mag ik nu eens even slapen...
Hè bah meid, kan me voorstellen dat je kapot bent! Zodr de kleine slaapt vandaag jij ook maar naar bed! Dikke knuf!
Durf hier bijna al niet meer neer te zetten dat we een goede nacht hebben gehad Was hier half. 2 en 6 uur. 8 uur werd M wakker Zal M uit zijn bed halen en dan straks even naar de supermarkt het is nu nog redelijk koel namelijk....
F viel hier om half twee in slaap en werd om 7 uur pas weer wakker . Net gevoed en nu slaapt zij weer (en manlief ook).
Goedemorgen! Ben jaloers op mijn man die lekker heel de nacht doorslaapt en geeneens merkt als ik s nachts aan het voeden ben. Dat is het nadeel van borstvoeding, je kunt het niet ff uitbesteden. En dan is zoonlief vanmorgen ook nog eens om 6 uur wakker terwijl ik net mijn ogen weer dicht heb na de nachtvoeding van 4 uur Pfff Dus zitten we alweer vroeg met z'n allen beneden. Manlief is namelijk alweer na een week fulltime aan het werk gegaan dus sta er iedere dag al alleen voor met 2 kids. Best heftig soms.
Joekie, wat vervelend dat hij s nachts zo wakker is. Kan hij geen regeldagje hebben? Einneh en Lionne, wat fijn dat jullie wel een goede nacht gehad hebben! Bloempje, fijn he zo een man! die van mij slaapt er ook doorheen, en dan s morgens zeggen: zo ze hebben goed geslapen he vanacht Hier een "onrustige" nacht. Jaymee wilde na zijn fles van half 3 nog meer eten, kleine vreetzak is het! Uiteindelijk bij me genomen en is hij toch in slaap gevallen na wat water. Wel sliep hij wat minder vast. Als hij dit aankomende nacht weer heeft ga ik hem gewoon nog 30 cc geven Djayson heeft de hand, voet en mondziekte en heeft veel pijn in zijn mondje.. Slikken kan hij bijna niet, dus hij werd ook een paar keer wakker vannacht ondanks zijn zetpil Nu is Djayson zijn vriendje hier aan het spelen, die 2 zijn echt 4 handen op 1 buik, zo leuk! (oke ze kunnen ook ruzie maken hahaha)
Ja tis pittig met 2 kids nu. Gister zijn we dus naar dierentuin geweest en mn buik trekt als een gek dus hubby zei dat hij eruit ging als D om 7uur wakker wordt. Hij heeft D 4x terug in bed gedaan en zelf weer gaan liggen. Ben er om 8.15 zelf maar uitgegaan met de kids. Brood is ook weer op dus kan niet eens ontbijten. Hond moet er nog uit, was moet gedaan worden, vaatwasser met nog, hond moet eruit, boodschappen doen, en moet naar t centrum want D gaat morgen uitdelen op school maar weet nog niet wat... Iemand leuke ideeen?? Geen bellenblaas tips aub daar word je mee dood gegooit
Herkenbaar Roozjuh (op de buik na dan) Kan je niet gewoon simpel waterijsjes trakteren Makkelijk en lekker met dit weer..
Haha nee zijn 2 en 3jarigen alhoewel die roomijsbakjes wel kunnen goed idee!! Zitten alleen geen lepeltjes bij dus die moet ik dan ook ff halen. Nog meer ideeen?
Ijsjes is idd een goed idee, en van die kleine perenijsjes kunnen toch ook wel? Hier heb ik net met 2 kids gedouched, een hele overwinning haha ging best goed eigenlijk.
Nou, van 8-9.30 wakker beneden, toen in slaap gevallen, in bedje gelegd. Ik als een blok in slaap gevallen en nu een half uur later weer een keel en zit weer beneden met em aan de borst....