Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik had Daniel gister op zn buik neergelegd tijdens afdrogen, toen stoof die vooruit LOL, met die kleine kikkerpootjes van hem zet hij zich zo af en buikschuift dan naar voren LOL

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk die koosnaampjes!!

Heb alles gelezen maar echt serieus niks onthouden:)

Vk vanmorge langs geweest. ik verlies weer bloedproppen en wilde geen herhaling van 1e nacht toen het zo kritiek met mij was. Maar niks aan de hand nu, bm is mooi gekrompen, moet nu aan de Vrouwenmantel thee ofzo.

Kylie net langs geweest, gezelliej :D Die heeft C lekker de fles gegeven al wilde die liever slapen haha.

CB is net langs geweest, C is gewogen en weegt nu ehh sjit goeie vraag :( ze heeft het niet eens voor me opgeschreven... in ieder geval ruim boven geboortegewicht :p

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    De AB slaat hier gelukkig goed aan! ben al koortsvrij (dat is al een hele verademing!) nu alleen mijn borst nog heb het idee of is deze 3 kilo ofzo ;).

@ Koosnaampje: lytse man (kleine man), meer eigenlijk niet

@ Roozjuh: nee kan me voorstellen dat je dat niet weer wilt! gelukkig viel het mee!

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Leonie: Nutriton hebben we ook geprobeerd ( is Johannesbroodpitmeel) maar schijnt weer meer energie te kosten om te verteren. Nu op advies van vk maar weer even zonder... Helpt het bij jou wel?

@Mirri: je hebt helemaal gelijk, denk inderdaad dat we allemaal wel ff aan het rommelen zijn. Hoop dat het snel gewoon loopt. M is nog niet op haar geboortegewicht en het spugen en slecht drinken helpt niet... Hoe gaat het bij jou? Ik ken de uitdrukking Mina Bakgraag maar weet ook niet waarvan ;)

@einneh: fijn dat het weer beter gaat. Nu die borst nog in normale proporties ;)

@hier: rustdag wat F is naar de kindjes. Mama voor het eerst een dagje alleen met M. Helaas is slapen er nog niet van gekomen. Ben druk er wat voeding in te krijgen. En dan te houden. Hoop zo nog ff een uurtje te pakken voordat grote zus weer thuis is...

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    staan weer nieuwe foto's op de site!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    och jeetje volgens mij maak ik nu een fout met de namen op de site bij foto's hahaha. Annemama, van jou kreeg ik net mail met foto's van kleine M toch??

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    In overleg met roosjuh wil ik even meedelen dat de link van het besloten forum door roosjuh op de juni mama's site staat. Dit om te voorkomen dat ie hier openbaar komt te staan.
    Omdat er nu al zoveel mama's bevallen zijn is het wel zo leuk om die verhalen daar te hebben staan, anders missen we al die eerste weken van de eerstgeboren baby's.

Je kunt op de link klikken en dan op registreren klikken. Het wijst zich eigenlijk vanzelf :)

Ik zal een topic openen voor de juni mama's in het bevallen gedeelte.
    Mochten er vragen zijn kun je mij altijd hier een pb sturen. Mocht je na verloop van tijd je account willen verwijderen kan dat ook via mij. (Al hoop ik natuurlijk dat iedereen blijft plakken :))

Zie jullie daar!

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ja dat was ik :D Thx voor het plaatsen en het aanpassen!

@Roozjuh en Joekie: zal aan mijn weke grijze massa liggen maar snap het bericht over de site niet....:(

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Omdat op dit forum alles openbaar is was er over gepraat om op een besloten forum verder te kletsen aangezien je zoveel prive informatie op internet zet.
    De link van die site staat op de site van roosjuh. ;)

10. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Aha, ik snap m :p. Weet alleen niet of ik het allemaal kan bijbenen. Kan deel 5 al niet bijhouden al doe ik mijn best af en toe mee te lezen. Denk dat 3 fora een beetje veel worden voor mij....

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: dat nieuwe forum vervangt dit topic dan. tis dus kwestie van ander linkje aanklikken eigenlijk ;)
    maar gebeurd wel vaker hoor dat er dames afhaken zodra je naar een ander forum gaat

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Deel 5 komt strakkies helemaal te vervallen hé!
    Dan heb je alleen het juni mama's op die andere site en evt de andere topics die jij hier volgt, maar we gaan dan niet in twee topics verder hoor ;)
    Dat trekken de meeste niet haha!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o sorry wist niet dat dat hetzelfde was :) Vorige keer bv gegeven en heb dat allemaal niet nodig gehad.
    Nutriton hiel wel redelijk tegen het spugen en de krampjes maar we zijn uiteindelijk ook overgestapt naar omneo-voeding en sindsdien is het echt een heel stuk minder.
    Erg fijn want ik vind die krampjes en spugen zo zielig.

Weet dat krampjes en ook spugen erbij horen maar meisje krijste echt alles bij elkaar van de pijn van de krampjes en daarna de golf melk die terug kwam.

Hopelijk blijft de omneo zijn werk doen ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook Infacol gebruikt vanwege krampjes maar C keek me zó vuil aan en weigerde meteen haar fles. niet voor herhaling vatbaar dus :p

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik vind een besloten forum wel een goed idee, kunnen we elkaar nog wat beter leren kennen als nu omdat iedereen dan uiteindelijk haar eigen naam zal gebruiken.
    Maar misschien ben ik een zeikerd maar moeten we dan nu niet stoppen met anderen de link van het forum te geven?
    Anders heb je dadelijk nog mensen die je 'niet kent' die alles kunnen lezen, snappen jullie wat ik bedoel?

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leonie: geven wij 'buitenstaanders' de juni link dan? alleen juni mama's dacht ik toch? of bedoel je dat niet

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Infacol ook geprobeerd maar hielp niet.

Cinnababy kun je ook proberen dacht ik

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ja alleen juni- mama's alleen inderdaad maar ik denk dat sommige als ze nu nog niet mee hebben gekletst nu even zullen kletsen maar dan zullen stoppen.
    (en dan bedoel ik niet de meiden die nu weer actief mee schrijven want dat vind ik juist alleen leuk! )

Dus bedoel juni-mama's die nu (weer) aanmelden, hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
    Die horen (nog) niet bij het intieme groepje zeg maar

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ah je bedoeld de 1dags-vliegjes om t maar ff zo te zeggen? :p

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007