Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Ik zie dat er nog geen groep is voor de mei mama's.

Zojuist een hele lichte streep, dus hoop dat het goed blijft gaan. Zo spannend!!

Wie vind het leuk hier lief en leed te delen?

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    breekt in;

proficiat!!!! was hier een mei 2011 moeder, maar toch april geworden.
    wat leuk alweer een topic voor mei 2012!
    geniet ervan
    groetjes

breekt uit.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey MilanFleur gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik word ook een mei 2012 mama, ik heb vanmorgen 2 dagen voor NOD positief getest. Ik was er zo zeker van dat het raak was, dat ik niet langer kon wachten met testen.

Morgen heb ik nog een controle echo in het zh (ik zit in de mmm) en dan zal ik wel te horen krijgen wanneer de eerste echo zal zijn. De vorige keer was er alleen een leeg vruchtzakje te zien, dus het wordt nog wel spannend allemaal.

4. Artemiss

Artemiss Lid

23 aug 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi MilanFleur en Guusje, van harte gefeliciteerd!!

Ik heb ook gisteren (3dg voor NOD) positief getest! Durfde me eigenlijk hier nog niet aan te melden, maar nu ik zie dat jij dat ook hebt gedaan 2 dg voor NOD Guusje, kom ik ook graag hier meekletsen!

Ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje, mijn zoontje is van 15 mei 2009. Ik had ineens hetzelfde gevoel als tijdens die zwangerschap, vandaar de vroege test. En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan! Dan zou ik 4 mei uitgerekend zijn..

Guusje, succes morgen bij je controle, je hebt leuk nieuws te brengen!
    MilanFleur, is dit jullie eerste kindje?

Groetjes!

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Artemiss jij ook gefeliciteerd! Onze kindjes schelen maar heel weinig zie ik, mijn zoontje is van 7 juni 2009.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Leuk! Ik kom me ook bij jullie voegen. Mijn NOD zou tussen a.s. zaterdag of maandag zijn, maar heb gister (9 DPO) als licht posi getest! We zijn ontzettend blij :D Mijn vorige zwangerschappen zijn erg spannend en moeilijk geweest, met helaas een slechte afloop voor onze dochter. Maar nu heb ik er zo'n goed gevoel over, dit moet gewoon goed gaan! We gaan keihard genieten :) Oh enneh gefeliciteerd allemaal!

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik kom mij ook bij jullie voegen.
    Vandaag is mijn NOD en ik heb al een paar dagen positieve testen.

Gefeliciteerd voor de rest en ik hoop dat er nog veel dames bij mogen komen.

Groetjes Miranda

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik hoop voor je dat je positief blijft testen en dat het een mooie zwangerschap mag worden. Mijn vorige zwangerschap is helaas ook verkeerd afgelopen dus dat maakt het nu allemaal extra spannend

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Vlinder en Miranda gefeliciteerd!

10. Artemiss

Artemiss Lid

23 aug 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder en Miranda, gefeliciteerd!! Ook allebei begonnen met testen voor NOD :D Herkenbaar ;)
    Hopelijk blijft alles goed gaan. Wat erg dat jullie beide een kindje hebben moeten verliezen, vreselijk. Ik kan me voorstellen dat dat het allemaal extra spannend maakt nu.

Guusje, wat leuk dat onze zoontjes bijna even oud zijn! Zijn zijn favoriete woordjes nu ook 'nee' en 'zelluf doen'?

Vanmiddag nog een testje gedaan, en de roze streep is een stuk donkerder! Begin er nu in te geloven..

Groetjes!

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Mijn zoontje commandeert vooral heel veel, haha.

Ik was vanmorgen in het zh voor een controle echo, maar die is niet gemaakt omdat ik zwanger ben. Dus de arts heeft maar gelijk de eerste echo ingepland. 16 september om 12 uur mogen we komen!

12. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Allen: Gefeliciteerd!!

Ik heb gisteren getest en ook ik had een moie roze streep. Ik ben nu 3 dagen overtijd, dus ik zit op het randje april/mei, maar ik mag vast wel meekletsen, toch! het is mijn eerste kindje, zijn derde en het is allemaal heel erg spannend. Ik hoop dat het goed blijft gaan!

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Welkom en gefeliciteerd Noenz!

14. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Dank je wel Guusje.

Nu moeten we allemaal gaan afwachten. Geduld is niet mijn sterkste kant.
    Ik had deze maand ook heel sterk het idee dat het raak zou zijn. Toen hebben we eerst afgelopen zondag een test gedaan, maar die was totaal wit. Gelukkig woensdag wel roze.
    Ik denk dat ik maandag nog een keer test (wsl ook morgen voor de leuk). Dan weten we het echt zeker en ga ik de dokter bellen en een VK regelen.

Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Ik niet echt eigenlijk. Bij vlagen (duren een minuut of 10) misselijk en een beetje zeurende buik. Verder veel aderen op mijn borsten en deze zijn wat gevoelig. Zou best leuk zijn als dit zo blijft! Ook met de vermoeidheid valt het wel mee.

15. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik ook meeschrijven met jullie?
    Ik had afgelopen zondag mijn NOD en had zaterdag al een knaltest :).
    Ik ben vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger en ben waarschijnlijk uitgerekend op 1 mei.

Zullen we anders een lijstje maken van alle meiden dat we kunnen zien wanneer wie uitgerekend is?
    Ik zal beginnen:

1 mei - Camadia - 1e kindje

16. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vergeet ik iedereen te feliciteren! Stom :D
    Alle meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik hoop dat we allemaal een mooie tijd tegemoet gaan! :)

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Camadia, Gefeliciteerd!

Kwaaltjes, ik ben misselijk en mijn borsten zijn erg gevoelig.

4 mei - Guusje44 - 2e kindje

18. Vlinder84

Zeker heel spannend! Waar is jullie kindje aan overleden? En hebben jullie een grotere kans dat het weer gebeurt? Onze kans is ongeveer 4%, erg klein dus maar ja, dat zegt niet zoveel is mijn ervaring. Tochj heb ik nog steeds een heel goed gevoel erbij. Mijn testen worden ook steeds donkerder, dus ben helemaal blij! Heb ook meteen mijn gyn gebeld en kan 13 september al terecht voor een echo. Oh en qua kwaaltjes, ik ben moe, moe, moe en word misselijk van geuren. Mijn borsten zijn gezwollen en mijn tepels gevoelig (niet zo fijn nu met de borstvoeding helaas) en vanmiddag kreeg ik ontzettende pijn in mijn rug/bekken. Daar heb ik bij de vorige zwangerschappen ook veel last van gehad, dus baal daar wel een beetje van dat dit nu al de kop opsteekt. Maar verder: yaaaaaaaaay! :D Ik vind het zo leuk dat mijn zoontje eindelijk een speelkameraadje krijgt!

19. Vlinder84

6 mei - Vlinder84 - 3e kindje

20. Artemiss

Artemiss Lid

23 aug 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Camadia en Noenz, gefeliciteerd!!

Mijn kwaaltjes: gevoelige, gezwollen borsten en gevoelige tepels, af en toe kleine krampjes in onderbuik, soms ineens wee gevoel en dan gevoel snel iets te moeten eten, het afwisselend warm en dan weer koud hebben. Verder voel ik me geweldig!! Ik had de vorige zwangerschap ook erg veel last van mijn bekken, ik hoop dat dat nog even duurt, of helemaal wegblijft ;)
    Fijn dat er al zo snel echo's gemaakt worden bij jullie, spannend!!

4 mei - Artemiss - 2e kindje
    6 mei - Vlinder84 - 3e kindje

Deel Deze Pagina