Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Oh en hij moet minimaal 6 per 24 uur

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik zou hem wakker maken... Anders krijgt hij vandaag ook wel weinig toch?

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb het gisteren op het cb gevraagd. De Kinderarts zei dat we kunnen beginnen met drie keer per week een flesje met 20 cc en daarna aan de borst verder drinken.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef succes!!

boef: die laatste, auto met fruit hebben wij ook :) die leeuw moet ik ook hebben!!! D.amian is helemaal wild van leeuwen enzo

zo, pan soep staat lekker te pruttelen, mijn avond eten is al klaar. scheelt straks weer koken, met een 'Drama King' en 'Cry Baby' hier :p

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hier dronk n met 4 weken + - 100ml bv weg. dus als je t wil weten gewoon uitproberen wat ze pakken. bv kan je niet teveel geven..
    en ik warmde steeds 50 ml op omdat ze ook weleens weigerde en dan kon ik alles weggooien want je mag maar 1x opwarmen..
    ik weet niet wat ze nu drinkt want we moeten weer gaan oefenen maar met die spruw niet handig.

morgen komt de kinderwagen terug! hij is gemaakt (zeggen ze)...

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja heb t nu paar keer gelezen maar ben echt een noob wat betreft bv :p maar waarom moet je niet in de buurt zijn als je van bv over gaat naar een flesje??? *voel me zo dom nu*

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    oja en n tip sommige baby's willen geen ontdooide melk.. dus probeer dat ook even uit:)

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja fijn is dat hé.. ik bereid het ook al voor zover mogelijk voor als ik handen vrij heb.
    Geeft me rust.

Wij gaan lekker gekruide gebakken aardappeltjes eten, witlof met ham en kaas uit de oven erbij, en een gemarineerd kipfiletje.

Update voor mocht het iemand boeien :p ; lieve J.op is alweer zelf in slaap gevallen!
    ff om hoekje gekeken, en zag nu waarom hij tussendoor steeds jammerde. Hij schrok steeds beetje wakker. Maar hij lijkt zich er nu aan over gegeven te hebben.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hihi soms kunnen ze dan weigeren te drinken omdat de borst dan voorkeur heeft

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dan ruikt de beeb jou, en wil hij liever uit de borst drinken waarschijnlijk.. ;)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hoe gefrustreerd kan een 5weken oude baby zijn ... C.harlie probeert al paar dagen haar duim in dr mond te steken maar omdat ze zo hysterisch aant zwaaien is met dr armen en benen om die duim maar tepakken te krijgen, maakt ze vuistjes :p ja dat gaat niet werken natuurlijk. speen weigert ze dus gaat nog leuk worden

12. Kylie1986

Hij heeft vandaag 3 voedingen gehad, rond 4 uur, rond 8.15 en rond 12.00uur.. Hij komt vast nog wel voor ik weg ga..
    Ik wacht anders wel even, als hij binnen het uur niet wakker wordt, maak ik hem wel wakker.. Dus stel dan rond 16.00uur een voeding, dan rond 19.15 en dan de laatste voeding.. Dan zit hij op 6..

Of ik maak hem wakker en dan kan ie misschien net 7 voedingen meepakken.. Lastug..

Als ik garantie wil hebben dat ie geen honger heeft als ik weg ben, moet ik hem wel wakker maken..

Dat maar doen dan en dan vlak voor ik weg ga nog een slokkie

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ben nu al heul lang aan het zoeken naar een muskietennet voor onze mura 4. Dat is een speciale voor deze kinderwagen die je eraan kan ritsen.
    Maar geen enkle winkel heeft hem meer, bij leverancier komt hij pas in September weer binnen (handig in de zomermaanden), online kan ik het ook niet vinden.
    Mocht iemand het tegenkomen online?.. ;)

Hier mega buikpijn... denk dat ik weer ongesteld wordt... gatverderrie. Dan moet ik gelijk met de pil beginnen dan hé? De eerste dag gelijk?

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    roozjuh; jullie hebben een pittige dame of niet? ;)
    Denk dat je duidelijk verschil merkt tussen een jongen en een meid?

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Inderdaad daarom

16. Kylie1986

Hmm..eer dat ik klaar ben met luier en zo ben in ook een kwartier verder..als hij dan 30/45 min. drinkt kan ik m nog geen 2 uur later weer wakker maken.. Ik kijk wel hoe laat ie komt..

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Of als omslagdoek, ik gebruik hem als zonnekap met de zon vorige week. Gooi hem over mezelf als ik aan het voeden ben.. Gebruik hem echt oveeal voor. Raad hem ook aan iedereen aan! Maar hij is idd 20euro.. :$

18. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Die leeuw was bij kruidvat: 22,99 misschien op internet goedkoper.
    Stond niet overal dacht ik.
    Kassiere zei dat ze bij kleine kruidvat minder duplo verkopen en dus ook weinig grote dozen inkopen.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dat is nog zacht uitgedrukt :p pff af en toe heb ik idee dat ik zelf doordraai na al dat gehuil. nu slaapt ze lekker en heb tv op mute(domme dr. oz!) hoor serieus gewoon een piep in mn oren van al dat gekrijs. enuhh ja heel veel verschil. jongetjes huilen heel schattig, echt mooi babyhuiltje. hoorde dat schattige huiltje weer bij J.ens vorige week(zoontje kylie), wat mis ik dat huiltje! maar zij... wauw... ik heb oordopjes van mn stiefma gehad toen voor dat domme mens die in zkh naast me lag met haar lawaai, maar denk dat ik t voor dit gekrijs ga gebruiken. D.amian kon ook lekker lang alleen liggen en die vermaakte zich wel met dingetjes om hem heen, hij kon úren naar 1 en dezelfde knuffel staren. maar zij wil alleen maar bij mama liggen en steeds bezig zijn

ik wens mn pa dit weekend heel erg veel succes want de kids gaan voor het eerst samen bij opa en oma logeren. ze zijn makkelijke d.amian gewend, maar nu krijgen ze 'cry baby' er ook bij :p

kylie: wat een geregel met voeden als je ergens moet zijn op een bepaalde tijd. hoop dat je beetje uitkomt straks. je zult altijd zien dat ze nét die fijne timing hebben wanneer het niet uitkomt :p

20. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Herkenbaar.
    Het is haar 2 keer toevallig gelukt.
    Maar verder idd alleen maar maaien en happen maar krijgt niks te pakken.
    Ach heb liever speen die kunnen we weggooien met stoppen die duim niet.

Deel Deze Pagina