Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Thx Evenstar! Ik geloof inderdaad niet in verwennen met liefde, warmte en knuffels. Dat doe je inderdaad met snoep en speelgoed. En daar ben ik enorm streng in, hahaha. Gaat mij meer om gewennen. Ik heb 's avonds alle tijd en vind het ook heel fijn om met haar te zijn, haar geborgenheid te kunnen geven en haar te kunnen troosten. Maar wil over een paar weken ook wel eens een avond weg kunnen zonder een meisje achter te laten dat overstuur is. Ze slaapt 's nachts ook prima in haar wiegje en overdag ook een blok dus ze kan het wel. Bij F was ik gewend dat er verschillende activiteiten in een blok zaten. Dus eten, wakker zijn, knuffelen en dan weer slapen. M heeft naast eten echt een knuffelblok (nu) een slaapblok en een wakkerblok met veel huilen.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi, grappig dat het gesprek over bv/ fv toch nog op gang komt maar gelukkig, vind ik, wel op een fijne manier.
    Ik ben ondertussen ook een fv-mama maar had o zo graag nog bv gegeven maar doordat S helemaal geen energie had om aan te happen, ze in ziekenhuis flesjes hebben gegeven om glucose stabiel te krijgen (speentje van flesje ging te ver erin en daardoor leerde ze de aanhaptechniek niet) en doordat mijn lichaam niet genoeg produceert met kolven ben ik met 1 maand gestopt. Echt met pijn in mijn hart maar ging niet anders.
    Heb eerste week toen nog echt elk schepje fv wat ik bij het water deed erg gevonden omdat dat geen mama-melk was.
    Terwijl ik fv echt geen slechte optie vind, die is tegenwoordig zo goed.
    Grootste voordeel van fv nu vind ik dat man het ook kan geven en omdat ik ook niet in openbaar wilde voeden (bij oudste dochter ook niet gedaan) is een flesje handig. Dat kan overal.
    Ik merk nu ook dat het 's nachts groot voordeel is om bv te geven, dat is meteen klaar haha.

@juffie, wat een geweldige foto van B.ram!

@ Nanni, hoe gaat het nu met Djayson? Is het al weg getrokken?

@ Eef, ik hoop dat de maagbeschermer je meisje gaat helpen. Niet leuk zo zeg :(

@ Manducadraagzak, nadat er gister iets fout was gegaan met bezorgen kwam hij vandaag wel binnen. Vanmiddag oudste dochter erin gehad bij man op de rug, vond ze erg leuk.
    en vanavond was dochtertje wat onrustig en die ligt nu lekker erin bij papa op de borst te slapen. Wordt nu dus al goed gebruikt :D

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Haha grote man wil geen aandacht...
    @ annemama haha ja dat was laatste keer voor mij over dat onderwerp..maar heel herkenbaar allemaal das alles wat ik zeg haha
    En jouw situatie bij eerste lijkt me ook moeilijk..fijn dat je je nu beter eronder voelt..
    Jouw blokken zijn herkenbaar hier ook..
    En je reactie naar evenstar ook helemaal mee eens en herkenbaar!
    Haha wat ben ik het toch met jullie eens..normaal ben ik niet zo meegaand hoor haha
    Trustuh boefjesmama

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Leonie dankjewel!
    Wat jammer dat het zo is gelopen met de BV...wel fijn dat je kleintje het nu goed doet..kan me voorstellen dat je het erg jammer vond..

@ eef meid gaat het nog niet echt beter met je kleintje?? Heel veel beterschap! En sterkte ermee! Zal even teruglezen hoe het precies zit...

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik herken er ook zoveel in, qua gevoel maar ook qua blokken hoe kindje het doet. Heerlijk die herkenbaarheid :D

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Fijn he Leonie!!! Vind dit forum ook zo fijn om te lezen dat anderen hetzelfde voelen of meemaken.. superfijn!!

Nou B meldt zich nu voor laatste flesje..en dan hopelijk keer doorslapen..duim duim
    goede nacht allemaal!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ja, zodra hij in slaap was gevallen, meestal aan de borst, dan naar boven brengen. Moest wel eens een keer vaker in het begin maar dat was snel over.
    Ik wil ook wel weer eens een avond voor mezelf, maar dat zit er nu nog niet in, komt vanzelf wel weer en dan zijn het er weer heel veel ;)

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Thx Einneh!

Inderdaad heel fijn om hier te lezen en te schrijven. De herkenbaarheid is super. Er is altijd wel iemand die tips heeft, hetzelfde meemaakt of meegemaakt heeft en/of naar je wilt luisteren. Zelfs midden in de nacht :)

Hier net het laatste flesjevan vandaag op en ze gaat er zo in. Wilde op papa wachten maar die heeft vast een drukke avond want heb nog niets gehoord... Ik zie hem dan vannacht tijdens de nachtfles wel naast mij liggen ;) Trusten ladies, tot morgen!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dilemma!!! Lig lekker op mn bedje, C.harlie zal elk moment in slaap vallen en wil zelf ook wel gaan slapen maar ehhh Johnny Depp is op tv :p hmzz lastige keuze dit hihi

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

effe ego , ben gesloopt , verjaardagsfeestje van beste vriendin , ojeee kreeg ze telefoon van ziekenhuis haar opa heeft een hersenbloeding gehad , hersenstam is geraakt en hart is het aan het begeven , nu is het kwestie van uren misschien enkele dagen morgen gaat ze afscheid nemen , ben der helemaal van ondersteboven , ken de man in kwestie ook :( :(

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Sterkte meid!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Peek o bah wat naar!!! Het zit je echt niet mee he meid :(

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Poging 3 om D. In zijn bed te leggen..... Hoop dat het lukt! Lekker koese dames!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Etenstijd!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Etenstijd ook hier :)
    Moet hem flink wakker porren steeds want zijn luikjes vallen steeds dicht :)

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Sterkte peek <3

Lachjes;
    Zag een hele mooie foto voor bijkomen.. Maar ben even vergeteb van wie.. Anyaays lachen doet kleine hier nu ook sinds een paar dagen gericht.. maakt mijn leven zoveel mooier. Smelt!!

17. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Bekijk bijlage 260031 Hier net Flesje gegeven en hij ligt alweer naast mij in zn wiegje, nu snel verder slapen!

18. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Peek, sterkte lijkt mij vreselijk!

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Sterkte Peek!

Hier net de buik volgegeten. Nu nog even slapen :)

20. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hier ook het buikje weer gevuld. Hoop op nog eventjes slaap. Trusten!

Deel Deze Pagina