@sprongen: Hmm zal eens kijken..zal ook wel op internet te vinden zijn? @Roozjuh: echt een geweldig jack! Super bedankt Heb een genante vraag.. Ik heb 's avonds het idee dat m'n clitoris op knappen staat, zo raar..Voel een grote druk dan. Herkenbaar?
graag gedaan Kylie! wist wel dat ie in de smaak zou vallen vooral bij Danny volgens mij he je vraag: ehh zou het niet weten sry
ja... ook vollere schaamlippen dan. Geen idee wanneer hrt over gaat. Zij@ eruit, heb wekker gezet om 3.00 uur.
Ik durf nog niet goed te voelen van onder, omdat ik weet dat de wondranden wijken.. Nu dat de kraam niet meer elke dag kijkt, ben ik bang dat het misschien mis gaat.. Misschien Danny ff laten kijken morgen?
We zullen zien, nou ja hij dan Als Jens zo zelf niet wakker wordt ga ik m met een half uurtje wakker maken,..Komt anders niet aan z'n 6 voedingen..
Ik heb gewoon een foto gemaakt met me mobiel om te kijken hoe het eruit zag foto daarna gewist hihi..
@Einneh en danielle dankjulliewel! Ik ben erg blij dat ik weer beetje mezelf aan het worden ben..liep supertrots achter de kinderwagen..maar wel erg snel moe..ach ja ben best trots op mijn lijf van niet meer kunnen lopen en plassen etc naar weer eruit kunnen aangekleed en wel..is toch allemaal grote stapjes..vandaag ook weer staand gedoucht dus erg fijn! @ nanni en annemama heerlijk he dat ze nu wat meer wakker zijn en dat je echt contact kunt hebben! Ik geniet daar echt super van..net ook heerlijk geknuffeld het is een avondkindje.. @ nanni haha heb ik ook gedaan met mobiel...best handig maar inderdaad niet vergeten foto gelijk te wissen haha anders kun je nog nare verrassingen krijgen @ danielle ja hier laatst ook sprongetje gehad met vijf weken...zo herkenbaar..die dag meer huilen en vaker en onrustig drinken en bijna hele middag wakker...was maar 1 dagje..maar ook tegelijk met dat ie echt contact ging zoeken en lachen...dus dat moest ie even verwerken grappis is dat... @ kylie hier ook zwaarder gevoel aan einde van dag..maar niet herkenbaar verder..kan me niet voorstellen dat ie alweer op knappen staat van opwinding haha zo snel..slim om even je lief te laten kijken B heeft flesje op om 21.00 u 120 ml , maar als ie niet wakker wordt maken we hem denk ik wel wakker om 24.00 ...anders komt ie denk ik twee keer vannacht...hij heeft nog geen nacht doorgeslapen nu sinds paar dagen zit ie op 120 en komt ie vaker om de vier uur eerst standaard om de drie...
@Juffie: Nee, absoluut niet van opwinding.. Maar het voelt alsof er iets van binnenuit tegen mn clitoris drukt of zo. Heb ook weinig aandrang om te plassen..Het is dat ik af en toe denk dat het al weer even geleden is..En dan heb ik gewoon een volle blaas. Maar ik heb even gemist wat er bij jou gebeurd is?
@juffie: fijn hoor dat je zulke vorderingen maakt. Krijg je ook weer energie van hè? Ziet de wereld er, zelfs deze regenachtige zomer, er een stuk zonniger uit! Maar wel rustig aan doen hoor!
Netjes, jens wordt zelf wakker..Hij ligt wel te persen dus ik wacht nog even haha.. Trusten allemaal!
@Kylie: ik kan je helaas niet helpen -> ks namelijk.... Vervelend hoor! Als het aanhoud misschien toch de vk bellen?
Ik ben te moe om te lezen en reageren, doe ik morgen. Vandaag op stap geweest. Eerst bij mijn oma langsgeweest. (uurtje rijden), daarna bij vrienden. Zij wonen niet ver van oma vandaan. Daar tot 22.00 uur gebleven. F was aan het eind nogal onrustig. Nu slaapt ze lekker. Dus dat ga ik ook maar doen, want om 04.00 mag ik waarschijnlijk weer voederen
mac time!!! hubby kreeg ook wel trek hihi. stonden in mcdrive en die heeft 2 praatpalen hier, dus je voegt na je bestelling doorgeven weer in om en om. maar 1 gozer ging vet aso hard gas geven en achter zn voorligger staan ipv dat ie netjes wacht op ons. heb m dus getrakteerd op een flinke toeter echt zo'n 18jarige met zn vriendjes in de auto van zn papa, vreselijk. nutteloze acties waar je ongelukken van krijgt. ff fototje spammen, kreeg ik van mn stiefma. Kids bij hun lekker op de bank
@ kylie nee dacht ook al niet dat het van opwinding zou zijn hihi...klinkt wel apart allemaal...wel goed in de gaten houden dat je op tijd gaat plassen dan want dan kan je baarmoeder ook beter terug op oude plaats...en ivm met blaasontsteking enzo...ik zou gewoon als je niet vertrouwt even je vk vragen of gyn bellen...beter zekere voor het onzekere... Ja jij was bezig met laatste loodjes en heb wel hier gepost wat er gebeurd is..ehm even denken lang verhaal... ik heb prima bevalling gehad en super eerste kraamweek heel fijn zonder scheuren etc dus heel anders dan bij eerste waarbij ik depri was en bijna helemaal uitgescheurd dus was deze keer dubbel aan het genieten... maar op de dertiende dag begon ik ineens te vloeien en niet zo'n beetje ook...VK is gekomen en uiteindelijk met ambulance naar zhuis met sirene...daarna onder narcose curretage gehad om evt achtergebleven moederkoek weg te halen..toen ik echter weer bijkwam ging ik weer bloeden..heel veel doktoren aan mijn bed..kregen infuus niet aangelegd..ik hyperventileren...nou ja uiteindelijk nogmaals onder narcose omdat de medicijnen die mijn baarmoeder moesten laten samentrekken niks deden..nogmaals curretage..maar ik bleef bloeden..uiteindelijk embolisatie gekregen..dan gaan ze via de liesader naar ader in baarmoeder en maken dat dicht zodat de grootste bloedtoevoer stopt..dat heeft uiteindelijk geholpen..in tussentijd heb ik bloedtransfusie gekregen en aardig wat zakken bloed gehad, omdat mijn hb levensgevaarlijk werd...ik werd wakker weer op de ic..alsof ik door vrachtwagen was aangereden..heb je een superbevalling gehad en lig je alsnog voor pampus met catheter... heb nog poosje in zhuis gelegen op kraam weer gelukkig met Bram...nu gaat inmiddels weer aardig...nog erg snel moe door bloedtransfusie maar dat kan nog wel poosje duren.. was best eng allemaal maar waardeer nu dubbel wat ik heb! Pffff sorry lang verhaal..maar dat is er dus gebeurd...en oh ja daarna heb ik ook nog baarmoederslijmvliesontsteking gekregen..ze denken dat het komt doordat mijn baarmoeder zich stiekem weer is gaan vullen..de rek was eruit..heb twee vrij grote kindjes gekregen..B was bijna 4500 gr en 56 cm en heb bij eerste ook kleine nabloeding gehad drie uur na de bevalling maar dat stopte toen met medicijnen die ik nu ter preventie gelijk na bevalling wel heb gekregen..vind wel jammer want ik weet niet of ik een derde nog aandurf en aankan...krijg nog gesprek met de gyn daarover..weet niet eens of ik dat wil maar wil wel een keuze hebben eigenlijk...pfff sorry lang verhaal haha @ annemama thanks...ja super zelfs een regenachtige dag als vandaag is dan mooi inderdaad! Jaja ik doe rustig aan strenge annemama hihi @ Lionne druk dagje gehad zo te lezen..hopelijk heb je dan een goede nacht trustuh!
Etenstijd! Volgens mij hebben die kids in de gaten dat ze vaker moeten drinken D komt netjes om de 3 uur en drinkt de borst mooi leeg! Is wel een vreemd gevoel: als de borst vult krijg ik wat koorts als D hem leeg drinkt voel ik de koorts gewoon weer zakken