Zo, lekker kleintje in badje gedaan net, nu weer 165 (!) gedronken, ff "spelen" in box en weer naar bedje toe. Hij is het er nog niet zo mee eens. Maar vind het meer wat gejammer geloof ik.. Dus hij mag nog even blijven jammeren dan. Lastig is dat tovh dat je hem nog niet zo kent, en de huiltjes ook niet...
Mijn kraamhulp vertelde trouwens dat de breastflow flessen het meeste op een borst lijken! (ik vroeg ivm mijn werk in de kinderopvang) Dus misschien is dat ook nog de moeite waard om naar te kijken! Breastflow voedingssysteem 150-250 ml. stage 1 - Baby & Borst | Baby & Borst | Stage, Breastflow, Spenen, Aan, Voedingssyst
CN: alvast van harte. 28 alweer dat was 6jaar geleden dat mijn vriend dat werd... En voor mij alweer bijna 4jaar geleden. Hier heeft Y. doorgeslapen van 23:30 tot 7:00. Heerlijk. Papa en mama zelf ook even rust. Vanmorgen verjaardags kadootjes voor M. gekocht. Duplo bij de kv van de 2+1 gratis actie op het pasje. 3 dozen voor maar 30 euro. Ze hadden die wikkeldoek uit de folder ook nog liggen dus een mooie roze meegenomen. En een super schattig zwembroekje in het roze met nijntje erop. Voor als we op vakantie met haar gaan zwemmen. (ze is dan 3mnd) Hier net flesje op en worden toch 2 mega boeren in mijn oor gelaten. Nu ligt madame heerlijk haar luier vol te poepen. Mag ook wel weer eens na 2dagen.
Moielle; beide kindjes wouden de kleine speen niet, maar wel die van Avent. die heeft een heel grote "hap" namelijk.. Denk dat die ook het meeste op de borst lijkt?
He! Das eigenlijk wel een zeer ernstig goede vraag! Hoeveel gekolfde melk je geeft in het flesje met een voeding?! Niet bij stil gestaan eigenlijk. Hmmm, bij mij komt er met kolfen nl niet zo superveel uit. Max. 40 ml (dat is dan wel na het voeden). En naar mijn idee haal met een kolf niet alle melk eruit. De kleine kan een borst echt leeg drinken, met een kolf heb ik dat gevoel niet. De baby is de beste kolf! haha Thanxxx voor jullie succes wensen. Ik heb de afspraak om 14.50. Daarna naar de C1000, patatjes halen. Lekker makkelijk vanavond hoor. Die pijn is echt heftig (en ik weet nu zeker dat ik me niet aanstel, aangezien ik een bevalling heb doorstaan! Haha) Hebben jullie dat ook, ineens zoveel meer respect voor moeders! We weten nu wat ze meegemaakt hebben he Nou, ik ga de kleine uit de wagenbak halen (daar slaapt ze in overdag) en overdoen in de maxicosi en dan met een omweggetje naar huisarts rijden zodat ze zeker weten slaapt hihi. xxx
Jaymee ligt alweer op bed, die is onwijs aan het slapen, die eet, poept/plast en is dan alweer moe. Is wel goed wakker als hij wakker is.. Hij zal het nodig hebben! Ik denk dat hij aan het groeien geweest is want zijn flesjes gaan nu niet leeg meer en hij slaapt veel, herken ik nog wel van Djayson
geweldige combi hadden ze nog leuke duplo bij kv? ik heb t niet gehaald, we hebben echt al veel te veel CN: oeee lekker gourmet!!! welke ga je kopen? wij hebben zo'n platte rechthoekige plaat, ideaal ding! geen olie niks nodig en brandt niet aan en super makkelijk schoon te maken Princess Bakplaat 102239 online kopen op Kijkshop.nl ego: D.amian op bed, C.harlie net fles gehad en nu aant huilen. denk dat ze nog even wil boeren dus ben er weer vandoor
toen was het ook krijzen en heeft ze in een teug 120+4 opgedronken. Schrok zelf wakker en vroeg meteen of vriend een fles had gedaan maar die dacht dat ik het had gedaan. Hopen op meer van zulke nachten.
Hmm lijk huiltje te herkennen, want het is nu stil. Beetje klagelijk gehuil met pauzes is dus in bedje blijven liggen.. Weer iets waarvan ik nu denk; he ja, dat had onze T.im ook. En daarbij is het gewoon zo dat een baby echt maximaal anderhalf uur inclusief fles wakker is, dus dat maakt de beslissing om hem in bedje te laten liggen ook wel wat gemakkelijker... Maar soms twijfel ik wel eens of hij dan miss behoefte heeft aan mamaliefde. En dan is het wel eens lastig om hem helemaal alleen te laten liggen... Maar voor nu goede beslissing geloof ik.
Ha! Thanxxx voor de tip. Heb die hier liggen. Nog in de verpakking. Per twee zitten ze verpakt. Dat is het laatste wat we proberen. Maar jullie kindjes wilde het dus ook niet! Lekker eigenwijs hihi Lijkt mij zo makkelijk om haar te troosten zonder meteen aan de borst te laten hangen Of gewoon geven zodat ze lekker rustig wordt voor het slapen gaan bijv.? xxx
Hihi dat had ik vorige week. 23.30-5.15. Schrok ook wakker en idd vragen of hij onze zoon de fles had gegeven... hihi
J.op heeft hem idd ook soms nodig om in slaap te komen. Maar ook niet altijd gelukkig. Ik heb er een lekker zacht lodgerdoekje aan vast, deze kan dan soms lekker over zijn wang gelegd worden. Geeft lekker geborgen gevoel. En voor de nacht frummel ik dat doekje op, en leg hem dan onder de speen op het matras zeg maar. Zo is de speen nog op mondhoogte en kan hij hem zelf pakken met een beetje geluk. en nee, onze jongens wouden de kleintjes ook niet. Maar ik denk zelf dat dat komt omdat we gelijk met de Avent flesjes melk gegeven hebben. Denk dat ze dan deze "beet" gewend waren. En dat is jouw dochter natuurlijk ook gewend een grote "hap". Ik hoop dat deze lukt!
Hi meiden! Ik heb niet alles bijgelezen, sorry! Ik moet zo naar de kinderarts. Ik ga de situatie ees even voorleggen. We worden er wanhopig van! Kleintje slaapt veel en als ze wakker is is ze aan het persen, verkrampen, mopperen en krijsen en zichzelf met het verkrampen in het gezicht aan het krabben. Zó zielig en ik word er wanhopig van. Vorige keer kreeg ik een 'hoort er bij' reactie van de arts maar ik wil graag een oplossing! Misschien probiotica een oplossing ofzo? Ze ligt nu trwns wel te lachen op schoot. Lief!! Ik laat het wel even weten als ik weer terug ben.
Roozjuh: heb een graafmachine: Kopen DUPLO - ZWARE GRAAFMACHINE - 5650 vergelijking prijs korting aanbieding bij PIXmania , een vrachtwagen met een leeuw in de laadbak : Lego Duplo 6172 Dierentuintruck en een auto met fruit: Alle Bedrijven Online: Duplo Vierwielige Motor 5645: Boerderij van Blockstorenl Hier in de stad hadden ze een leuke dieren winkel achtig iets maar verder niks. Nu in Meppel deze dozen gehaald.
Succes Eef, idd gewoon blijven doorzetten! Als je zelf het idee hebt dat er iets niet klopt, zal dat vast zo zijn....
Kraam is weg Gelijk even een vraagje, ik wil voeden op verzoek, gaat goed.. Maar ik moet wel om 18.30 naar de fysio en dan is Danny met Jens alleen thuis.. Als ik een beetje uit wil komen, moet ik hem nu voor een voeding wakker maken en dan om 17.45/18.00uur weer.. Dat maar doen? Of hem nu laten slapen en kijken wanneer hij komt? Hij heeft er nu 3 voedingen opzitten..