Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Man man man,.... ook hier een krijsende baby gehad van 19u tot 23u... Totaal over stuur, gillend op de toppen van haar longen. Pffff...pittig! Ik vind het dan zó zielig, alles proberen (flesje, speentje (eindelijk een gevonden die ze pakt!), pink, 'fietsen', kruikje tegen het buikje, inbakenen, lopen, wiegen etc) maar het ergste vind ik dan nog dat mijn geduld op een gegeven moment op is. Dat gebrul op 10 cm afstand van mijn oor voor uren daar kan ik gewoon niet tegen! Toen er werd gebeld en ik, tot 3x toe, niet eens kon verstaan wie het was riep ik hard boven het gebrul uit 'hou nou alsjeblieft even je waffel!' Nee,, ben er niet trots op.. en het hielp ook niet. :(

OMG,, daar gaat ze weer.. Misschien leg ik haar gewoon zo lekker even een uurtje op haar eigen kamertje.
    even buiten gehoor afstand.

Sterkte voor ieder met de krijsende baby! x

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef, dat ken ik. Had ik toen Felicitas belde over babydoos. Kon haar gewoon niet verstaan. En idd dat gekrijs naast je oor pfff. Zo schel ook met meisjes. Ik gil ook regelmatig dat ze gewoon ff 10min stil moet zijn. Vooral zodra ik wil gaan eten schreeuwt ze de longen uit dr lijf. Ontbijt lunch avondeten, maakt niet uit. Ik kan al dagen niet normaal eten omdat ze er steeds tussen komt

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Eef knuffel meid! Dat je op een gegeven moment je geduld verliest kan iedereen een keer gebeuren..
    Is je vent niet in de buurt om het over te nemen als je het niet meer trekt??
    Heeft ze dat wel vaker zo lang??
    B heeft weleens huilmoment maar niet zo lang en uiteindelijk helpt dan wel een van de dingen die je noemt..krampjes zou kunnen..welke voeding geef je?
    Sterkte meid! Hopelijk slaapt je kleintje snel...
    Hier weer aan het wachten op laatste voeding dat is nu vier uur geleden...pfff wel laat hoor...

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    pfff laatste voeding zit er net in...hij ligt nu in bedje en nu mama slapen...hopelijk slaap ik snel in..heb de laatste tijd moeite met in slaap vallen..ga ik aan van alles e nog wat denken nie handig..

trustuh...

5. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Toch jammer dat die nachtvoeding zo moeizaam gaat. Ze kronkelt nu alle kanten uit om er een boer uit te krijgen. Meer dan op haar rugje kloppen en een andere houding aannemen kan ik niet voor haar doen....

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Zielig.... Al gelukt?

Hier ook etenstijd :D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Etenstijd! :p

8. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Pfff liever om 4 uur dan om 6 uur. we kunnen nu beide rrg moeilijk in slaap komen..

Krijzende baby
    Probeer eens zingen? Of muziek. Werkt hier altjd. Maar heb ook veel gedaan in zwangerschap. En onthoud ook altijd dat ze niet veel niks huilen. Voor hun ook niet leuk!

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    haha hier wwas het ook etenstijd! :) Onze jongen kijkt ineens zo wijs.. lijkt ook of hij tegen zijn eerste lachje aan zit.. liefffff.. :) @Eef: dat is menselijk maar idd: Het voelt dan niet goed he? Wat Juffie ook xegt: hier helpen dan 1 van die dingen wel. Heeft ze dat vaker zo lang?.. anders is het miss iets wat ze niet zo lekker heeft zitten?

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier ligt Jop d avonds ook op de buik. ;) Boek van Tim erbij gehad en hij had dit ook. Er is hoop,lig niet later met een 18-jarigr op mijn buik. :p

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Lionne ja idd vertrouw op haar en jezelf. Jop kwam gister vrijwel om drie (!) uur voor 135. En dan zo ineens diezelfde dag komt hij na vier uur voor maar 60. Uiteindelijk klopt het altijd. Hoop wel zo weer om de vier uur uit te komen trouwens. s nacht nu van 23-4. En daar zijn we heul blij mee! :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha

nou hier ook weer een meissie die aan papa vast geplakt zit. gister avond ook al uren lang. zodra je haar neerlegt is het krijzen. nu ligt ze in diepe coma maarja, papa moet zo naar zn werk :p dus dan begint mijn fijne krijs-dag ben ik bang.

fles: hier goeie nacht gehad. 00.00 fles, 04.00 en nu net om 08.00 weer. zijn opzich wel mooie tijden dacht ik zo. oja en ze drinkt haar flesjes weer leeg!!! :D ik schreeuw t maar niet te hard anders is t straks weer over ;)

Moielle: we hebben een Juni Site voor alle mama's die bevallen zijn. Wil je er ook bij? mits je gezellig blijft meekletsen natuurlijk ;)
    Als je nieuwschierig bent en er ook op wilt staan dan moet je mij even een pb sturen dan geef ik je de link.

planning vandaag: wil de markt ff op maar weet helaas nog goed hoe dat donderdag ging... maar kwil eruit!!!!! helaas hubby aant werk dus dan moet ik echt alleen :(

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.642
    322
    83
    Goedemorgen allemaal..

Zo te lezen hebben de meeste een goede nacht gehad fijn! Jaymee heeft het ook prima gedaan.. Gister kwamen we een beetje vroeg uit voor zijn laatste fles, dus vannacht wel 2 geweest.. Het was 21.30 - 1.30 - 5.30.. Net werd hij een btje wakker maar is weer gaan slapen..

Wat vervelend dat sommige zo hard huilen en alleen willen liggen bij papa of mama.. Djayson had dat ook maar jaymee niet.. Die gaat na zijn fles van half 8 gelijk met djayson naar bed en word alleen wakker voor zijn flesjes.. Echt heel gek vind ik dat, is zo een verschil..

Djayson heeft redelijk geslapen.. Ik heb nog wel ff bij hem gelegen.. Ik had een bidon gevuld met ors en hij heeft wel wat gedronken.. Zo ff kijken of hij geplast heeft, hij slaapt nog met een luier dus dat checkt makkelijk..

Planning van vandaag is afhankelijk van djayson, voelt hij zich redelijk dan gaan we denk ik een stuk fietsen..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni: ook voor jou natuurlijk; we hebben een Juni Site waar we alle gegevens hebben van de bevallen dames hier. als je ook op de site erbij wil moet je mij even pb sturen voor de link. dan kan je kijken of je t wat vind en welke info we dan van je 'nodig' hebben

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.642
    322
    83
    leuk! Ik zal je een PB sturen!

16. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: van harte met Jens zal straks even foto's kijken.

Ongi: dacht dat je de eerste keer geen tampon mocht gebruiken zodat alles goed schoon kan vloeien. Of heb ik dat mis. Volgens mij blijven tampons ook nog helemaal niet zitten omdat het nog wat opgerekt is.

Planning: vouwwagen bij mijn ouders afbreken. Gister opgezet. Jeetje wat een werk maar hij is wel super mooi op wat weer plekken in het dak na maar ja dat hou je toch.
    Daarna na souders voor bbq en paling eten (bah) Tussen door wil ik nog ff Balk in om te shoppen voor mezelf. Leuk winkeltje daar met opruiming!!

Fijne dag dames

17. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    heb je pb gestuurd!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ow niks over gehoord vd vk... mag dat echt niet? Want minitampons gaan wel. Ben dat zweterige verband zo beu namelijk. Hier blijft ie wel zitten trouwens. Ik dacht dat je na het vloeien dat wel weer mocht.

Gisteren met 2 paracetamol mn bed ingegaan. had echt last van mn buik. Maar het bloedverlies valt echt mee.

Ow ik lees aardig goeie nachtjes.
    hier ook maar wel van 2.30-4.00 krampjes en huilen etc gehad.
    Ze kwam dus 22-2.30(lang wakker)-7.45!
    Dus best goed. Maar er zit geen ritme in want elke nacht is weer anders.

Ik ga even weekend boodschapjes doen. Kan ik ook even zonder N weg.

Cecilia. Gaat alles wel goed?
    Wie is haar buddy?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ze heeft geen buddy

20. eef80

eef80 Niet meer actief

#1080 eef80, 7 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2012
    Goedemorgen meiden!
    Wordt weer een mooie dag vandaag! :)

@juffie en danielle Ik heb speciale voeding van de apotheek voor Evy. De meest hypoallergene die er ter wereld te krijgen is. Ik mag hier ook niets aan toe voegen. Zekrijgt wel infacol. Het is hier helaas vaker dat ze úren achter elkaar gilt. Mijn zoontje had het ook en ik vermoed dat het nog steeds de irritatie is van de allergie voor de voeding aan de darmwand. De kinderarts zegt dat het normaal is.
    Zingen helpt ook niet, doe ik regelmatig. Het is gewoon echte pijn. Des te erger vind ik het dat ik mijn geduld verlies. Een uur huilen gaat nog, twee wordt ongemakkelijker, drie uur niet meer te houden en na vier uur is het op! Ik had het met mijn zoontje ook. Die huilde hele dagen. Dan ging ik, na alles geprobeerd te hebben op het balkon zitten met de deur dicht. Kon ik hem wel zien maar niet horen. Maar hoop echt heeeeeeeel erg dat de kleine meid snel geen reden meer heeft om te huilen en het houdt bij de normale baby huil uurtjes!
    Mijn man heeft regelmatig avonddiensten tot 1u en in de avond is het het ergste. Hopelijk gaat het snel weg!
    Gelukkig pakt ze sinds een dag of twee eindelijk een speentje. Ik heb hier 6 verschillende liggen die ze allemaal niet moest! Ook nog 5 verschillende flessen met spenen om te kijken of dat beter gaat met krampen etc. Difrax smal en difrax breed, dr.brown, avent, green to grow en een huismerk fles. Uiteindelijk maar weer de difrax smal gepakt.

@lin Minitampons? Ik had juist bedacht dat als ik tampons zou gaan gebruiken ik misschien maar de maxi plus moest pakken ;)

@boefjesmama Balk in om te shoppen doet mij denken aan vakantie! Heerlijk! Hier zit ik al snel in een zo'n ongezellige stad als rotterdam. Jeg!

@nanni Hoe lang terug ben jij bevallen? Fietsen moet ik namelijk nog niet aan denken! Au!

@danielle gna gna.. :D Nee bij 18 jaar trek ik ook de grens :):p

Nou meiden, ik ga lekker snel even onder de douche (Man is thuis even tijd voor mijzelf) en daarna krijg ik visite en daarna nog op visite. En daarna lekker in het zonnetje op terras in de zon (hoop ik!) met wijntje/ koffie verkeerd/ hapjes.
    Jullie hele fijne dag!

Deel Deze Pagina