op dat besloten forum zitten al mensen? is het niet leuker fijner een nieuw forum te openen voor alleen zp mei/juni/juli mama's (niet iedreen is meer een juni mama )
Ik begreep dat dit dat ook is toch? Ik heb me daar alleen onder mijn eigen naam aangemeld (zie berichtje)
Hihi ja ik hoop dat ik als mei mama toch ook wel mee mag idd maar naam aanpassen ipv alleen juni is idd wel slim
Ik kom op een Zwanger (worden) forum uit. waar ook berichten staan van een 'klaartje' 'tweeling' 'ladymistique' etc etc. Met een NODntopic.. is tocvh niet helemaal waar wij nu mee bezig zijn
Ja dippertje, je kunt je daar ook al aanmelden. doe ik vanavond ook alvast maar ga er pas kletsen als iedereen bevallen is hoor anders hou ik het echt niet bij
ik denk dat joekie een eerder door haar gebruikt forum heeft gebruikt? er staat namelijk dat de meeste mensen online waren op 5 febr en dat waren wij in ieder geval niet ha ha
Dan heb ik persoonijk liever n nieuw forum (das zo aan te maken als je beetje handig bent) waar niet zo maar mensen op zitten en zo ik ken die mensen net zo min als de rest op ZP dus weinig verschil dan
Voor de info: Het is een forum wat al langer geleden gemaakt is en waar nog 4 mensen meeprikken. (waaronder ikzelf, (tweeling) en waarvan 2 juni 2012 mama's) Het is dus echt een forum waar alles besloten is! Mochten jullie echt een nieuw forum willen dan laat ik dat aan een ander over want daar heb ik nu geen zin en tijd voor om te maken
Klopt, ik zie het probleem niet zo dat er 3 mensen nu toegang hebben die daar prikken (waarvan er 1 ook een juni 2012 mama is..) Maar aan jullie de keus hoor! Ik hoor het wel!
Ik heb ook even gekeken...ik heb er geen problemen mee als we die gaan gebruiken.. Ik heb hier last van huilbuien..niet dat ik verdrietig ben hoor..maar ben alles aan het verwerken...straks lekker tegen vriendlief aan gekropen en even lekker gejankt haha..samen fotos bekeken van deze eerste week..echt voorbijgevlogen..lijkt net een film.. moet janken als ik slappe lach krijg en als ik blij ben en gewoon omdat het kan haha...voel me wel een doos.. Vandaag laaste dag kraamzorg gehad..ze was echt super! Morgen het echt zelf doen! Bram doet het super zit al iets boven zijn gebgewicht weer van bijna 9 pond..maar lijkt geen dikker want hij is ook lang..lijkt op papa.. Pfff ga proberen te slapen, maar mijn hoofd zit zoooo vol met alles..gek gedoe hoor die hormonen..
Juffie: dat janken ken ik hoor heb 1e week 1 flinke jankbui gehad. Werd me even teveel met humeur van D en dat ik erg beperkt ben in dingen door de ks. Dat ik 1e nacht bijna weer terug moest naar OK. Hoe geweldig mijn man me helpt met alles, hoe super mijn kleine meid het doet en wat een prachtig gezinnetje ik nu heb. Ja 1e week vloog voorbij en je heb zoveel te verwerken, idd net een film
hier ook huilbuien , @roozjuh heb je pb gestuurd met info voor op de site @ ego , alles gaat goed hier , kleine D heeft vanacht 6uur aan een stuk geslapen , heerlijk!!!! heb sinds de bevalling niet kunne rusten of wat dan ook dus was nodig !! hij is al een beetje veranderd hoor word een heerlijk bolletje!! met mij gaat het de ene dag beter dan de andere , huil wel nog heel vaak als ik al maar denk aan de bevalling rollen de tranen over men wangen , maar goed heeft tijd nodig natuurlijk , A is super lief voor haar broertje geeft continu kusjes en helpt mee (luier aangeven etc) ze wil hem altijd knuffelen maar dat kan ze nog niet natuurlijk
@joekie. heb niet gekeken naar hoeveel mensen er nog waren zag alleen al die berichten staan... Hier vanacht weer lekker geslapen, 24:00 laatste fles en 07:30 de eerste.. Dank je Daantje
wauw dippertje!!!! Ik ben heus niet jaloers! Hier 24.00 laatste fles maar om 3 en om 6 uur weer eentje. Echt die wekker in dat buikje, precies 3 uur later wordt ze weer wakker, bijna knap Al ben ik er 's nacht minder blij mee hihi
@dippertje. zo daar ben ik even jaloers van! Hier ook om de 3 uur hoor leonie, ingebouwde wekker! En om 3 uur vannacht wilde ze echt niet meer slapen. Heeft papa het maar even overgenomen. @juffie. ja vaag he die hormonen. Ik zat ook steeds te huilen, of van geluk of van vermoeidheid of gewoon omdat ik niet meer op kon houden. Heel vaag, nu soms nog zn vlaag met huilen maar niet meer dagelijks. Voel me sinds vd week weer een beetje mezelf.
Hier voeden we overdag om de 3,5 uur. En 's nachts om de 5uur. Y. was vandaag weer 30gr afgevallen dus moeten echt om de 3,5 uur blijven voeden en die 65 cc moet ze opdrinken. Hebben nog 2 dagen kz. en dan ook weer lekker met ons gezinnetje alleen. Ze is een schat van een vrouw maar ben blij als we straks weer alleen zijn. Voel me goed maar mag niks doen daar kan ik niet zo goed tegen vandaar.
Zo dippertje das lekker! Lijkt me heerlijk om door te kunnen slapen! Hier ook om de 3 uur meldt hij zich zo beetje..bijna knap ja haha.. Fijn dat jullie de huilbuien herkennen.. @ Lin ow dat geeft moed..ik heb ze nu afgelopen dagen paar keer gehad..lijkt me fijn om me weer een beetje mezelf te voelen @ roozjuh ik heb hier ook moeite met Thijs, luistert slecht..staat ineens midden in nacht bij ons op kamer..erg fijn als ik net Bram in slaap heb..huilt sneller..en als we hem naar bed brengen komt ie wel zes keer van zijn kamer af..moest er vanmiddag ook om janken...pfff zo is ie normaal nooit..nou ja hij moet het ook allemaal verwerken..vandaag heb ik hem veel extra aandacht gegeven hopelijk helpt het.. hoe gaat het nu bij jullie? @ peek fijn dat A zo lief is....snap heel goed dat het moeilijk voor je is..heeft inderdaad denk ik tijd nodig allemaal...ging je nog naar de huisarts hiervoor? Knuffel! @ leonie wij hebben hetzelfde schema ook rond twaalf de laatste voeding...maar vind het echt laat...ga dan vaak pas tegen een uur slapen..ga toch eens kijken of ik daar niet wat mee kan..
ja ik ben gisteren naar de huisarts geweest , moet dinsdag terug en dan gaan we zien hoe of wat , hij ging contact opnemen met een sociaal werkster oid
ik heb een kort vraagje over de aangifte. Bij het Diak (waar ik morgen opgenomen ga worden), kun je het formulier al invullen. Dus dat was ik aan het doen. Nu staat er: "voornamen". Hoe vul ik dat in? Want Kruimel krijgt een roepnaam en drie,andere doopnamen.