Hoi, hoi! Weinig onthouden... Zware dag met bijna de hele dag een huilende baby en vanavond met huilende peuter. Ze heeft zo'n pijn in haar mondje ik ben gesloopt. Ga zo ook maar eens de laatste fles van vandaag maken en hoop dat mij wat nachtrust gegund is. En jullie ook natuurlijk!
Koortslip is een virus, gescheurde mondhoek komt door droge lippen en/of vitaminegebrek Ow en domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel
Haha dankje. Dan heb ik dus gewoon een gescheurde mondhoek. Kusjes zijn weer toegestaan!!! Trusten dames! Ik heb nog ff t bed voor mij alleen, hubby wilt nog sport kijken pff. Hij is al weken niet meer voor 00.00u zn bed in gegaan. En maar zeuren dat ie zo moe is, gek he. Mannen Oja hubby heeft hier ook flesdienst vannacht
Hier mu ook etenstijd, ze hebben al goed lang geslapen . Hopelijk gaan ze zo weer rustig verder slapen... Gister ging het daar fout en kon ik pas twee uur later weer slapen.
Hier ook tijd om te eten. Tijd tussen voedingen in wordt langzaam wat meer. Vandaag 23.45 toen om 3.30 wakker, speentje gegeven en daarna 4.35 echt wakker voor fles. Fijn dat iets langer er tussen komt te zitten
Net wat gegeten. Hij is voor het eerst erg onrustig vannacht. Ik heb in totaal nog maar 2.5 uur geslapen tot nu toe. En dan heeft vriendlief nog wel het meest met hem gesjouwd... Nu maar weer proberen verder te tukken als hij dat toelaat...
nou hier ook weer voedertijd. Man zegt doodleuk: deze mag jij doen, dan kan ik een keer doorslapen. OMG!! Ik slaap al maaaanden niet meeer normaal. Hij mag regelmatig uitslapen en dan komt ie pas 12u a 13u zn bed uitrollen. Ik ben op mijn uitslaap dagen om 8u al beneden omdat hij niet stil kan doen of mij ergens voor nodig heb pfff. En gister heeft ie geen enkele fles of luier gedaan Sry ben ff over de zeik
Ik doe alle voedingen en dag en nacht. Vriend kan gewoon acht uur of meer achter elkaar slapen en ik mag blij zijn als ik vannacht met 100 tussenpozen aan de vier uur totaal kom... Dat heb je met bv...
Ja ben blij dat ik fv heb maar meneertje wist dit voordat we aan een 2e kind begonnen. Begin was ie heeeel lief en deed alles zonder zeuren. Maar nu probeert ie elke nacht de voedingen op mij te schuiven. Grote reden waarom hij de nachtvoedingen doet is omdat mijn rug snachts zwaar verrot is en als ik de fles doe heb ik rest van de dag last van mn rug. Achja zal t maar moeten doen he, heb alles over voor mijn kids. Maar dit gaat hubby nog wel horen van me als ie weer wakker is *snif snif* o kmoet ff een luier doen gok ik
Hier kwam mevrouw weer om half 6. Al 3 nachten op rij is het kwart voor 11 fles, half 12 slapen en half 6 weer wakker! Ik ben er heel blij mee maar helaas nog steeds moe. Moest er weer veel uit om F te troosten. 'Auw mama, mond pijn' schreeuwde ze vannacht. Zoooo zielig! Manlief slaapt 's nachts altijd door. Dat hebben we zo afgesproken. Ondanks dat ik moe ben vind ik het geen probleem. Het is de bedoeling dat hij de late fles zo gaat doen als hij uit zijn werk komt en dat ik dan al slaap. Alleen kan ik haar nu ' s avonds niet wegleggen want dan is het mamatime. F lag er altijd om 8 uur in en dan sliep ik om 9 uur tot de nachtfles. Manlief sliep dan tot een uur of 8 en hadden we allebei voldoende slaap. Hoop dat M dat zo ook gaat doen! Probeer nog even te slapen voordat F weer wakker is.... Trusten!
Annemama wat lekker!! Hier ligt de kleine op mijn buik te pitten na tien slaapliedjes... Ga weer een poging doen om hem naar boven in zijn bedje te doen...