Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bijntje en lin: romper wel goed idee! waarom denk ik daar zelf niet aan...?! al zal t niet lang duren voor hij door zal hebben hoe de knoopjes open moeten. maar die ga ik donderdag maar eens halen
    schreeuw om hulp? nee denk het niet want hij deed het helaas ookal voordat zn zusje er was. denk dat het meer een stap richting zelfstandigheid is. want hij doet zn luier IN de wc, denk dat ie zn poep weg wil gooien dan ofzo :p en hij pakt ook billendoekjes van de commode af en pakt een nieuwe luier uit de la. dus heb idee dat ie t allemaal zelf denkt te kunnen maar helaas :p

nacontrole ik heb m hier over kleine 2weken

joekie succes met infacol! werkt hier goed mits mijn man het niet ALTIJD vergeet

juffie: ja we doen veel met hem 1op1. dit hebben we goed afgesproken om jaloers gedracht te voorkomen. dus dat is het gelukkig niet. tis puur dat hij t allemaal zelf denkt te kunnen doen.

ego: ben gesloopt. mn man zit te pushen dat ik mn bed in moet maar heb niet eens meer puf om uit mn luie lounche stoel te komen :p

Even spammen!!

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wat een mooi meisje!!

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat een mooi meisje roozjuh!

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.642
    322
    83
    dat zelfstandig willen worden herken ik wel van mij zoontje.. alles zelf willen doen! vanacht heeft een poging gedaan met op het potje plassen, en heeft ook zijn luier uitgedaan en daarna weer aangedaan.. daarna nog wel geplast in zijn luier, maar die zat niet goed, dus ondergoed nat (bed niet gelukkig) maar ja idd, helemaal afremmen wil je het ook niet...

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.642
    322
    83
    wat een mooi meisje roozjuh!

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Mooi hoor roosjuh.
    Ennuh D lijkt wel op jou zeg!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    thx :D D lijkt op mij? of bedoel je C? :p
    hoor van iedereen dat ze beide belachelijk veel op mij lijken haha

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Leuke foto's Roozjuh!! Wat kunnen die beebs al wijs kijken he..B kijkt me ook af en toe heel bedachtzaam aan..

en ook hier sinds vorige week lacht hij..wel een scheve grijns haha maar dat mag de pret niet drukken..

Tja zindelijkheid is een lastig iets..hier maakte het T.hijs ook niks uit als ie met poepluier liep..poos met beloningsstisckers gedaan en opeens tegen einde van mijn zwangerschap doet ie het netjes op de wc en ook gelijk in de nacht blijft hij droog!! Heel af en toe ongelukje als hij aan het spelen is dan wil hij niet gaan..zit ie steeds aan zijn piemel haha..volgens mij kun je niks afdwingen wat dat betreft.. en afremmen wil je ook niet..maar poep overal al helemaal niet.. goed idee van die rompers!!

Ik moet mezelf ook echt dwingen om nu naar boven te gaan, want slaap steeds erg laat..dus dan maar boekje mee en hopen dat ik snel in slaap val..
    Tot morguh!! Goede nacht allemaal!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kleine vergelijking: C.harlie toen ze paar weekjes oud was, en ik toen ik paar weken oud was ;) lijkt t?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    trusten juffie!!

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Roozjuh zo op je foto's te zien lijken ze inderdaad beiden erg op jou! Hoewel ik papa natuurlijk niet kan zien :D
    Vooral D kun je goed zien dat hij op je lijkt, leuk hoor!

12. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: volgens mij mogen ze niet langer dan 3uur tussen voedingen hebben ivm suikerspiegel als ze zo klein zijn. Zou Jens dan toch wakker maken voor een voeding.

Hier morgen fysio bellen voor afplatting achterhoofdje Y. Cb merkte het vrijdag op. Maar je kunt het nu erg goed zien vinden wij.
    Dus toch ff na laten kijken.

Verder niks onthouden. Zag een mooie C. arlie voorbij komen en een paar foto's die ik niet meer kon zien....

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vannacht heeft manlief "nachtdienst". Ik moet uiteraard aantreden als mevrouwtje honger heeft, maar de rest is voor manlief. Ik ben benieuwd. Ik vrees dat ik uiteindelijk met F op de arm beland en manlief in slaap is... Maar goed, dat zien we vannacht wel.

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Nee bedoelde echt D. Als ik foto in je onderschrift bekijk hebben jullie zelfde ondeugende blik xD

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Weet niet meer wie het vroeg (CN???) maar volgens mij heeft D.aniel geen spruw, hij heeft in ieder geval geen klachten. Maar om toch preventief te behandelen gaat de zalf voor de voeding op mijn tepel zodat hij het ook in zijn mondje krijgt.

@ Roozjuh: ow fijne knul heb je.... M.ark probeert hier wel heel vaakzijn pamper uit te trekken maar gelukkig lukt dat niet en o ben heeft hij. Og een slaapzak aan dus lukt het gelukkig ookniet ;)

@ Kylie: ow heerlijk ' s nachts lekker slapen!

@ boefjesmama: wij mochten D.aniel ook gewoon laten slapen als hij overdag genoeg voedingen had gehad, zo om de 3-4 uur overdag. 's Nachts dan max 6 uur ertussen.

Hier vanmiddag heerlijk bijgekletst met mijn nicht. Hun kleiene (is een meisje) is 3,5 weken ouder dan D.aniel. D.aniel is al langer en volgens ons ook zwaarder ;)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland

:D hehe

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hier als het goed is bezig met de laatste voeding van vandaag, daarma hopelijk lekker slapen.

Kylie, wow wat een lange nachten al, lekker slapen dus :)

Zindelijkheid train al een tijdje, ze kan het wel maar wil vaak niet. Op ldv is ze het wel, zondag met een kadootje in het vooruitzicht thuis zowaar ook. Maandag had madam er weer geen zin in. om gek van te.worden ;)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Roozjuh, dochter lijkt idd op je leuk :) !

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oe heb het LIHL boekje binnen! Ff kijken of er wat leuks in staan aan korting

Oja en moet flink afkicken nu :( heb scheurtje in mn mondhoek, koortslip?? mag nu dus geen kusjes geven grr

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Heej dames,

Er zitten nu een stel mannen hier (collega's van mijn vriend) Ze hebben toch een hoop lol hahaha :D Ze zijn op kraamvisite hahah maar ze hebben meer oog voor elkaar als voor ons mopje ahhah

@Joekie, balen he als ze je van het kastje naar de muur sturen :x Succes met de oefeningen doen.

@ juffie, hiihi mijn vriend zou dat ook niet tof vinden hoor als ze mijn borsten willen voelen en hij zou niet begrijpen waarom hahaha. Hij is toch al zo beschermend over mij hhiih
    Ja iedereen zij dat ik er wel heel goed uit zag zo net na de bevalling ahahha. En ik heb eigenlijk altijd make up op dus toen ik weeen had was ik mezelf aan het opmaken voor het geval we naar het ziekenhuis moesten gaan ahhaha
    Slaap lekker !!!

@ roozjuh, wat een knappe dame is die kleine zeg !! en slaap lekker ;) En dat is echt afkicken ja als je geen kusjes mag geven, het is echt een hel :x succes want dat is erg moeilijk.

@lionne, fijn he als manlief nachtdienst heeft ahahah kun je gewoon lekker blijven liggen in bed ahhaha.

@ einneh, oke nou wel fijn dat hij waarschijnlijk geen spruw heeft. Is alleen maar fijn want het is echt zielig die kleintjes met spruw...

Nou slaap lekker allemaal,
    Kuss

Deel Deze Pagina