heeft mijn baby ook en ook een witte waas aan de achterrkant van haar tong. En ze klakt enorm met drinken. Ik dacht ook dat ze dan spruw zou hebben. Toch zei de kinderarts dat het geen spruw was. Vreemd he?
Inderdaad raar. Bij mij heeft de huisarts assistente telefonisch besloten dat het inderdaad spruw was
@Eef en Juffie; een knuffel voor jullie... @Roozjuh; van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie stoere zoon!
Ik twijfel hier ook aan. Bij mij de gehele dag door dat ik denk dat er iets net voor de uitgang hangt. Het gat is nog groot en het lijkt wel of er een stukje van binnen net voor de uitgang zit. Ik hoop dat het gat nog bijtrekt en dat dan ook dat effect verdwijnt. Ik wil het ook wel navragen bij de nacontrole maar ik hoop dat het weg trekt voor die tijd. Even geen zin meer in kijkdozen!
Ja zo heb ik het ook precies! Herken mijzelf niet in de verhalen over verzakkingen... Maar ook ik vind dat het vreemd voelt. Het is 's avonds het ergste. Maakt me wat onzeker. Doe wel tussendoor bekkenbodemspieren, en dat gaat steeds beter. Bij jou? Ik wil ook idd liever niet meer dat er tussen mijn benen gekeken wordt... Moet ook nog uitstrijkje laten maken, had in zw.schap al oproep gehad. Zie ik ook zo tegenop.
Jop mag rond half 11 alweer.. Heeft hele dag wel 170 gehad. Ik hoop dat hij het volhoudt tot 23 uur, en dan heul miss een nachtje doorslapen?... *duim* Morgen naar CB. Ben enorm benieuwd... Ons ventje wordt wel elke dag knapper... vind hem echt wel goed gelukt.
Altijd goed. In de winkel heb je voor veel geld soms maar een klein doosje vind ik. Maar dinsdag eerst eens kijken bij kv. voor die 2+1 actie op je pasje
Danielle: uitstrijkje valt enorm mee vergeleken met bevallen. Voordat je tot 10 kan tellen is het al klaar. Hier woe de nacontrole. Heb na veel inspanning nog last van mn stuitje of in elk geval die omgeving. Ook eens vragen waar dat door komt. Bij M. niet gehad. Kijken film af op rtl 4 dan ook slapen. Morgen lekker niks doen hopen op droog weer.
@ Cecilia: gefeliciteerd! Jeej heftige bevalling! @ Roozjuh: gefeliciteerd met D! En beterschap. @ slapen: lekker koese dames! Hopen op een goede nacht Sorry de rest vergeten dikke knuf! Liggen hier net op bed, beide jongens slapen (M.ark is nog niet helemaal fit en dan wil het inslapen niet heel goed ) ben benieuwd wanneer D.aniel komt, hoop binnen nu en een half uurtje nog een keer anders zal het wel 2 uur ofzo worden.....
@ spruw, hier waren de kenmerken: - witte gloed over haar tong. - klakken bij het drinken (BV) - mijn tepels waren erg pijnlijk (ze voelde branderig aan) - Ze begon wat moeilijker te drinken. E dat was het eigenlijk al wel. Slaap lekker allemaal, Ik ga er maar weer 1 troosten boven. Kuss
ik duik mn bedje in, ben bang dat dit een lange slaapeloze nacht gaat worden. D.amian net weer huilen en hijs helemaal doorweekt van de zweet, zo zielig! Hubby is ff snel met hem gaan douchen, al t zweet eraf en weer ff fris en nu hopen dat ie blijft slapen. 2e kussenhoes nu gepakt, die andere kon je uitwringen
Hier heeft de kleine ook een witte tong... Zou wat zijn zeg!! Darmkrampjes, reflux en dan ook nog spruw! Maar voeden gaat prima dus mss is het ook gewoon van de bv. Morgen komt cb op huisbezoek dus ik heb een heel lijstje met vragen Hij ligt nu gelukkig rustig te slapen. Ben benieuwd voor hoelang want hij heeft zijn huil uur normaal altijd van 23-02 uur. Ik krijg trouwens morgenochtend de medela swing borstkolf binnen! Ben benieuwd!