En weer een voeding Nog steeds a 3 uur. Jammer, ik hoop elke dag dat ie er een uurtje bij gad trekken. Maar nu snel mijn bedje weer in!
herken het wel.. ben nu begonnen met hem in zijn bedje troosten/knuffelen. Zodat hij wel geborgenheid voelt, maar we er toch aan toe gaan werken dat hij in zijn bedje slaapt. Want volgens mij wennen ze wel op deze manier aan het slapen met geluid en is het de stilte wat J.op niet fijn vind..
Twee 'grappige' dingetjes: * Gisteren kwam m'n man thuis. Helemaal kapot. (beetje ziekjes) Hij strompelde direct naar de bank om lekker te gaan liggen. Viel al snel in slaap. De kleine had ik net in slaap gekregen na de voeding, dus die lag lekker in de kinderwagenbak te slapen. Toen dacht ik, what the heck! Ik ben bij m´n man gaan liggen en zo hebben we met z´n drietjes geslapen tot 19,30 haha (ik schrijf eneens dikgedrukt, weet niet hoe dat kan, of hoe ik dat weer aanpas...) Net werd de kleine weer wakker (22.30 2.15 5.45 en nu dus) zegt m´n man;heeft ze niet genoeg gegeten ofzo. Dus ik zeg, ze heeft nog nix gegeten joh, Dit is alweer de volgende voeding. Hij; hoe laat is het dan. Ik; een uur of twee later (we hebben geen tijd in de slaapkamer) Hij; en dan nu alweer eruit, vind je het gek dat je verrot bent eind van de dag! Hmmm, ze is al ruim een maand en nu pas dringt het tot hem door! haha xxx
Slapen: Hier slaapt ze overdag beneden. In de box of in de kinderwagenbak (ligt aan het weer of ik die in de achtertuin zet lekker in de frisse lucht). Ze heeft een beetje herrie nodig om in slaap te vallen. En als ze eenmaal slaapt, dan kan je er een bom naast afsteken, en ze zal gewoon doorslapen. Vanaf dat het donker wordt zeg maar, leggen we haar boven in bedje lekker te slapen. En dat gaat prima. Mééstal de eerste keer wegbrengen is het al goed en slaapt ze gewoon lekker door tot volgende voeding.
Sorry dames, Ik heb niet alles terug gelezen vanaf gisteren avond want was weer veel gekletst @ huilen, Hier had m. gisteren een huilavondje. Tenminste, alleen als ze in bed of in de box lag. Als ze bij mij mocht liggen vond ze het goed en ging ze slapen. klein mutske dat het is... Verder heeft ze vannacht weer goed geslapen. Weer 5 en een half uur aan een stuk en toen hoorde ik haar licht mopperen en smakken ahahha. @ lachen, ja dat is echt geweldig. Al lacht M. nog maar heel soms. Ik hoop dat dat snel meer word want ik smelt dan ook inderdaad helemaal weg ahah. @ papa gaat M. vandaag weer in bad doen na een helse week. Zijn koortslip is eindelijk weg dus hij heeft haar vanmorgen ook weer verschoond. Nu ga ik het ineens wat rustiger krijgen ahahha. @ M. is alweer 4 weken oud Woow... wat gaat een maand snel zeg !! @ bv, ik was heel preuts aangelegd maar dat is ver weg nu ahhah. Ik doe wel voeden waar vriendinnen bij zijn maar als hier mannen op bezoek zijn ga ik altijd naar boven toe want dan voel ik me toch ongemakkelijk. In de stad enzo zou ik zelf ook niet prettig vinden want dan voel ik me op 1 of andere manier bekeken ofzo hihih. @ slapen, hier slaapt M. vaak boven in haar wieg. Eigenlijk alleen als ik met haar op pad ga dan leg ik haar beneden in de kinderwagen. Ow ja en soms als ik aan het koken ben leg ik haar in de box om te slapen. @weer, lekker weertje he bah. bah.... Ik wil al een paar weken lekker gaan wandelen in het weekend met mijn vriend en M. maar elke keer regend het gadver. Fijne dag dames, Kuss
Ik ga zo voor het eerst weer spinnen! wow heb er gewoon zin in zal wel tegenvallen denk ik. Gisteren een drama avond gehad 3 uur gehuild (gekrijst) vd buikpijn. Heb een halve paracetamol zetpil gegeven (mocht van de HA) Ze was om 00:00 uur eindelijk inslaap gevallen. Vannacht kwam ze om de 4 uur en vanmorgen had ze diaree id luier (beter dan niks) dr buik borrelt echt bizar. Zo sneu. Wel alles gelezen alleen echt geen tijd @peek: Sterkte meid!
Jullie zijn niet bij te houden zeg Jens kwam gisterenavond wat eerder, maar heeft na de voeding van rond 22.30uur geslapen tot 6uur vanmorgen! We mogen hem nu langer laten liggen 's nachts. Overdag slaapt hij in de box, op een aankleedkussen. Ik ga gauw mn broodje opeten want hij wordt wakker
En het is weer 3 uur verder Tijd voor een hapje. Wakker wegleggen: gaat hier vaak prima. Slaapt zo in. Niet elke keer maar meestal wel. Planning: mijn moeder komt een dagje. Helpen met schoonmaken, wandelen met de kleine, eten koken en leuke dingen doen Gezellig! Hoeveel uur slapen jullie eigenlijk op een nacht? Ik kom aan max 6.5 uur (alles bij elkaar opgeteld)
Slapen: overdag in reiswieg of in de box. Noway dat ik haar boven in bed doe want ene keer slaapt ze 10min en andere keer 3uur. Geen zin om hele dag te gaan traplopen omdat madam niet kan slapen. snachts ligt ze in haar eigen bedje. Hebben hier een regel die bij D.amian ook was, geen kids in grote bed bij papa en mama slapen. Gewoon in eigen bed waar ze horen en daar moeten ze maar aan wennen. Wil niet straks een 2jarige hebben die bij mama inslaap wil vallen die ik vervolgens naar bed moet tillen. Tuuuuurlijk zijn er uitzonderingen als ze mega ziek zijn ofzo. D.amian had 2weken terug nachtmerrie dat ie werd opgegeten door apen (??) En heeft na 3jaar voor t eerst bij papa en mama gelegen in bed. Weer: wat een scheit weer zeg!! Mn buren gaan vandaag nieuwe schutting plaatsen maar heb idee dat ze t gaan uitstellen ziet er wel leuk uit nu, 3 tuinen zijn nu 1, hek van hun is aan beide kanten eruit dus loopt nu allemaal door Planning: wilde uitslapen maar TNT bezorger vond t grappig om 4x aan te bellen om 9uur dus ben klaar wakker. Markt op denk ik niet met dit weer vandaag Sry verder niks onthouden!
Wij zijn gisteren na de laatste voeding naar bed gegaan, rond 23.30uur denk ik.. en om 6uur werd Jens wakker. Daarna nog even teruggelegd, en geslapen tot 8uur of zo.. maar zoals ik zij is Jens zooo makkelijk, heerlijk, doe mij daar maar nog 10 van haha. Zal vandaag mn bevallingsverhaal ook even opschrijven
Hier zo'n 5uur slaap gemiddeld. Van 00.00 tot 3.00. Dan van 04.00 tot 06.30 ofzo. Verschilt hier en daar een half uur. Hoor het Feed Me Alarm alweer afgaan beneden, en mama ligt nog lekker in bed
Zo de melkfabriek is na bijna een uur weer dicht haha.. Hoelang mag een kleine geen ontlasting hebben met bv? Heb gisteren nog even met de termometer gedaan, maar dat heeft niet meer dan een natte scheet opgeleverd haha
Ik baal van het weer.. Krijg de katten niet naar buiten. Maar wil even douchen, moet de onderkant nog goed blijven spoelen, maar ben bang dat de katten dan in de box springen als ik boven ben.. Hoe doen jullie dat?
Goedemorgen allemaal, Jeetje jullie kletsen veel hihi.. @ overdag slapen: Jaymee probeer ik zoveel mogelijk in zijn bedje boven neer te leggen. Hij slaapt dat het rustigst, en als hij een beetje wakker word maar wel verder wil slapen gaat dat in zijn bedje beter dan beneden omdat Djayson anders naar hem toe wil hihi.. @ Katten, ik zou hem dan gewoon even meenemen naar boven en hem daa even in zijn bedje/wiegje oid neerleggen. Ik nam Jaymee ook mee naar boven toen ik nog spoelde onder de douche.. @Slapen; ik weet niet hoelaat Jaymee zijn laatste fles heeft gehad van mijn man.. Ik vroeg het vanacht wel aan hem, en hij zei dat hij geen fles had gegeven, maar toen ik vanmorgen beneden kwam stond er een half flesje melk :S Hij moet me voortaan maar een whats appje ofzo sturen met de tijd, ik word daar niet wakke van, maar kan dan wel kijken hoelaat Jaymee gegeten heeft. @Planning, al een hoop gedaan vanmorgen. Eerst even lekker gekroeld met Djayon in bed, manlief werken en Jaymee sliep nog. Daarna lekker ontbeten, stofgezogen, Djayson zijn speelgoed uitgezocht, was staat te draaien. Vanmiddag misschien nog even naar buiten. Even een vraagje over luiers/verschonen. Welke maat gebruiken jullie en welk merk? Ik heb hier de pampers new born. Overdag nog maatje 1 omdat het pak leeg moet, maar voor de nacht maatje 2. Maar vanmorgen was hij zeiknat. Ik verschoon hem s nachts niet omdat hij dan te wakker word. Ik weet dat je ook maatje 2 in de baby dry hebt, zal dat werken?
Ik zit hier aan de huggies newborn, ook de kv newborn zaten goed maar die zijn op. Pampers zijn ietsjes te groot, heb het idee dat die langer zijn? Haal vandaag nog 2 pakken huggies en dan kijk ik weer of hij in de pampers past
Katten: Loena komt nooit in de buurt van de box en anders leg ik C.harlie in de reiswieg. En je kan hem idd ook even in zn bedje leggen mits hij niet in diepe coma ligt zo zielig om ze dan wakker te maken vind ik dan Luiers: hier een slank meiske dus 1 (pampers) past nog prima. De pampers hebben we gekregen, vind het fijne en soepele luiers. Zelf kopen wij AH merk. Stukken goedkoper!