zo, ik had last van een regelbui -uitvaartverzekering aangevraagd -ziektekostenverzekering bijgeschreven -spaarrekening voor F geopend -kinderopvangtoeslag aangevraagd zijn er nog meer dingen die ik moet regelen/aanvragen?
@ Lionne: begravenisvereniging, doorlopende reisverzekering, dat was het wel geloof ik @ CN: ik heb het idee dan D.aniel ook wat meer aan het spugen is door de spruw medicatie.... Is een bijwerking. Ivm de spruw is het verstandig om de gekolfde bv binnen 24 uur te geven en niet in te vriezen. Dit ivm eventuele besmetting via de melk. M.ark ligt hier al lekker te slapen, D.aniel ok nog maar die zal zo wel wakker worden. Hoop dat het vanmiddag droog blijft dan kan ik er nog even uit met de kids.... Het is net herfst...
@spugen met spruwmedicijnen! Hier idd ook had de link met de medicijnen nog niet gelegd, dacht dat het kwam omdat ze nu meer ging bewegen oid.
tijd gaat hard he! jaymee is ook "alweer" 1 maand oud * thanx voor de tips van de verzekeringen! ziektekosten had ik wel al gedaan maar de rest nog niet! gelijk even doen! Zo ik doe 'niks" meer vandaag.. Was gedaan, gestreken, boven en beneden gestofzuigd en gedweild, vaatwasser, keuken weer op orde gebracht.. Man en oudste kind gaan nu ff naar de Lidl fietsen! Djayson in de fietskar Jaymee heb ik net een flesje van 150cc water aangeboden en daar dronk hij 150 cc van op! Ik heb namelijk gekeken, hij kan beter 6 x 150cc drinken dan 7x 135 cc, hij drinkt dan minder, alleen grotere flessen. Hij ligt nu nog lekker te slapen, ben benieuwd tot hoelaat Verder wachten op de man voor de CV, kunnen tussen 12 en 17 uur komen, lekkere rottijd want je kan geen kant op..
Zo hier ben ik weer, Ik heb even de kledingkast van M. uitgezocht ahhah. Een aantal kleertjes liggen al op zolder want die past ze al niet meer Wel fijn dat ze zo goed groeid maar het waren echt te leuke truitjes hahah En de rest van de kleertjes gaan terug naar mijn zus (heeft haar dohter ook aangehad). Ik ga mijn kast ook deze week een keer goed uitspitten, alleen in durf mijn eigen broeken nog niet aan te passen want ben bang dat ik er niet in pas en dan zit ik denk in een dipje @ spruw medicatie: Oke fijn, ik dacht al dat M. misschien ziek aan het worden was omdat ze ineens spuugde enzo. Maar fijn dat ik eet dat het een bijwerking van de medicatie is. Thanks ladies !!! @ Alles regelen, ik laat binnekort onze adviseur weer komen en dan moet hij maar even kijken wat we allemaal kunnen terug vragen enzo. Hahahh alle beetje geld dat we terug krijgen is mooi meegenomen toch ahahah. Verder is uitvaart, spaarrekening en verzekering al geregeld gelukkig @ girly, veel plezier !! @ lin, fijn zeg dat je nu medicatie op mag komen halen. En nu maar hopen dat ze er snel geen last meer van heeft... @einneh, bedankt voor de tip over het kolven mbt spruw. Maar ik kolf op het moment nog niet dus daar hoef ik gelukkig nog geen rekening mee te houden @bloempje en nanni, ja het gaat echt heel snel allemaal. Zaterdag is onze kleine meid ook alweer een maand oud . En nanni, veel plezier met niks doen. Is ook fijn he zo op zijn tijd een keer lekker niks Kuss
Alles gelezen maar weet weinig meer. Eigen bedje. zodra ze de nachten doorslaapt gaat ze naar boven. Maakt ze M. ook niet wakker met de nachtvoeding. Spruw: geen last van als enige hier zeker. Net een 120+4 flesje leeggedronken. Madam komt nu echt om de 3uur dus langzaam aan meer gaan geven. Planning: met droog weer ff na kv voor luiers en Duplo. Daarna met kids na vriendin. Oh verzekeringen: wij willen over naar een kantoor hier in de stad. Ipv in onze oude stad. Ff kijken of hier een assurantiekantoor zit.
ik kolf ook even niet. Ze heeft meer pijn uit de fles drinken en ontdooide melk wilt ze niet. Hier ook al druk geweest. Boodschappen gedaan voor heel de week (met draagzak) ging goed. Lamp vd auto laten maken. Even gevraagd voor de airbag die kan je niet uitzetten op de bijrijdersstoel. Dus kan als ik met haar alleen ben haar niet naast me zetten. Erg vervelend. Pak dan vaak ook liever de kleine auto daar kan het wel. Maar met grote boodschappen niet handig dus dan maar achterin. weekmenu. Zalm,wortels,sla vega lasagne bloemkool+gehaktballen kip siam Hier was ze zaterdag alweer 5 weken. Het vliegt voorbij! Planning. Alleen nog naar de apotheek kan het v.a 15uur ophalen. Verder rustig aan. Ze heeft echt pijn in dr mondje. Vind het zo sneu. Denk als ik dr aan toe kom dat ik in mn boek ga beginnen. O ja broeken. Nou vanmorgen geprobeerd. Ze gaan weer over mn benen en billen heen (vorige week nog niet) maar het lijkt wel of mn heupen breder zijn dus de knoop en het gat zit tever uit elkaar.... Was inderdaad een teleurstelling. Hier ook al kleertjes terug naar een vriendin en mn szus. Veel heeft ze niet aangehad. Ook al kleertjes naar de zolder. Maat 50 is ze vrijwel uit. Zit nu in 56 en er zijn 2 shirtjes (brouwersmode) die ze in 62 aan kan. Het gaat zo hard! @Nanni. O zo kan je wel lekker fietsen. Ik wil ook steeds fietsen maar dat gaat zo moeilijk nu Sporten. Zaterdag is ze 6 weken dus ik ga vd week even mn abonnement hervatten (staat op pauze). Heb er gewoon weer zin in maar het zal wel even tegen vallen denk ik. De planning is dat ik zaterdag om 11 uur een uurtje ga spinnen. Pumpen deed ik ook maar dat is met gewichten daar wacht ik nog even mee. Spugen. Hier deed ze dat van de vitamines op oliebasis. Al spuugt ze nog wel wat hoor. Verschilt maar meestal een mondje. Goed te weten dat de spruw medicijnen dat ook veroorzaken. Ga zo even de verloskundige bellen (ze nam niet op net). Ongi is namelijk alweer weg en mn knip voelt dik aan. Even een afspraak voor nacontrole maken.
Nu nam ze wel op. Volgende wk nacontrole. Ongi kan inderdaad terug komen als het ritme vd bv nog niet constant is. En kan kort duren door de onderdrukking vd hormonen. (weten jullie dat ook weer)
Sporten, weet nog niet zo goed wat ik wil. Sportschool niet ivm kosten, geld kunnen we wel gebruiken zolang ik geen werk heb. Zwemmen kost ook 4,25 per keer dus ook niks. Dan houden we het maar op wandelen. Hardlopen lijkt me niks maar wie weet.
Dames die nog een kolf zoeken heb nog een medela swing voor 75 euro te koop. Maar 3 weekjes gebruikt mij M. Ff nieuwe slangetjes kopen mocht je dat nodig vinden en klaar is hij weer. Incl doos aankoopbon ed. PB maar bij intresse
zo weer bijgelezen, maar kan niet goed concentreren..dus I'm sorry als ik je niet noem... @ Nanni nou dan heb je ook wel weer genoeg gedaan lijkt me zo...lekker actief bezig geweest hoor met het huishouden! Fijn als alles weer beetje netjes is he..hier is nog een bende..ach ja komt wel. @ Chanelle dan nog maar even wachten met je broeken weer passen als ke bang bent dat je er een dipje van krijgt.. ik was na T.hijs toen alle kilo's kwijt, maar mijn heuper waren wijder geworden dus sommige broeken paste ik niet meer helaas..nu nog niet geprobeerd draag veel jurkjes.. @ Roozjuh haha pannenkoek..groot gelijk om je hubby dan te laten gaan! fijn dat D goed geslapen heeft.. @ Eef lekker je gezond biologisch volproppen Is toch fijner snoepen als je het biologisch doet he Minder schuldgevoel lijkt me..hihi @ Lin ow balen dat het toch spruw is..hopelijk gaat het snel over. Er zijn veel kleintjes en dames met spruw hier..wat vervelend allemaal.. @ kamertje B ligt dus sinds paar nachten op eigen kamertje..hij maakt veel geluidjes en ik slaap erg licht..dus ik werd doodmoe ervan..vind het wel jammer..overdag ligt ie veel beneden in kinderwagen.. @ ego: de verkoudheid heeft flink doorgezet..vannacht weer slecht geslapen..holtes en ogen doen pijn en keel/hoofdpijn...pff kon er ook nog wel bij... denk dat T.hijs mij heeft aangestoken die is ook steeds aan het hoesten en verkouden, maar ja kan slechts zeggen mama wil geen kusjes van jou... En B.ram is ook flink aan het niezen dus hopen dat dat niet erger gaat worden, bij Cb hoorden ze al klein rocheltje..gelukkig is vriend thuis en zorgt voor de kids.. Hij is nu neusspray halen voor ons allemaal...lekker sprayen met z;n allen! fijne dag nog allemaal
Danielle: hoe is de test gegaan?? en die test zegt alleen of hij genoeg kan horen om later zelf te kunnen praten, zegt niks over doof zijn gelukkig. En inderdaad verkouden kan effect op de gehoortest hebben Joekie hoe is t bij de ha gegaan? Girly en hoeveel is Sem gegroeid? Lionne: uitvaart oja dat moet ik ook nog ff regelen voor de kids. ik zelf ben bij mn pa verzekerd dus moet ff uitzoeken hoe we dat gaan doen. Spaarrekening moeten wij ook nog openen. CN: gaat snel he met die kleertjes! Pakte net doodleuk een leuk setje uit de kast en die past ze gewoon niet eens meer! bah wat gaat dat snel zeg Bloem: ben je niet vergeten te bellen voor verwijsbrief? sporten: hier op de wii balanceboard over een tijdje. vind die sportschool maar duur en dat moet dan savonds en dan heb ik echt geen puf meer. eerst mijn rug en bekkenspieren weer op oorde krijgen voor ik aan de kilo's ga beginnen ego: vanmorgen bij Kylie en J.ens geweest. wat een mooi ventje is dat zeg! En nog zo iniminie!!! Kan niet geloven dat C.harlie ook zo klein is geweest en nog zo kort geleden. Zij is echt een dikkertje vergeleken met J.ens haha. maar ze is heel slank. J.ens kreeg hielprikje net, en die vrouw die dat deed heeft m ook bij C.harlie gedaan (+ gehoortest) Grappig om haar weer te zien Ze herkende me nog planning: nog 1x terug naar appie vanmiddag. helft vergeten Avondeten: ik ga wat nieuws proberen. Penne met bladspinazie, kruidenkaas en creme fraiche. ben heel benieuwd! iemand nog tips voor dit gerecht om het nog lekkerder te maken? zeg geen tonijn erdoor want dat lusten wij niet enige 'vis' dat wij eten zijn vissticks
haha wuw gerookte zalm zeggen slpen, niet gelukt n wilde eten oja tampons was geen probleem meer na 5 wk.. ik sport via t werk voor 15 bruto pmd onbeperkt moet ik wel minstens 40x pj gaan. gaan even naar de apotheek lopen en medicijn halen
Roozjuh: bedoel je mij met verwijsbrief? Het is voor elkaar afspraak bij KNO arts staat. 24 juli mogen we heen. Hopen dat ze hem gaan helpen. Wil no ff na kruidvat voordat we naar vriendin gaan. T'is ni droog maar M. lijkt niet echt wakker te worden nu... Zouden ze die Nivea strandtas nog weggeven? Actie was vorige week. Kunnen het altijd proberen.
ja jij moest verwijsbrief hebben toch fijn dat de afspraak nu staat. ik had afgelope vrijdag afspraak bij KA maar ben die misgelopen. mag nu 16juli komen. vrouw aan foon zei dat het eigenlijk nutteloos was want ze weten toch pas meer over haar heupjes ná de echo. dus snap deze hele afspraak niet maar ze wilden haar persee zien voordat echo komt, want dat was standaard. nou vooruit dan maar strandtas? zou het niet weten
wij doen altijd spinazie, half bakje kruidenkaas en zelf uitgebakken spekjes. Ego: ben trots op mezelf. Boodschappen doen is gelukt. Zelfs de trap weer op met kinderwagenbak met kind en een plastic zak vol boodschappen Donderdag naar het cb moet nu ook wel lukken. Het is alleen een kwartier lopen. Ik hoop dat het droog blijft...
half bakje? thx! o en is roomkaas zelfde als kruidenkaas? zag geen verschil op de verpakking beide 'kruiden en knoflook. zacht en romig'