Roozjuh: even wennen he als je een jongens huiltje gewend bent. Vind het erg wennen dat meiden geschreeuw. Gister Y. voor het eerst een pyama aangedaan omdat ze een jurkje aan had met blote armen. Moest dan toch een lange mouw romper aan doen en een jurkje lijkt mij niet lekker slapen dus maar pyama aan. Zo'n boxpakje niet echt mijn ding dus gaan door als pyama
Meiden kennen jullie deze site al: www.mamaplaats.nl. Leuke kortingen, winacties en tips voor mama's En voor de Facebook mama's: like de site van Lidl en krijg een bon die je moet printen voor een doos gratis slagroomsoesjes. Die je zaterdag kan ophalen. Altijd lekker
Zo heb mn handen ff vrij. Ben mn bed in gestuurd door hubby. D is eindelijk stil en C ligt af en toe nog te krijzen in de box. Het is een hang-bij-mama/papa dag pfff. Alles gelezen maar niks onthouden sry. O iets over babyboom. Volgens mij geen herhaling, zal wel terugblik zijn. Ik ga t morge terug kijken op internet. Wilde andere programma's zien maar gok dat ik zo in slaap val
Boef, ja heeeel erg wennen dat huiltje van een meid. Krijg er serieus hoofdpijn van als ze tijdje aant gillen is. D was rustig en zacht huiltje maar dit is zo belachelijk schel geluidje phoe. Ze slaapt nu gelukkig Lidl bon? Jmmr dat ik zaterdag niet naar lidl kan, altijd lekker soesjes! Hihi
Mijn jongste kan ook ongeloooooflijk hard gillen. Die wordt meestal direct hysterisch als ik haar even ergens leg. Die ligt dus ook vooral lekker bij mij, blijkbaar heeft ze het nodig Een mamaplakkerdje. Maar als ze eenmaal in paniek is (zo klinkt het), oh, ik verdraag het gewoon niet, er gaat dan echt van alles door me heen (van boosheid tot zelf in tranen raken als ik haar zo overstuur zie). Zullen ook wel hormonen zijn
Kyllie is wel erg afwezig vandaag. Zou ze dan toch stiekem bevallen zijn vandaag? Roozjuh weet jij meer of mag je niks zeggen?? Weer 5 euro verdient met een zw shirtje Mooi zakcentje om straks voor mezelf van leuks te kunnen kopen
Oeh lekker soesjes! Maar denk niet dat wij zaterdag bij lidl komen.. Hihi ja gister bij CB huilde ook een meisje toen dacht ik pffff wat een kabaal...huiltje van B kan ik goed verdragen alleen bij kramp is het heel schreeuwerig en zielig.. destijds bij T kon ik er minder tegen werd ik onrustig maar dat kwam door de hormonen en mijn depressie... Kylie is inderdaad afwezig en cecillia heeft denk ik ook wel kleintje nu inmiddels...heb vandaag ook paar keer gekeken op deel 5...spannend! Boefjesmama thanks zal eens kijken op de site...handig beetje geld bijverdienen i love marktplaats... B meldt zich weer voor flesje mooi op tijd...net geen krampjes gehad dus vannacht hopelijk ook niet...slaap lekker allemaal!
Oeps ik heb bijna hele zak japanse mix naar binnen gewerkt...en daarvoor toastjes met gerookte zalm en paturain... Tja eet echt als een paard...ik moet natuurlijk aansterken...maar dit is ook weer overdreven pffff waarom is eten zo lekker????
Bij onze jop is ook ff fv niet aan te slepen.. gerust om 3-3.5 uur 135 cc.. 1 voeding regelt ie dan zelf weer dat we gied uitkomen qua cc's dan drinkt hij bijv maar 70. Echt groeispurt maakt hij zie hem groeien... Verder 1 blok slapen tusen voedingen, vsrder veel hazeslaapjes. En avonden wakker en wil alleen maar bjj je liggen. Verder lukt wakker in slaap vallen kn eigen bedje nog niet goed.. Heel herkenbaar allemaal nog van onze oudste. Voor jullie ook?
@ danielle ook hier hetzelfde verhaal...alleen ik krijg er maar 100 cc in...meer niet...hij wil erg veel bij mij liggen...en bij krampjes dan wordt hij niet rustig bij papa, maar zodra hij bij mij ligt gelijk rustig...en in avond erg wakker.. Herken het niet van oudste...die was minder mamaplakkerdje...maar vind dit ook wel lekker hoor...lekker knuffelen
Hoop dat de rust hier vannacht betekent dat iedereen een goede nacht heeft gehad! Hier heeft ons popje koorts gekregen van de prikjes, zal je altijd zien... Lastig want er viel weinig te koelen, ze lag al in haar romper. Gelukkig had ik zetpillen in huis en heb er vannacht een gegeven. Ze heeft er goed op geslapen tot kwart voor 6 en de koorts is nu weg. En de fles zo goed als leeggetankt. Hoop dat we het nu hebben gehad. Mama is wel gesloopt want schrok elke keer wakker om bij haar kijken. Amper geslapen dus..
Goedemorgen dames! D kwam hier vannacht om de 3 uur, 22-1-4-7, zal wel door de warmte komen. Krijgt nu 2 e borst en ligt half te slapen Hebben de andere bv dames dit ook: D drinkt snachts 1 borst, wil dan ook niet meer en overdag 2, zou dat door de wisselende samenstelling komen? @ Annemama : hè bah koorts bij zo'n kleintje is nooit leuk! Blij dat de zetpil helpt! Ik zal trouwens nog even 60mg zetpillen halen bij de apotheek, die heb ik niet meer liggen....
Bobo's zijn inderdaad voller snachts heb ik het idee. Ik zal even een luier verschonen, die wordt net volgespoten
Mijn Boobs doen s nachts soms ook echt zeer als ik erop ga liggen. Gelukkig heeft mevrouw uit alletwee gedronken vannacht. Ze heeft om 3 uur de laatste voeding gehad en ligt nu nog naast me te slapen. Al 5,5 uur geleden dus. Ik zal haar zo maar eens wakkermaken, die kleine slaapkop.
Wakker maken is al niet meer nodig, haar oogjes beginnen nu open te gaan en madam poept meteen even haar luier vol haha wat een geluiden komen daaruit zeg! Hebben de andere bv kindjes ook zoveel spuitluiers?
D slaat wel eens ee dag over maar dan heeft hij de dag erna wel een stuk of 3 luiers goed vol zitten E inderdaad een geluid wat ze kunnen produceren! Als M hier dan rondloopt gaat zijn wijsvinger omhoog (zo van luister) en dan zegt hij bah en loopt naar de wieg
Gtst: vanavond is de laatste aflevering van dit seizoen. Nacht: manlief zou de nacht doen, maar hij zat zo te knikkebollen en te roepen dat hij het niet meer redde, dus heb ik het overgenomen. En dus tot 03.00 uur bezig geweest met F. Om 07.00 weer gevoed en om 08.30 weer. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Komende vier nachten ben ik ook weer de klos. Manlief moet 5 dagen werken. (vanavond avonddienst tot 23.00 en dan vier dagdiensten van 07.00-16.00) Straks na de volgende voeding even naar de markt. Ik hoop dat het droogblijft hier.
@einneh: inderdaad heel zielig bij zo'n uk. Ik was blij dat ik de zetpillen vast had gehaald want je hebt ze vaak nodig als de winkels dicht zijn.... @Roozjuh: @M is aan het uitbuiken. Hoop dat ik haar zo in de wieg krijg voor een slaapje dan doe ik mee. F is naar het KDV dus even bijtanken, hoop ik dan